اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت


این کلیدواژه در توضیحات متا به صورت برجسته نشان داده می‌شود و به خوانندگان کمک می‌کند که ارتباط بین هدف جستجو و نتایج را در یابند. پس توضیحات متای شما علاوه بر اینکه باید کاربر پسند باشد (یعنی رضایت‌بخش و مرتبط باشد) باید شامل کلیدواژه‌ای باشد که می‌خواهید رتبه بالایی را در آن کسب کنید. اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید. تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند.

  • از کلمات کلیدی lsi برای گنجاندن بهتر مفاهیم به کاربران و موتورهای جستجو در طول مقاله استفاده می کنیم.
  • اما سعی کنید حتما کلمه کلیدی اصلی را در آن به کار ببرید.
  • گوگل هنوز توانایی این را ندارد که عکس‌ها و ویدیوها را به طور دقیق و از لحاظ میزان ارتباط به موضوع مورد جستجو بسنجد.
  • یکی از بخش های بسیار مهم در سئوی محتوا این است که محتوای خود را بعد از مدتی آپدیت کنید.

طبق قانون هاب اسپوک باید یک صفحه که قدرت بیشتری نسبت به سایر صفحات از نظر سئو داشته را به عنوان صفحه اصلی در نظر گرفته و سایر صفحات سایت را به آن صفحه لینک داد. به نظرم آینده سئوی محتوا نوشتن برای مخاطب است و بیشتر باید مفهومی نوشتن و استفاده از عبارات و جملات عامیانه را به کار گرفت. چون گوگل دیگه یه ربات معمولی نیست و الان خیلی هوشمند شده. خدایی من تو یه دوره پولی تولید محتوا شرکت کرده بودم اما ارزشش کمتر از این مقاله رایگان بود.

۴. پوشش موضوع: شناسایی شکاف‌های محتوا

آخرين المان متد HVC برای نوشتن محتوای سئو شده، استفاده از CTA يا همان call-to-action (فراخوان به عمل) است. شما بايد هميشه از مخاطبتان چيزي بخواهيد كه باعث شود در شبكه هاي اجتماعي دنبالتان كنند، مانند به اشتراك گذاشتن در شبكه اجتماعي، نظر گذاشتن براي پست وبلاگ. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد. ولی به هر حال ما نیاز داریم از یک جایی به بعد تولید محتوای سئو شده را شروع کرده و کانتنت مناسب برای سایت خود بنویسیم تا با عبارات بهتر و جدیدتری کاربر ورودی بگیریم. سئو محتوا موجود در سایت ، یا (از همان ابتدا) تولید محتوا بر اساس اصول سئو یکی از کارهای مهمی است که باید در سئو سایت مورد توجه ویژه قرار بگیرد و سئو یک پروسه ادامه داره.

اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد. اگر به هریک از دلایل بالا اقدام به تولید محتوای متنی می‌کنید هرچه زودتر باید روند خود را اصلاح کنید. محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است. دورانی که شما با انتشار یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای در سایت امکان کسب رتبه و جذب ترافیک را داشتید گذشته است.

استفاده از کلمه کلیدی اصلی و مشابه در زیر عنوان ها

باید هدف کاربر از سرچ کلمات را دانسته و ببینید که می‌خواهد چه چیزی را مطالعه کند. این موضوع نه تنها برای سئو محتوا خوب است بلکه برای کاربر نیز مفید است شما با سازمان دهی محتوا در سایت به کاربر کمک می کنید به راحتی به مطالب مرتبط دسترسی پیدا کند. کاربران هر چه بیشتر در وبسایت شما حضور داشته باشند برای سایت شما بهتر است.

آموزش سئو محتوا #۱: انتخاب کلمه کلیدی

این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد.