با مواد اولیه لیوان کاغذی بیشتر آشنا شوید! ملیوان، چاپ لیوان کاغذی و محصولات سلولزی | ایران کاپ


با مواد اولیه لیوان کاغذی بیشتر آشنا شوید! ملیوان، چاپ لیوان کاغذی و محصولات سلولزی | ایران کاپ

این نوع ظروف یا لیوان ها در تماس با خوراکی های داغ، مواد سمی از خود منتشر می کنند، به همین دلیل در سال های اخیر این نوع ظروف به خصوص لیوان هایی از این جنس به میزان کمتری تولید شده است. مواد اولیه شامل مقوای PE پشت سفید و رول کف با گرماژ 218 ، 228 و 238 گرم و استروک چاپ شده و تحویل آن درب محل کار شما. چنانچه سفارش طرح اختصاصی دارید طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید و استروک آماده را درمحل کار خود تحویل بگیرید . من نیاز به یک دستگاه تولید دارم که در کشور عراق استفاده کنم که هم از لحاظ قیمت و تولید مناسب و مواد اولیه مناسب باشد.

  • البته خط تولید مخصوص برای ساخت ظروف یکبار مصرف شیشه‌ای با سایر ظروف پلاستیکی معمولی فرق دارد.
  • از این دست پلیمرهای گیاهی می‌توان به گندم، برنج، نشاسته، ذرت و… اشاره کرد که کاملاً قابل بازیافت هستند.
  • میزان مصرف برق دستگاه از دیگر مواردی است که روی قیمت اثر می گذارد.
  • لیوان های کاغذی که از دستگاه ترموفرمینگ تولید می شود دارای خصوصیات وِیژه ای بوده که در ادامه به آن اشاره شده است.

در نظر داشته باشید خیلی از فروشنده های لیوان های کاغذی خودشان تولید کننده هستند. ممکن است کسانی را که تولید لیوان کاغذی داشته اند جهت مشورت معرفی نمایید. متشکرم که تجربتون درباره کسب و کار لیوان کاغذی رو به اشتراک گذاشتید. در گذشته این مشکل بسیار جدی بود ولی در حال حاضر تعداد تولید کننده های کاغذ نیز افزایش یافته است.

لیست قیمت دستگاه لیوان کاغذی

شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید. شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه‌های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می‌باشد.

مواد اولیه برای تولید لیوان کاغذی

این کارخانه توانسته با مجموعه های بزرگ و صاحب نام منطقه و استان واستان های همجوار در زمینه بسته بندی محصولات آشامیدنی و خوراکی و بهداشتی ارتباط موثرو پایدار… شما می توانید در تمامی مراحل راه اندازی خط تولید تمامی سوالاتی که دارید را از کارشناسان شویاسازان بپرسید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند. اما هر چه فضای بیشتری برای خط تولید در نظر بگیرید، در حین فرآیند تولید راحت تر هستید.

مواد اولیه لیوان کاغذی

هر اونس برابر است با 28.34 گرم، به عنوان مثال هر لیوان یک اونسی ظرفیتی برابر 28.34 میلی لیتر داراست. ظروف بین 3 الی 18 اونس لیوان ، بین 20 الی 60 اونس کاسه نام گذاری می گردند. ظروف HDPE ،PP و PS، زیست تجزیه‌پذیر نیستند و برای سلامت انسان و محیط زیست خطرناک هستند.