گوگل آزمایش با قطعه های برجسته را آغاز می کند
در سال 2014، گوگل شروع به پاسخ دادن به سؤالات پیچیده در بالای نتایج جستجوی خود با پاسخها (یا پاسخهای) دقیق از وبسایتها کرد.
آیا این شبیه قطعه های برجسته به نظر می رسد؟ باید. چون بود.
ما از گوگل می د،م که قطعه های برجسته در آن معرفی شده اند ژانویه 2014. ما تاریخ رسمی شروع آزمایش گوگل را نمی د،م، اما این روزی بود که Search Engine Land برای اولین بار در مورد ویژگی جستجوی جدید گزارش داد.
ما هنوز نمیدانستیم که این پاسخها «قطعههای ویژه» نامیده میشوند، اما به وضوح این چیزی است که میبینیم. تنها چیزی که گوگل در آن زمان میگفت این بود: «ما همیشه در حال آزمایش انواع مختلف پاسخها هستیم، اما در این مرحله جزئیات بیشتری برای اشتراکگذاری نداریم.»
پوشش ما را در مورد آنچه که در آن زمان یک ویژگی آزمایشی بود بخو،د: پاسخهای OneBox جستجوی Google جزئیات بیشتر میشوند
همچنین در این روز
نتایج جستجوی «بدون ،وان» کاربران را به سایتهای هر،مه میفرستد، Google روی آن کار میکند
2022: دنی سالیوان از گوگل گفت: «چیزی است که سیستمهای ما معمولاً به آن توجه میکنند، بنابراین برای بهبود آن در حال بررسی آن هستیم».
جامعه SEO عزادار هملت باتیستا، م،ع اتوماسیون در سئو و دوست عزیز است
2021: ،، که او را میشناختند، تحسینش می،د، از او یاد میگرفتند و او را دوست میداشتند، از این فقدان سرگردان بودند.
کنسول جستجوی گوگل ابزار حذف جدیدی را راه اندازی کرد
2020: این ابزار به طور موقت نش،های اینترنتی را از نمایش در Google مسدود کرد و محتوا و محتوای قدیمی فیلتر شده توسط SafeSearch را نشان داد.
تاریخچه بصری بر،ب گذاری تبلیغات گوگل در نتایج جستجو
2020: نگاهی به نحوه برخورد گوگل با تبلیغات در نتایج جستجو، از سایه آبی تا آ،ین نسخه امروزی.
همکاری Botify با مایکروسافت، نمایه سازی محتوای بلادرنگ را به Bing می آورد
2020: نمایه سازی فوری و کنترل بیشتر بر محتوا از مزایای ناشران و صاحبان سایت بود.
DuckDuckGo ایده های دیگری برای صفحه انتخاب جستجوی اتحادیه اروپا گوگل دارد
2020: این تغییرات شامل گزینه های بیشتر موتور جستجو و یک صفحه مقدماتی با هدف کاهش تعصب بود.
خطاهای Google AMP به طور گسترده توسط وب مسترها و ناشران گزارش شده است
2019: این مشکل گوگل بود و حل خواهد شد.
DuckDuckGo به سرعت در حال رشد است اما برای جلب توجه سئوکاران کافی نیست
2019: بر اساس تجزیه و تحلیل شخص ثالث، سهم موتور جستجو کوچک بود، اما برخی از معیارهای آن بهتر از Bing بود.
Google بخش دستورالعمل های عمومی دستورالعمل های وب مستر خود را به روز می کند
2016: این نمونههایی را در مورد چگونگی کمک به Google در یافتن صفحات وب، نحوه ارائه ایدههای بهتر در مورد این صفحات و نحوه ایجاد صفحات وب من، برای بازدیدکنندگان، گسترش داد.
کاربران آیفون، اپلیکیشن AdWords برای iOS وارد شده است
2016: می تو،د عملکرد کمپین AdWords را بررسی کنید، قیمت ها را تغییر دهید و بودجه را از طریق تلفن خود تنظیم کنید.
