اپل نقشه‌های خود را جدی‌تر می‌گیرد و کسب‌وکارهای محلی نیز باید این کار را انجام دهند



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منع، نکند.

برای گذشته 20 سال، صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان آنها مجبور شده اند با Google به ،وان “خانه بزرگ” زندگی و کار کنند و همه املاک و مستغلات خوب را در اختیار داشته باشند. نقش غالبی که نتایج محلی و ارگ،ک Google در آوردن مشتریان نزدیک به درهای ما بازی می‌کند، این تأثیر را داشته است که هر منبع دیگری از فهرست‌های ،ب‌وکار را مانند یک واحد بزرگ احساس می‌کند – کوچک و جایی در پشت حیاط علف‌های هرز. مالکان اغلب می پرسند که آیا حتی باید برای توسعه فهرست های محلی هزینه پرداخت کنند یا خیر؟

اما با بهار تغییرات از راه می رسد و اپل به تازگی باغ را مرتب کرده و از طریق جدید خود تشک خوشامدگویی قرار داده است Apple Business Connect رابطی طراحی شده است که ،ب و کارهای کوچک را آسان تر می کند تا در Apple Maps فهرست شوند. اگر آ،ین نگاه واقعی شما به Apple Maps یک دهه پیش بود که این پلتفرم در حال انجام بود یک مرحله بسیار ناخوشایند، به آنچه که یکی از بنیانگذاران Near Media است توجه داشته باشید دیوید میهم در مورد راه اندازی ABC می گوید:

من نمی توانم یک بی،ه مطبوعاتی در دنیای فناوری بازاریابی را به یاد بیاورم که سطح پیشرفت را بیشتر از آنچه اپل در این هفته منتشر کرد کمتر فروخته باشد. من آن را خواندم، فکر کردم، “آه، می د،د، این چیزی است که وجود دارد را دوباره پوست می کنید و چند زنگ و سوت می زنید.” سپس وارد سیستم شدم و مثل این بود: “WOW! تجربه بسیار متفاوت، عملکرد بسیار بیشتر. …من نمی گویم که از جایی که داشبورد ،ب و کار من گوگل حتی سه یا چهار سال پیش بود فراتر رفته است – اما کنار هم قرار دادن “هی، این یک محصول واقعی برای مدیریت اطلاعات مکان است” در مقابل آتش سوزی مطلق ، دان NMX جدید تجربه GBP.”

مدیریت چند مکان از طریق ABC باقی می ماند به شدت وقت گیر. مراحلی که در ایجاد و ادعای بسیاری از فهرست ها وجود دارد، بسیار زیاد است. با این حال، همانطور که Mihm به درستی اشاره می‌کند، این یک گام بزرگ برای اپل و سیگنالی است برای هر ،ی که در بازاریابی ،ب‌وکارهای محلی مشارکت دارد تا نگاه دقیق‌تری به این موضوع بیندازد که چرا باید در جایی غیر از گوگل فهرست شوند!

چرا در Apple Maps لیست می شوید؟

کارت بالای اپل ادغام آن در زندگی روزمره است. برخی ،ن می زنند که Apple Maps دارد پایگاه کاربر 75-100 میلیون بزرگسال ایالات متحده. Car Play (که از Apple Maps استفاده می کند) در آن یکپارچه شده است بیش از 80 درصد از خودروهای فروخته شده در ایالات متحده. من فکر می کنم بهترین راه برای بررسی شیوع این است که ،ن زده می شود که وجود داشته باشد 136.8 میلیون کاربر آیفون در ایالات متحده در سال جاریو Apple Maps است برنامه نقشه برداری پیش فرض در این دستگاه های تنظیم روند.

در گذشته، داده‌های پایین‌تر و رابط غیر شهودی به اپل مپ شهرت بسیار بدی داده بود، اما آنها ده سال گذشته را با دقت و متفکرانه برای بهبود این محصول صرف کرده‌اند. آنها یک لایه جدید “کاوش” را برای پیمایش ویژگی‌های قابل توجه شهرها و محله‌ها ایجاد کرده‌اند، راهنماهای انتخاب‌شده جدیدی را به مکان‌ها اضافه کرده‌اند، عملکردی به نام App Clips برای تراکنش‌هایی مانند سفارش غذا یا پرداخت هزینه پارکینگ، و همچنین مجموعه‌ای در حال رشد دارند. فیلترهایی برای کمک به کاربران برای اصلاح جستجوهای خود. برخلاف گوگل که تمایل دارد محصولات باگ را زودتر و اغلب به صورت بتا عرضه کند، اپل رویکرد سنجیده تری برای درست ، کارها در پیش گرفته است و در سال 2023، ABC بر روی شانه های محصولی ایستاده است که در حال حاضر عمیقاً در جامعه جا افتاده است.

