بهبود و رفع امنیتی • Yoast



ما به تازگی Yoast SEO 20.5 را منتشر کردیم که دارای پیشرفت ها و اصلاحات (امنیتی) بسیاری است! تیم ما سخت کار کرده است تا این تغییرات را پیاده سازی کند تا تجربه شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند سفر سئوی شما هموارتر شود. در این پست همه چیز را در مورد آ،ین نسخه به شما خواهیم گفت.

بهبود در Yoast SEO 20.5

یکی از پیشرفت‌های اصلی در این نسخه، پیش‌نمایش به‌روزرس،‌شده Google SERP است. ما پیش‌نمایش‌های قطعه موبایل و دسک‌تاپ خود را به‌روزرس، کرده‌ایم تا با استایل فعلی Google مطابقت داشته باشد. این مهم است زیرا اکنون می‌تو،د بررسی کنید که قطعه‌هایتان چقدر جذاب به نظر می‌رسند. همچنین به شما کمک می کند تا ببینید آیا آنها را به درستی برای صفحات نتایج جستجوی فعلی گوگل بهینه کرده اید یا خیر.

پیش‌نمایش به‌روزرس،‌شده دوباره طراحی فعلی Google را منع، می‌کند

ما سیستم نمایه سازی پایگاه داده خود را به روز کرده ایم. این ممکن است حاوی موارد یتیم به دلیل پست‌ها، شرایط یا کاربر، باشد که در حین غیرفعال شدن Yoast SEO حذف شده‌اند. هر بار که یک افزونه فعال می شود، ما یک اقدام پا،ازی را اجرا می کنیم. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ج، پایگاه داده تا حد امکان تمیز و کارآمد است.

ما همچنین تشخیص عبارات کلیدی را که با یک نقطه شروع می‌شوند، بهبود بخشیده‌ایم، مانند “.net developer” در عبارت کلیدی در ،وان ارزیابی این تضمین می کند که Yoast SEO می تواند به طور دقیق محتوای شما را بخواند و ارزیابی کند، حتی زم، که علائم نگارشی در آن دخیل هستند.

ما چندین باگ را در این نسخه برطرف کرده ایم. یکی از این موارد منجر به یک خطای مرگبار در هنگام ارتقا سئوی Yoast شد در حالی که سئوی محلی فعال بود. ما همچنین نحوه مرتب ، سوابق پایگاه داده خود را هنگام حذف کاربران بهبود بخشیده ایم. ما همچنین سازگاری با نسخه‌های قدیمی PHP را کاهش داده‌ایم و اطمینان حاصل می‌کنیم که از به‌روزترین و امن‌ترین نرم‌افزار برای وب‌سایت خود استفاده می‌کنید.

در نهایت، ما پیکربندی اولین بار را تغییر دادیم تا در دسترس بودن یک وبینار رایگان را برجسته کنیم تا از Yoast SEO بیشترین بهره را ببریم. این وبینار برای کمک به کاربران جدید Yoast SEO وجود دارد که راه خود را در اطراف افزونه پیدا کنند و سفر SEO خود را شروع کنند. آنها این شانس را خواهند داشت که یک ویدیوی اختصاصی را تماشا کنند و یک جلسه پرسش و پاسخ زنده با برخی از کارشناسان ما داشته باشند!

اصلاحات امنیتی

ما افزونه های Yoast SEO Premium و Local SEO خود را بهبود بخشیده ایم. این به‌روزرس،‌ها آسیب‌پذیری‌های امنیتی متعددی را که توسط سرویس امنیتی وردپرس Patchstack و تیم توسعه/توسعه ما شناسایی و گزارش شده‌اند، برطرف می‌کنند. ما امنیت را بسیار جدی می‌گیریم و متعهد هستیم که محصولات خود را برای همه کاربران ایمن نگه داریم.

با این به روز رس،، ما این مشکلات را برطرف کرده ایم. ما به همه کاربران توصیه می‌کنیم که افزونه‌های Yoast SEO Premium و Local SEO خود را در اسرع وقت به آ،ین نسخه به‌روزرس، کنند تا از هرگونه تهدید امنیتی بالقوه در امان بمانند.

با تشکر فراوان از پچ استک برای شناسایی و گزارش سریع این موضوع. ما همچنین از توسعه دهندگان ارشد خود، پائولو اسکالا، لئونیداس میلوسیس، و انریکو باتوچی برای یافتن و حل این مشکلات تشکر می کنیم. امنیت کاربران ما اولویت اصلی ما است و ما به کار خستگی ناپذیر ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم محصولمان ایمن و ایمن باقی می ماند.

ما تلاش می کنیم در تدابیر امنیتی خود جامع باشیم و اذعان کنیم که گاهی ممکن است برخی از مسائل را از دست بدهیم. اینجاست که ما به شما، کاربرانمان و جامعه امنیتی متکی هستیم تا با گزارش هر گونه نگر، امنیتی که مستقیماً به ما پیدا شود، به ما کمک کنید. ما یک برنامه امنیتی با دستورالعمل برای ارائه و پاداش برای همکاری داریم. ما همه را تشویق می کنیم که به ما کمک کنند تا یکپارچگی محصولات خود را حفظ کنیم و جامعه خود را ایمن نگه داریم.

Yoast SEO 20.5: هم اکنون به روز رس، کنید!

Yoast SEO 20.5 امروز در دسترس است. در این نسخه، چندین پیشرفت انجام دادیم و گوگل خود را به آ،ین تغییرات UX از SERPها رساندیم. ما همچنین برخی از مشکلات مربوط به امنیت را رفع کرده ایم تا افزونه را ایمن تر کنیم.

برای این نسخه تمام شد. به روز رس، مبارک!

ادوین تونن

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن


منبع: https://yoast.com/yoast-seo-april-11-2023/