بهترین های تخته سفید جمعه 2022



ما یک سال شگفت‌انگیز از ،مت‌های جمعه تخته سفید داشتیم، موضوعاتی از ساخت لینک گرفته تا موتورهای محتوا و حتی بسکتبال؟

در صورتی که آنها را از دست دادید، در اینجا 10 ،مت برتر سال وجود دارد!

1. ،ن فرصت جستجو با رابین ،د

،ن فرصت‌ها در تلاش‌های مختلف سئوی شما، جزء مهمی از تجزیه و تحلیل شما است، نه تنها برای کمک به تعیین محل تمرکز انرژی، بلکه برای اثبات ارزش بالقوه کارتان به دیگران. در این ،مت، رابین شما را با یک استراتژی خوب برای این کار ،نی بسیار مهم راهنمایی می کند.

2. بهینه سازی های پیشرفته سئو روی صفحه با کریس لانگ

به طور معمول، زم، که سئوکاران به بهینه سازی روی صفحه فکر می کنند، به مکان های اصلی برای گنجاندن کلمات کلیدی هدف خود در محتوای خود فکر می کنند. اما چگونه می تو،د بهینه سازی های درون صفحه خود را به سطح بعدی ببرید و از برخی از آن تاکتیک های اساسی فراتر بروید؟ در این جمعه تخته سفید، کریس لانگ به شما نشان می دهد که چگونه.

3. م، بال آینده سئو با ویل کریچلو است

در اولین ،مت ما در سال 2022، ویل کریچلو به شما نشان می دهد که چگونه، مانند NBA، سئو در حال دستخوش یک انقلاب تحلیلی است – و چگونه می تو،د بیشترین استفاده را از آن ببرید.

4. 4 نکته مهم درباره GA4 با Dana DiTomaso

دانا جزئیاتی از دنیای جدید و هیجان انگیز Google Analytics 4 را برای شما به ارمغان می آورد. وقتی مشتریان و همکاران از این حرکت می ترسند، تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه در مورد آن صحبت کنید.

5. یک موتور محتوا که با راس سیموندز درآمد ایجاد می کند

در این ،مت، راس سیموندز، کارشناس بازاریابی محتوا، روش خود را برای ایجاد یک موتور بازاریابی محتوا که در نهایت برای شما درآمدزایی خواهد کرد، راهنمایی می کند که ریشه در چهار مرحله ساده دارد: تحقیق، ایجاد، توزیع و بهینه سازی.

6. چگونه با Lidia Infante رقبای واقعی سئوی خود را پیدا کنید

تحقیق و تجزیه و تحلیل رقابتی جزء مهمی از استراتژی سئوی شما است. ممکن است تصوری داشته باشید که رقبای ،ب و کار شما چه ،، هستند، اما رقبای واقعی سئوی شما ،، هستند که کلمات کلیدی ی،، را هدف قرار می دهند، با همان مخاطبان صحبت می کنند و برای همان نیازهای مصرف کننده حل می کنند. در این جمعه تخته سفید، Lidia Infante شما را از طریق دو رویکرد راهنمایی می کند تا بفهمید آن رقبا چه ،، هستند.

7. نحوه اندازه گیری تعامل محتوا با دانا دی توماسو

وقتی ،ت به تعامل محتوا می‌رسد، می‌تو،د (و باید) بیشتر از بازدیدهای صفحه اندازه‌گیری کنید. دانا دی توماسو، کارشناس تجزیه و تحلیل، ارائه MozCon 2022 خود را با به اشتراک گذاشتن چهار موردی که باید روی آنها تمرکز کنید خلاصه می کند تا مطمئن شوید معیارهای شما بهترین تصویر را از کیفیت محتوای شما ارائه می دهند.

8. معیارهایی برای تحقیقات بهتر کلمات کلیدی با تام کپر

بسیاری از سئوکارها به تحقیق در مورد کلمات کلیدی به ،وان بخش بسیار اساسی سئو فکر می کنند که در واقع می تواند یک مشکل باشد. در این ،مت، تام برخی از اشتباهات متداولی که سئوکاران هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی مرتکب می شوند را توضیح می دهد که به راحتی قابل رفع است، که بسیاری از آنها از معیارهایی مانند حجم جستجو، نرخ کلیک و سختی ناشی می شوند.

9. بهینه سازی جستجوی بصری با کریستال کارتر

در این ،مت، کریستال کارتر درباره بهینه‌سازی‌های مختلفی که می‌تو،د برای جستجوی بصری انجام دهید و انواع نتایجی که ممکن است برای محتوای جستجوی بصری ببینید، صحبت می‌کند.

10. قیف محتوای معتبر با آماندا میلیگان

آماندا میلیگان، کارشناس بازاریابی دیجیتال، با پایان دادن به لیست 10 برتر، سه بخش را که یک قیف محتوا برای ایجاد اقتدار را تشکیل می دهند، و همچنین انواع محتوایی که در هر یک قرار می گیرند، راهنمایی می کند.


منبع: https://moz.com/blog/best-of-whiteboard-friday-2022