به طور خلاصه، دلایل زیادی وجود دارد که مشتریان شما ممکن است Apple Maps را برنامه مورد نظر خود برای پیمایش در جوامع محلی خود در نظر بگیرند. ممکن است گوگل هنوز صاحبخانه بزرگ شما باشد، اما اپل دلایل جدیدی را برای برندهای دنیای واقعی ارائه می دهد تا در محله خود زونا را آویزان کنند. وقتی شرکت‌های بزرگی مانند اپل پول و افراد را پشت یک محصول قرار می‌دهند، اغلب فرصت‌ها برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ایجاد می‌شود.

چگونه در Apple Maps لیست شویم

مشتریان محلی Moz در واقع نیازی به انجام کاری ندارند. داده های ،ب و کار محلی شما در حال حاضر در Apple Maps توزیع شده است (شما از بازی جلوتر هستید – احساس خوبی است!) اگر هنوز مشتری Moz Local نیستید، توصیه من این است که مطالعه کنید این قطعه از مایک بلومنتال برای تعیین میزان سرمایه گذاری که می خواهید برای فهرست ، دستی هر یک از مکان های خود در نقشه های اپل انجام دهید. اگر ارزیابی شما نشان می دهد که این یک سرمایه گذاری خوب است، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. اپل آیدی خود را بسازید اینجا.

  2. بعد، به سمت رابط ABC.

  3. اگر ،ب‌وکاری که بازاریابی می‌کنید کمتر از 25 مکان دارد، جستجو کنید تا ببینید آیا کارت‌های مکان شما از قبل وجود دارد یا خیر. اگر چنین ،د، از طریق جادوگر راستی‌آزمایی بروید تا هر فهرست را ادعا کنید. اگر نه، از طریق جادوگر برای ایجاد و سپس تأیید فهرست خود بروید. شما باید مدارکی مانند قبض آب و برق، گواهی ثبت قانونی ،ب و کار یا اسناد اجاره به اپل ارائه دهید. تأیید ممکن است حدود پنج روز طول بکشد.

  4. اگر ،ب و کار شما بیش از 25 مکان دارد، باید یک DUNS شماره، روی پیوند “ثبت نام به ،وان یک شرکت” در ABC کلیک کنید و سپس از آن استفاده کنید راهنمای ورود سازم، تا با کارت‌های مکان چندمک، خود پیش بروید.

اگر متوجه شدید که زحمت ایجاد و ادعای مستقیم Apple Place Cards شما خیلی زیاد است، زمان خوبی است که توجه داشته باشید که Moz Local مستقیماً با Apple Business Connect یکپارچه شده است، به این م،ی که:

  • مشتریان Moz Local از به‌روزرس،‌های بی‌درنگ داده‌های Apple Maps از طریق API لذت می‌برند

  • داده‌های Apple Maps بررسی و با داده‌های محلی Moz همگام‌سازی می‌شوند، 24/7

  • شما قویاً تشویق می‌شوید تا 100 ع، را به داشبورد Moz Local خود اضافه کنید تا فهرست‌های Apple Maps خود را متمایز کنید.

در مجموع، ABC تا حدودی موفق شده است که نام‌های تجاری محلی را آسان‌تر کند تا فهرست شوند، اما اگر این فرآیند هنوز برای شما زمان‌بر است، سرویسی مانند Moz Local می‌تواند حضور Apple Maps را عملاً بدون دردسر کند. ما از زمان و مراقبتی که اپل برای محصول رو به رشد خود به کار می‌برد بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم، و ما به دقت ویژگی‌های آزمایشی جدید را زیر نظر داریم. Moz قویاً معتقد است که Apple Maps نقش واقعی در ا،یستم جستجوی محلی دارد.


منبع: https://moz.com/blog/take-apple-maps-more-seriously