با رهبر جدید Yoast آشنا شوید: کیمبرلی کول • Yoast



در 1 می، کیمبرلی کول به ،وان مدیر کل نیوفولد اروپا منصوب شد، با تمرکز اصلی نقش خود بر رهبری Yoast. از زم، که مدیر عامل سابق ما Thijs de Valk کنار رفت، Yoast به دنبال یک رهبر تجاری جدید است. در کیمبرلی، ما یک فرد خارق العاده برای ایفای این نقش پیدا کردیم. کیمبرلی پس از یک حرفه طول، و جه، به ما می‌پیوندد و ما بسیار خوشحالیم که او را همراهی می‌کنیم.

مدیر کل جدید: کیمبرلی کول

کیمبرلی استرالیایی است اما خود را بیشتر شهروند جهان می داند. او یک مدیر مجرب جه، با تجربه گسترده در خدمات مالی و فناوری است. او با بیش از 20 سال تجربه به ،وان یک رهبر استراتژیک راهبردی در بازار، به مشتریان در مناطق مختلف کمک کرده است تا راه حل هایی را برای موفقیت در دنیایی که دائماً مختل می شود، شناسایی کنند.

کیمبرلی با نام های بزرگی مانند رویترز و تامسون رویترز در نقش های مختلف از مدیریت محصول گرفته تا فروش و بازاریابی کار کرده است. اخیراً، او به ،وان مدیر ارشد بازرگ، در Lynk خدمت کرده است، دانشی موفق به ،وان یک مجموعه خدمات B scale up. کیمبرلی علاوه بر پیشینه حرفه ای چشمگیر خود، تأسیس کرد ،ن پرخطر، جامعه ای با هدف الهام بخشیدن و ایجاد ارتباط بین ،ن برای جسور بودن، گسترش خود و ریسک ،. او به طور باورن،ی مشتاق توانمندسازی ،ن از همه اقشار است.

کیمبرلی مشتاقانه منتظر است تا یواست را در این فصل جدید راهنمایی کند: “من از حضور در کشتی و سفری که در پیش داریم هیجان زده هستم. جوست و ماریکه یک شرکت فوق العاده ساختند و ما به ساختن بر اساس بنیاد باورن،ی آنها ادامه خواهیم داد. این شروع فصل جدیدی برای Yoast است و با تیم با استعدادمان، مشتاقانه منتظر نوآوری و بهبود محصولات و خدمات خود هستم تا به ،وان یک رهبر بازار سئو ادامه دهیم.

آیا تغییرات قابل توجهی رخ خواهد داد؟

«از آنجایی که من تازه وارد دنیای وردپرس هستم، ابتدا به تیم شگفت‌انگیز Yoast، مشتریان ما و جامعه گوش می‌دهم و یاد می‌گیرم. تمرکز اصلی من این است که نیازهای مشتریان خود را درک کنم، ببینم چگونه می تو،م به آنها خدمات بهتری ارائه دهیم، و همچنان به پیش بینی آنچه برای جامعه، از جمله برخی از شرکای فوق العاده ما، سود خواهد برد، ادامه می دهم. قطعا فصل جدیدی برای Yoast است که با تیم خواهم نوشت. البته، ماموریت ما همچنان “SEO برای همه” در هسته است، اما قدرت نیوفولد را برای ارائه حتی بیشتر به مشتریان، شرکا و جامعه به ارمغان می آورد.

چایا اوستربروک

من مدیر ارشد اجرایی Yoast هستم. در کارم، من وسواس زیادی به پشتیب، و تجربه مشتری عالی دارم. علاوه بر این، تنوع و فراگیری همیشه در قلب کاری است که انجام می دهم.

آواتار چایا اوستربروک


منبع: https://yoast.com/meet-kimberley-cole/