“کارت های نامزد” جدید ریاست جمهوری ایالات متحده یک فاجعه برای کیفیت جستجوی گوگل است
2016: آنها در ازای این که گوگل از فضای ارزشمند نتایج جستجوی خود صرف نظر کرد، ارزش کمی اضافه ،د.
یاهو صفحه اصلی و برنامه را دوباره طراحی میکند تا با اخبار مرتبطتر، تجربهای ثابت را ارائه دهد
2016: کاربران یاهو با جریان تقریبا بی نهایت خبری خود، دیگر نیازی به باز ، مقالات خبری در چندین تب مرورگر نداشتند.
Google Now از ،یدن و نمایه سازی صفحات وب سازگار با محلی پشتیب، می کند
2015: گوگل برای صفحات وب که به صورت پویا محتوای خود را بر اساس مبدا IP یا تنظیمات زبان تغییر می دهند، پشتیب، اضافه کرد.
نقشههای بینگ روح Super Bowl را با نقشه مکان جدید، کنار خیابان و تصاویر مکان برگزاری با وضوح بالا نشان میدهد
2015: به روز رس، ها شامل تصاویر ماهواره ای و سطح زمین جدید و نقشه دقیق صندلی از خود استادیوم بود.
مت کاتس گوگل توضیح می دهد که سایت های قدیمی تر همیشه رتبه های فعلی خود را حفظ نمی کنند
2014: کاتس به این سوال پاسخ می دهد: “چگونه یک سایت قدیمی می تواند رتبه خود را در طول زمان حفظ کند؟”
گوگل هشدارهای ظریفی را برای شرکت های وابسته ای که دارای محتوای نازک هستند صادر می کند
2014: این هشدار بیشتر به سایت های وابسته در صنعت “بزرگسالان” بود.
نتایج نظرسنجی صنعت Moz 2014: Google Webmaster Tools رتبه بندی برترین ابزار SEO
2014: 68.8 درصد از شرکت کنندگان قصد داشتند در پاسخ به حذف داده های کلمات کلیدی توسط گوگل، روی نرخ تبدیل و معیارهای عملکرد تمرکز کنند.
گوگل انتخابگر تاریخ را در چرخ فلک نمودار دانش برای هتل ها نشان می دهد
2014: میتو،د روی تاریخ شروع و/یا پایان کلیک کنید و یک پاپ تقویم برای تغییر تاریخ ورود و ،وج شما ظاهر میشود.
آژانس جستجو: CPC در کل افزایش می یابد، هزینه تبلیغات Bing ضعیف تر در سه ماهه چهارم 2013
2014: این گزارش نشان داد که هزینه جستجوی پرداخت شده نسبت به سال گذشته 37.4 درصد افزایش یافته است.
DeepMind یکی دیگر از Google Moons،t را ،یداری کنید
2014: تصور اینکه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در گوگل کاربرد وسیعی داشته باشد، از جستجو و موبایل… گرفته تا تبلیغات، روباتها، ماشینهای خودران، امنیت و خانه متصل سخت نیست.
5 تاکتیکی که تبلیغ کنندگان Super Bowl برای تقویت کمپین های جستجوی پولی خود استفاده می کنند
2014: پنج گرایش از تبلیغات تبلیغکننده Super Bowl که در گوگل و شبکه یاهو بینگ اجرا میشوند.
Google نحوه پاسخگویی به درخواستهای ،ت برای دادههای کاربر و جستجو را توضیح میدهد
2013: ،ت ها به دلایل مختلف به طور معمول از موتورهای جستجو مانند گوگل برای دسترسی به اطلاعات کاربران درخواست می کنند. گوگل گفت که آنها هر درخواست را به طور باورن،ی جدی می گیرند.
Google AdWords Express را در Google+ به ،وان راهی برای “به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر” تبلیغ می کند
2013: گوگل ظاهراً در تلاش بود تا AdWords Express و Google+ را به صورت متقابل تبلیغ کند.
