بهبود ادغام Wincher • Yoast



زمان انتشار Yoast SEO 20.9 است! در این نسخه، ما یک گزینه جدید برای ادغام Wincher اضافه کرده ایم، به علاوه دور معمولی از پیشرفت ها، بهبودها و اصلاحات.

بهبود ادغام ردیابی رتبه Wincher

چندی پیش، Yoast SEO و Wincher دست به دست هم دادند تا به شما این امکان را بدهند که وضعیت رتبه وب سایت خود را در گوگل مستقیماً از افزونه پیگیری کنید. Wincher یک ابزار شخص ثالث است که ردیابی رتبه پیشرفته، تجزیه و تحلیل عمیق کلمات کلیدی و سایر ویژگی هایی را ارائه می دهد که می تواند به بهبود دید وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند.

ادغام Wincher در Yoast SEO یک راه آسان برای ردیابی نحوه عملکرد محتوای شما مستقیماً از ویرایشگر پست ارائه می دهد. داده های رتبه بندی مهم را در یک مکان دریافت می کنید که به شما کمک می کند عملکرد وب سایت خود را نظارت کنید. در وب‌سایت Wincher، گزینه‌های اضافی زیادی برای بررسی عمیق داده‌های خود خواهید داشت. شما همچنین می تو،د فرصت های عالی برای کلمات کلیدی استفاده نشده پیدا کنید!

در Yoast SEO 20.9، یک ویجت Wincher را به داشبورد اضافه کرده ایم. این نشان می دهد که کلمات کلیدی برتر شما از طریق Yoast SEO به Wincher اضافه شده است. همچنین به ،وان یک دکمه اتصال نیز عمل می کند، بنابراین اگر هنوز به حساب Wincher خود متصل نشده اید، می تو،د از این ویجت استفاده کنید.

بینش سریعی در مورد عملکرد مهم ترین عبارات کلیدی خود دریافت کنید

بهبود در Yoast SEO 20.9

در تنظیمات بهینه‌سازی ،یدن، یک الگوی جدید برای کمک به جلوگیری از ،یدن در نتایج جستجوی داخلی پیدا خواهید کرد. ما خط را اضافه کرده ایم "/page/*/?s=" به robots.txt. ستاره * هر مقدار عددی را نشان می دهد، در حالی که ?s= پارامتر پرس و جوی معمولی ا،ر وب سایت ها برای شناسایی URL های جستجوی داخلی است.

این افزوده با اطمینان از اینکه موتورهای جستجو صفحات غیرضروری مانند صفحات نتایج جستجوی داخلی را فهرست نمی کنند، به بهبود ،یدن وب سایت ها کمک می کند. این می تواند به تثبیت بودجه ،یدن وب سایت، بی نظمی در نتایج جستجو و بهبود عملکرد کلی سئو وب سایت کمک کند.

نمایه سازی پس زمینه

آ،ین به روز رس، ما فهرست بندی برنامه ریزی شده را معرفی می کند که ساختار پایگاه داده لازم را بدون نیاز به کلیک بر روی دکمه بهینه سازی SEO در Yoast SEO ایجاد می کند. با استفاده از این ویژگی، حتی وب‌سایت‌هایی که قبلاً بهینه‌سازی نشده‌اند به آرامی بهینه‌سازی خودکار پایگاه داده‌های خود را دریافت می‌کنند. این فرآیند به تدریج به صورت تکه تکه انجام می شود تا تجربه ای روان را تضمین کند. نمایه سازی برای سایت های بزرگتر ممکن است کمی طول بکشد، اما ویژگی فهرست بندی برنامه ریزی شده تضمین می کند که وب سایت ها به طور مداوم بدون دخالت کاربر بهینه می شوند.

اکنون به Yoast SEO 20.9 به روز کنید!

Yoast SEO 20.9 امروز منتشر شد، بنابراین آ،ین به روز رس، افزونه SEO مورد علاقه خود را دانلود کنید. در این نسخه، ما امکانات ادغام Wincher را گسترش دادیم. علاوه بر این، ما برخی از اشکالات را به طور منظم رفع کردیم و برخی بهبودها را در سیستم پایگاه داده خود ایجاد کردیم.

ادوین تونن

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن


منبع: https://yoast.com/yoast-seo-june-13-2023/