با بلندگوهای انجمن MozCon 2023 ما آشنا شوید



پنج‌های بزرگ و برآمدگی‌های مشت برای هر فردی که وقت گذاشته و برای جایگاه‌های سخنران جامعه امسال ارسال کرده است!

با تنها دو محل سخنران جامعه باز، و صدها طرح از نحوه رشد حرفه خود به ،وان یک SEO تا انواع ورودی های مرتبط با هوش مصنوعی و ChatGPT، رقابت به طور غیرمعمول سختی بود که به خودی خود نشان دهنده بسیاری از موارد است. چیزهای باورن،ی برای آینده صنعت و رویدادهای صنعت ما در راه است.

کمیته انتخاب ما مطالعه، تماشا و تحقیق کرد و موارد را در فهرست کوتاهی از رقبای برتر خلاصه کرد و سپس مطالعه کرد، تماشا کرد و تحقیق کرد تا تعیین کند که آیا یک سخنران بالقوه و صحبت‌هایشان برای مرحله MozCon در ماه اوت امسال من، هستند یا خیر. . ما در طول بررسی خود موارد زیادی را در نظر می گیریم، اما در نهایت چهار عامل اصلی وجود دارد که انتخاب نهایی ما را تعیین می کند:

  • قدرت گام (مثلاً ارزش، ارتباط با مخاطب و غیره)

  • آیا می توان محتوا را به طور منطقی در زمان تعیین شده تحویل داد؟

  • آیا با برنامه نویسی و دستور کار کلی مطابقت دارد؟

  • آیا موضوع با سایر ارائه ها همپوش، خواهد داشت؟

پس از مشورت زیاد، ما به دو بلندگوی انجمن رسیدیم که مطمئن هستیم افزودنی عالی برای MozCon Stage خواهند بود.

برای ملاقات با بلند،ای انجمن MozCon ما آماده اید؟ لطفا تبریک بگید 👏:

رهبر دیجیتال مارکتینگ | ASSA ABLOY

عظیم احمد یک بازاریاب دیجیتال برنده جایزه و سخنران کنفرانس بین المللی است. او چندین سال تجربه در صنعت مدیریت میلیون‌ها هزینه بازاریابی دارد که شامل چندین رشته مانند SEO، PPC، رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌نویسی، صوتی/تصویری و نمایش نیز می‌شود.

صحبت: فراتر از کلام مکتوب: با استفاده از فرمت‌های چند رسانه‌ای، استراتژی محتوای خود را در آینده تصحیح کنید.

در دنیای دیجیتالی امروزی که به سرعت در حال تغییر است، بازاریابان باید فراتر از محتوای نوشتاری بروند تا با مخاطبان هدف خود به روشی درست ارتباط برقرار کنند. مصرف کنندگان، از جمله خود بازاریابان، اکنون انتظار محتوایی دارند که از نظر بصری جذاب، به راحتی قابل هضم و تعاملی باشد. اگر می‌خواهید از ماندگاری استراتژی محتوای خود اطمینان حاصل کنید و همچنین از نظر دیجیتالی با تغییر چشم‌انداز سازگارتر باشید، باید از فرمت‌های چندرسانه‌ای مانند ویدیو، صدا و موارد دیگر استفاده کنید. این سخنر، مزایای گنجاندن این فرمت‌ها در استراتژی بازاریابی شما را بررسی می‌کند، از جمله نکاتی در مورد نحوه ایجاد محتوای جذاب که با مخاطبان شما طنین‌انداز شده و تبدیل/فروش را افزایش می‌دهد. در پایان این جلسه، درک روشنی از اینکه چگونه استراتژی محتوای خود را در آینده اثبات کنید و از رقبا جلوتر بم،د، خواهید داشت.

موسس و مدیر عامل | رسانه سیاه کامیون + بازاریابی

جیسون دوج موسس و مدیر عامل شرکت بازاریابی جستجو، BlackTruck Media + Marketing است. جیسون با ،یب نزدیک به 20 سال تجربه صنعت با تلاش های کل نگر، تفکر انسان محور و تاکتیک های بازاریابی جستجوی فنی، در کنار تیم خود کار می کند تا از طریق استراتژی های بازاریابی جستجوی صادقانه به برندها در موفقیت آنلاین خود کمک کند. سابقه و تجربه او هر دو حوزه B2B و D2C را در بر می گیرد – از مسافرت و مهمان نوازی گرفته تا تولید جه،، بازار پس از فروش خودرو، و سیستم های مراقبت های بهداشتی بزرگ. با اشتیاق مداوم به دنیای همیشه در حال تکامل جستجو، جیسون یکی از همکاران دائمی در نشریات صنعتی است و با پشتکار تلاش می کند تا به دیگران در صنعت بازاریابی و ارتباطات در مورد ارزشی که SEO برای برند آنها به ارمغان می آورد آموزش دهد.

صحبت: صفحات صنعت خود را تجدید نظر کنید – آنها آن چیزی نیستند که شما فکر می کنید

بازاریابان B2B، و سئوکاران به طور ی،ان، خیلی سریع در ایجاد صفحات فرود مخصوص صنعت برای هر عمودی که خدمات ارائه می کنیم، هستند. در واقعیت، این صفحات ارتباط بسیار کمی با آنچه که مشتریان شما واقعاً به دنبال آن هستند، یا کاری که شما در آن فضا انجام می دهید – محدود ، دسترسی و از دست دادن مشتریان بالقوه ای که از راه حل های شما سود می برند، ندارند. آیا آماده اید که کل پیشنهاد عمودی صنعت خود را دوباره تصور کنید؟ جیسون جزئیات صفحات صنعتی، نقش آنها در بازاریابی محتوا و – مهمتر از آن – اینکه چگونه بهینه سازی محتوا در حول نقاط درد و نیازهای مستقیم مشتریان شما در حال حاضر در بازاریابی B2B بیش از همیشه مرتبط است را توضیح خواهد داد.

ما نمی‌تو،م منتظر بشنویم تا از این دو بلندگوی انجمن عالی و بقیه گروه باورن،ی ما که در 7 و 8 آگوست در صحنه MozCon شرکت می‌کنند بشنویم. یک صندلی بگیرید و خودتان ببینید!

برای MozCon ثبت نام کنید


منبع: https://moz.com/blog/mozcon-2023-community-speakers