با 14 میلیون دلار بیشتر سایت پرسش و پاسخ ChaCha Soldiers On
2013: در طول 18 ماه گذشته، ChaCha 2 میلیارد سوال دیده و 129 میلیون جفت پرسش و پاسخ را سازماندهی کرده است.
دو هفته بعد، گوگل میگوید «جستجو به علاوه دنیای شما» خوب پیش میرود، منتقدان باید به آن زمان بدهند
2012: آمیت سینگال به Search Engine Land گفت: «… مردم درباره یک محصول و یک جهت کلی که ما در دو هفته اول عرضه داریم قضاوت میکنند… واضح است که کارمان تمام نشده است. محصول کامل نیست بهبود خواهد یافت.»
مطالعه: نظرات و تصاویر باعث افزایش کلیک در موبایل می شود
2012: تصاویر و نظرات در ثبت حرکات چشم و کلیک کاربران بسیار مهم بود.
لوگوی گوگل برای بزرگترین دانه برف مشاهده شده
2012: این 125 سال قبل در فورت کیوگ، مونتانا اتفاق افتاد.
گوگل الگوریتمی را برای مبارزه با محتوای اسکریپر با کیفیت پایین راه اندازی کرد
2011: تغییر در الگوریتم آنها برای جلوگیری از محتوای اسکراپر با کیفیت پایین در فهرست گوگل بود. کمی بیش از 2 درصد از پرس و جوها را تحت تأثیر قرار داد.
مایکروسافت Q2 Revs تقریبا 20 میلیارد دلار، “Bing Division” با وجود افزایش درآمد جستجو همچنان ضرر می کند
2011: خدمات آنلاین، که تمام عملیات آنلاین مایکروسافت از جمله MSN و Bing را در خود جای داده است، 543 میلیون دلار ضرر کرده است. این رقم از 463 میلیون دلار در سال 2010 بیشتر بود.
صفحه اصلی AdWords م،ارتر و قابل تنظیم می شود
2011: گوگل صفحه اصلی را برای رابط تبلیغاتی AdWords خود در ت، برای ارائه اطلاعات مرتبط تر و سفارشی شده برای بازاریابان دوباره طراحی کرد.
Bing Travel Now ابزار مقایسه مقصد را ارائه می دهد
2011: صفحات مقصد بینگ به جستجوگران اجازه می دهد چندین مقصد را در یک طرح کنار هم مقایسه کنند.
مشکلات حقوقی گوگل که بر برند تأثیر نمی گذارد: نظرسنجی
2011: آیا رسوایی ها یا تحقیقات ضد انحصار باعث شد مردم کمتر به گوگل اعتماد کنند یا برند آن را خدشه دار کنند؟ اصلا.
گوگل و ائتلاف تحت رهبری کانکتیکات برای مذاکره درباره مسائل جمع آوری داده های WiFi موافقت ،د
2011: گوگل و ائتلاف 40 ایالت آمریکا به رهبری کانکتیکات مذاکراتی را با هدف حل و فصل مسائل مربوط به جمع آوری اطلاعات شخصی گوگل از طریق شبکه های وای فای ناامن آغاز خواهند کرد.
رویداد Google در 2 فوریه برای نمایش لانه زنبوری، تبلت ها
2011: نسخه نمایشی چندین تبلت مورد انتظار بود
جستجو در ع،: مانکن های گوگل، علائم صوتی گوگل و فریز ، یاهو
2011: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
پیشنهادات جستجوی Google Maps شخصی می شوند
2010: گوگل پیشنهادهای جستجوی شخصی را که در Google Maps ظاهر میشد، شروع کرد.
نظرسنجی: فقط 42 درصد از آمریکایی ها خودشان را در گوگل جستجو کرده اند
2010: این مقدار کمی بیشتر از 36٪ از مصرف کنندگان بریت،ایی بود که این کار را انجام داده بودند، اما بسیار کمتر از آلمان (59٪) و فرانسه (56٪) بود.
