این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 1 ژانویه



سال نو مبارک!

به اولین ،مت از ویژگی های روزانه و مداوم در اینجا در سرزمین موتورهای جستجو در سال 2023 خوش آمدید – این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو.

Search Engine Land از زمان راه‌اندازی در سال 2006، رکوردی را برای همه چیزهای جستجو و بازاریابی جستجو منتشر کرده است. و بنیانگذاران آن تیم در سال 2006 حدود یک دهه قبل از آن (در دیده بان موتور جستجو) در مورد صنعت گزارش و آموزش داده بودند.

بنابراین هر روز به ما بپیوندید تا سرفصل‌ها و تاریخچه SEO، PPC و بازاریابی دیجیتال را از سال‌های گذشته دوباره کشف کنیم.


همچنین در این روز


سال نوی Google Doodles مبارک!

در 1 ژانویه، هر سال از آن زمان 2000، Google به‌جای هر خبر مهمی که باید در مورد آن گزارش دهیم، به‌طور مداوم به ما Doodles داده است. هی، بالا،ه تعطیلات است. تیم تحریریه در حال استراحت بسیار شایسته است (بدون احتساب بری که تقریباً همیشه کار می کند) و ترافیک در روز سال نو بسیار ضعیف است.

سال ها از پوشش لو،ای ویژه گوگل می گذرد. اما روزی روزگاری، Search Engine Land در حال رقابت با ناشران بی‌شماری دیگر بود، به این امید که با پوشش دادن این Doodle‌های جشن‌آمیز گوگل، ترافیک جستجوی بسیار عظیمی را جذب کند:


14 “آیا گوگل شیط، است؟” نقاط اوج از سال 2001

2007: یک هفته بد خاص برای گوگل منجر به این شد که به تعدادی از “نقاط اوج” که گوگل در سال های قبل از آنها جان سالم به در برده بود، نگاه کنیم، از جمله به روز رس، بدنام فلوریدا در سال 2003.


بهترین | بالا | محبوب‌ترین داستان‌های سال موتورهای جستجو

1 ژانویه می تواند روز خوبی برای نگاهی نهایی به محبوب ترین داستان های سال گذشته باشد. بررسی کنید چه داستان هایی در سال های گذشته بیشترین بازدید از صفحه را داشته اند:



دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.



گزارش: مایکروسافت 15000 کارگر خود را ا،اج می کند

2009: گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال آماده شدن برای ا،اج 17 درصد از نیروی کار خود در تاریخ 15 ژانویه یا حوالی آن است.


< 31 دسامبر | تاریخچه بازاریابی جستجو | 2 ژانویه >


زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-january-1-389505