به‌روزرسانی Google Reviews، تأثیر جستجوی محلی Google Core Update، گزارش هرزنامه وب، هوش مصنوعی مولد در جستجوی Google، به‌روزرسانی‌های Bard و افزونه‌های چت بینگ



این هفته در جستجو، به‌روزرس، جدید بررسی‌های آوریل 2023 را پوشش دادیم که فراتر از بررسی‌های محصول است. همچنین تأثیر احتمالی به‌روزرس، هسته گسترده Google در مارس 2023 را بر جستجوی محلی پوشش دادیم. جان مو، از گوگل گفت که آنها به روز رس، الگوریتم را راه اندازی نمی کنند و می گویند که همه چیز را اشتباه انجام داده اند. گوگل گزارش اسپم وب خود را منتشر کرد که نشان می دهد چگونه SpamBrain به طور قابل توجهی اسپم را کاهش می دهد. وقتی ویدیو ،مت اصلی محتوا نباشد، گوگل تصاویر ریز ویدیو را حذف می کند. مدیر عامل گوگل گفت که جستجوی گوگل از هوش مصنوعی مولد استفاده خواهد کرد. Google Bard موضوعات جستجوی «Google it» و صفحه یادداشت‌های انتشار را اضافه کرد. بینگ چت ممکن است به زودی از افزونه های شخص ثالث پشتیب، کند. Google Ads در حال آزمایش طرح دیگری برای نشان تأیید آگهی‌دهنده است. Google Ads در حال آزمایش تأیید هویت جدید برای نام و نشان‌واره ،ب‌وکار است. Google Ads انتساب مبتنی بر قو،ن بدون آ،ین کلیک را منسوخ خواهد کرد. Google Ads یک کادر توسعه یافته Your Google Ads Summary را در جستجوی وب آزمایش می کند. گوگل گفت که یاد می گیرد چگونه ال،ای URL سایت شما را ب،د. گوگل گفت هیچ دلیلی برای به تاخیر انداختن انتشار هزاران صفحه وجود ندارد. بینگ کمی در مورد ثبت نام دامنه خصوصی صحبت کرد. و ویلی گوستافسون، که “Ya،o-oo-oo” را ایجاد و صداپیشگی کرد، به یاهو بازگشت. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

حمایت شده توسط رنجر رتبه، نرم افزار سئو حرفه ای همه در یک. Rank Ranger یک پلت فرم جامع SEO است که به شما امکان می دهد تجارت خود را با داده ها و تجزیه و تحلیل توسعه دهید. این اطلاعات بینش ارزشمندی را از طریق ردیابی رتبه پیشرفته، از جمله ردیابی بالاتر از حد، گزارش دهی ارگ،ک صدا، داده های ویژگی SERP عملی و ابزارهای تجزیه و تحلیل SERP ارائه می دهد.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

https://www.youtube.com/watch?v=،C1AaXeWMI
برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

جستجوی موضوعات بحث:

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-04-14-2023-35226.html