گوگل جستجوی کتاب گوگل را پس از راه اندازی اپل اپل به روز می کند
2010: کمتر از 24 ساعت پس از معرفی اپل آی پد اپل، گوگل بهبودهایی را در صفحه اصلی Google Books اعلام کرد.
گوگل به طور رسمی “شماره تلفن قابل کلیک” را در تبلیغات جستجوی موبایل معرفی می کند
2010: این یک تماس به قیمت یک کلیک روی گوشی های تلفن همراه بود.
بینگ صفحات سهام عمیق را معرفی می کند
2010: “صفحه سهام و وجوه” بینگ اطلاعات عمیقی را برای کاربر، که در مورد سهام و امور مالی دنبال میکنند یا تحقیقات انجام میدهند ارائه میدهد.
بالمر افکار خود را در گوگل، چین بلاگ می کند
2010: ما بیش از 20 سال است که در چین تجارت کردهایم و میخواهیم درگیر بم،م، به این م،ی که تجارت ما باید به قو،ن چین احترام بگذارد.
روی نرخ تقلب به بالاترین سطح می رسد
2009: Click Forensics میانگین كل نرخ كلاهبرداری كلیك برای سه ماهه چهارم 2008 را 17.1 درصد ،ن زد كه بالاترین سطح از زمان شروع ردیابی آن در سال 2006 است.
یاهو سعی می کند بهینه سازی خودکار حساب را توجیه کند
2009: هدف: کمک به تبلیغ کنندگان کوچک و متوسط که از “مشکلات عملکرد” رنج می برند.
Pew: جوان یا پیر، کاهش جستجو در رده های سنی
2009: جستجو تقریباً به طور مساوی توسط همه گروه ها در سراسر صفحه مورد استفاده قرار گرفت.
ویژگی جدید جستجوی «بی آدرس» در Google Maps
2008: کاربران میتوانند مسیرها یا مکانهای ،بوکار را بدون وارد ، آدرس مقصد دریافت کنند.
جستجوی آزمایشی Google مشاهده اطلاعات و نمای نقشه را اضافه می کند
2008: Google نمای نقشه و نمای اطلاعات جدیدی را اضافه کرد که به شما امکان می دهد نتایج مختلفی را در صفحه نشان دهید.
گوگل یک «،یدار مرموز» در ک،ادو؟
2008: “این مانند معامله با سیا است.”
امروز “روز حفظ حریم خصوصی داده ها” است. مدیر بوش طرح نظارت بر اینترنت را راه اندازی کرد
2008: گوگل یک ویدیوی جدید را به مجموعه ویدیوهای حریم خصوصی موجود خود اضافه کرد، به علاوه یک کتابچه حریم خصوصی (PDF) برای آموزش مصرف کنندگان و والدین در مورد حریم خصوصی داده های آنلاین ایجاد کرد.
موتور جستجوی جدید املاک و مستغلات مستقر در بریت،ا DotHomes در ایالات متحده راه اندازی شد
2008: DotHomes به دنبال تبدیل شدن به “گوگل جستجوی اموال” بود و در حال ،یدن برای لیست بود.
لوگوی گوگل لگو: گوگل آرزوهای پنجاهمین سالگرد تولد لگو را ارائه می کند
2008: لوگوی گوگل از لگو ساخته شده بود.
YouTube به اشتراک گذاری درآمد برای ارائه دهندگان ویدیو را آغاز می کند
2007: این به سازندگان ویدیوی اصلی این امکان را می دهد که هر بار که ویدیوهایشان در YouTube تماشا می شود درآمد ،ب کنند.
مشارکتهای قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
این ستونها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرس، نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.
< 27 ژانویه | جستجو در تاریخچه بازاریابی | 29 ژانویه >
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پاد،تها منبع داده شده است.
منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-january-28-392325