به‌روزرسانی سیستم بررسی محصولات Google، سیستم محتوای مفید کشف و مفید، چت پرومتئوس Bing AI، تعلیق تبلیغات Google و موارد دیگر



در این هفته در خلاصه ویدیوی SEO مطالب بسیار زیادی باید مورد بحث قرار گیرد – خیلی زیاد. بیایید با یک به‌روزرس، تأیید شده جدید Google شروع کنیم، و سیستم بررسی محصولات Google در فوریه 2023 به‌روزرس، شد تا از زبان ،یسی بیشتر پشتیب، کند. به گفته گوگل، گوگل اسناد کمکی خود را به روز کرد تا بگوید به‌روزرس، سیستم محتوای مفید اکنون می‌تواند روی نمایان شدن Google Discover تأثیر بگذارد، و به گفته گوگل هرگز این کار را نکرده بود. مایکروسافت بینگ در مورد نحوه عملکرد سریع Bing AI Chat و استفاده از Pro،eus بیشتر به ما گفت. من سعی می کنم آن را برای همه شما تجزیه کنم. چت هوش مصنوعی بینگ در موبایل با جستجوی صوتی راه اندازی شد. Bing AI Chat در نوار کناری Edge گاهی اوقات نقل قول ها را به طور پیش فرض نشان نمی دهد. مایکروسافت بینگ باید روز پنجشنبه بهبود کیفیت قابل توجهی را در چت هوش مصنوعی بینگ منتشر می کرد. Bing همچنین ابزار ایجاد تصویر را در برخی مناطق در برخی از نتایج جستجو یکپارچه می کند. مایکروسافت هزینه های Bing Search API را به میزان زیادی افزایش داد. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان Google Ads اخیراً تعلیق شده‌اند. حدا،ر عملکرد تبلیغات گوگل بسیاری از ویژگی های جدید را به دست آورد که باید به زودی ارائه شوند. Google Search Console اکنون به شما امکان می دهد روزانه داده های بیشتری را به BigQuery صادر کنید. کنسول جستجوی گوگل مدیریت کاربر و مجوزها را به روز کرد. گوگل گفت که دیگر نیازی به میزب، فاوی، در همان دامنه سایت نیست. گوگل گفت سایت های موجود فقط به این دلیل که از یک دامنه تطابق دقیق استفاده می کنند، حذف نمی شوند. گوگل گفت که موارد حیاتی وب نباید در اولویت ،ب و کارهای کوچک و محلی باشد. گری ایلیس از گوگل به اتفاقاتی که با noindex یا nofollow در تغییر مسیر 301 یا 302 می‌افتد، پرداخت. یک مطالعه جدید نشان می دهد که خدمات به میزان زیادی بر رتبه بندی محلی در جستجوی گوگل تأثیر می گذارد. Google Business Profiles اکنون ویجت «قدرت نمایه» را راه‌اندازی کرده است و بسیاری از سئوکاران محلی راضی نیستند. Google Business Profiles یک دکمه تکراری «دیدن ع،‌ها» اضافه کرد. بخش سایت های Google AdSense ماه آینده تغییر می کند. یک گزارش نشان می دهد که 50 درصد از تجارت جستجوی گوگل به دستگاه های اپل بستگی دارد. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود دودا، وب سایت ساز حرفه ای که می تو،د خودتان آن را صدا کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

جستجوی موضوعات بحث:

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-02-24-2023-34966.html