انواع کاربردهای کناف در ساختمان | panelgachikanaf


انواع کاربردهای کناف در ساختمان | panelgachikanaf

کناف محیط های قدیمی را به فضاهای جدید و با کاربرد‌های متفاوت تبدیل panelgachikanaf می‌کند. استفاده از گچ در ساختمان سازی یک سری مزیت های جدید از جمله افزایش سرعت کار، تنوع طراحی داخلی، امکان اجرای طرح های مختلف بر روی سقف کناف، ترکیبات و رنگ های سبک و ایجاد چراغ های دیواری تزیینی و انواع روش های کاربردی را به آن اضافه می کند. کناف، صفحه‌ای گچی است که به‌وسیله پیچ و مهره روی انواع سقف‌ و دیوار نصب‌ می‌شود.

  • تصویر که در زیر آورده‌ایم شاید برای ایده پردازی به شما کمک کنند.
  • بسیاری از اتاق ها سقفی ساده و بدون هیچگونه تزیین دارند نهایت تزیین این سقف ها گچبری های حاشیه سقف است اما تعدادی هم از تزیینات پیچده مانند سقف کاذب کناف و پی وی سی استفاده می کنند که در طرح ها و شکل های بسیار متنوعی تولید می شوند.
  • از این مدل پانلها در آَپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.
  • استفاده از کناف آشپزخانه در سبک های مدرن و کلاسیک بسیار کارآمد بوده و نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.
  • این نوع طراحی خاص برای کسانی که علاقه ای ندارند محیط خانه‌شان شلوغ شود بسیار ایده آل است.

امیدواریم که با این مطالب توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم. اگر قصد استفاده از این محصولات در منازل خود را دارید، ما به شما پلتفرم آنلاین سیوان لند را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید در کمترین زمان با کیفیت ترین نوع این محصولات را از سیوان لند خریداری کنید. شما می‌توانید با کناف کاری سقف اتاق خود، آن را به محلی برای آرامش خود تبدیل کنید که بدون شک ایده‌های زیادی برای این کار وود دارد.

کناف به طور متوسط با چه هزینه‌ای در سنجاق ارائه می‌شود؟

انتخاب و استفاده از کناف کاری سقف جدید و مدرن نقش مهمی در زیبایی معماری داخلی و دکوراسیون منزل شما خواهد داشت. امروزه استفاده از کناف در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است در نتیجه نیاز به طرح ها و ایده های جدید به ویژه برای اجرای کناف برای سقف کاملا محسوس است. استفاده از کناف برای طراحی سقف پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود.

عکس زیباترین کناف کاری سقف

بیشتر برای خانه ‌های در حال بازسازی که زمان برای آن ها اهمیت دارد، استفاده می شود. پروفیل های کناف، ورق های فولادی گالوانیزه را شکل داده و آن را به روش سرد تولید می کنند. اجزای اصلی این بخش، استاد یا سازه قائم و رانر یا سازه افقی نام دارند.

ایران مادر پیروز کجاست؟ یوزپلنگ ماده ایرانی باردار است؟

کم حجم بودن مصالح کناف نسبت بهمصالح سنتیباعث کم شدن هزینه های حمل آن نیز خواهد شد. برای ایجاد سقف کاذب از نوع کناف باید مقاومت سقف برای نصب آویز مشخص شود. در مرحله اول، سازه تراز نبشی، در تراز گچی تحتانی با استفاده از تراز لیزری در ارتفاع تعیین شده نصب میشود. در مرحله بعدی سازه های آویز از یک طرف به سقف به وسیله میخ و آهن نصب میشود. فاصله استاندارد برای آویز سقف کاذب از جنس کناف بر طبق جدول بارگذاری سقف انتخاب میشود.