به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی Google، باگ نمایه‌سازی اخبار، محتوای هوش مصنوعی، اعتماد، جوایز، تجربه صفحه، پیوندها، گپ‌های مرتبط و بینگ




برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

هر هفته، نوسانات جستجوی گوگل داغ تر می شود، اما گوگل اعلام کرد که باید تابستان امسال یک به روز رس، تایید شده داشته باشیم. گوگل باگ نمایه سازی اخبار را اوا، جمعه گذشته برطرف کرد. گوگل گفت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به طور پیش فرض مورد استقبال الگوریتم های رتبه بندی گوگل قرار نمی گیرد. گوگل گفت جوایز رو،مه نگاری سیگنال مستقیم رتبه بندی نیستند. گوگل نحوه ایجاد اعتماد با مشتریان را توضیح داد. گوگل گفت که تجربه خوب صفحه، سایر مشکلات سئو را برطرف نمی کند. گزارش پیوند کنسول جستجوی گوگل لینک های کمتری را نشان می دهد. گوگل پشتیب، از اپراتور جستجوی مرتبط را کنار گذاشت. Google همچنان در حال کار بر روی بهبود تنظیمات زبان ترجیحی در جستجوی Google است. ا،ر سئوکاران از noindex برای دسته بندی و صفحات بر،ب بایگ، شده استفاده می کنند. جان مو، از گوگل نظرات خود را در مورد تحقیق کلمات کلیدی ارسال کرد. جان همچنین افکار خود را در مورد شخصیت های جعلی آنلاین به اشتراک گذاشت. ما شاهد بازدید برخی از ارزیابی‌کنندگان کیفیت گوگل از سایت‌ها بودیم. بینگ چت اکنون از جستجوی بصری پشتیب، می کند. یکی دو هفته دیگر، بینگ چت روی هر مرورگری کار می کند و در هفته های آینده شاهد حالت تاریک از چت بینگ خواهیم بود. گوگل در حال آزمایش مقایسه سیستم ها و صرفه جویی در برنامه های انرژی ،تی است. Google News منابعی را برای شما پیشنهاد کرده است. جستجوی گوگل بخش جدیدی برای «به‌روزرس،‌ها برای شما» دارد. Google Ads Editor نسخه 2.4.1 نسخه جزئی در دسترس است. من چند هفته پیش AMP را از سایتم حذف کردم و نحوه کار را گزارش دادم. همچنین، من با فابریس کانل مایکروسافت بینگ مصاحبه کردم. آن را بررسی کنید. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

حامی: Wix – کارهای جالب زیادی برای سئو انجام داده است. بررسی کنید که آنها چه کار کرده اند. اکنون می تو،د سلسله مراتب را به صفحات استاتیک اضافه کنید. از قبل، نمی‌توانستید صفحات استاتیک را زیر یک پوشه قرار دهید (اینجا را ببین). به علاوه، اخبار مهم تر Wix ابزار جدید سایت ساز Wix AI آنها است که می تواند تصاویر و موارد دیگر را برای سایت شما بسازد (اینجا را ببین).

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

جستجوی موضوعات بحث:

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!




منبع: https://www.seroundtable.com/video-07-21-2023-35749.html