به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل و نوسانات در این آخر هفته



Google Update انفجاری

من اغلب در مورد نوسانات رتبه بندی گوگل و به روز رس، های الگوریتم رتبه بندی جستجو پست می گذارم، اما به ندرت در آ، هفته درباره آنها پست می گذارم. اما من فقط باید امروز یکشنبه صبح. ابزارها به م،ای واقعی کلمه نوسانات عظیم و انفجاری این آ، هفته را گزارش می کنند و پچ پچ سئو نیز بسیار با،ت.

من می‌دانم که ما یکی از این به‌روزرس،‌ها را چند روز پیش گزارش کردیم، اما حتی داغ‌تر، حتی انفجاری‌تر از اواسط تا اوا، هفته گذشته است. این آ، هفته، برای بسیاری از این ابزارها از ج، خارج شده است.

گوگل باگ نمایه سازی Google News را در روز پنجشنبه/جمعه برطرف کرد، بنابراین من شک دارم که مرتبط باشد. و گوگل همچنان در مورد هر نوع به روز رس، تایید شده سکوت رادیویی دارد. آ،ین به‌روزرس، که گوگل تأیید کرد، به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 و آ،ین به‌روزرس، اصلی، به‌روزرس، اصلی مارس 2023 بود. گوگل روز جمعه گفت که وقتی یک به‌روزرس، برای تأیید داشته باشند، آن را تأیید خواهند کرد – آنها اضافه ،د که به‌روزرس،‌های تأیید شده در آینده وجود خواهد داشت.

به روز رس، های تایید نشده قبلی

فقط برای اطلاع از شما، آ،ین بار در مورد یک به‌روزرس، تأیید نشده Google در حدود 12/13 جولای، سپس حدود 6 یا 8 ژوئیه و سپس در 28 و 29 ژوئن و سپس دوباره در 23 ژوئن و سپس در 19 ژوئن در مورد نوسانات شدید مداوم با Google گزارش دادیم. جستجو ،. ما همچنین در مورد به روز رس، در 14 ژوئن، یکی در حدود 14 ژوئن و در حال انجام، سپس 6 ژوئن، سپس در حدود 22/23 می، سپس در حدود 17 می، سپس در 10 می و دیگری در اوایل ماه مه گزارش دادیم.

ابزارهای ردیابی گوگل

در اینجا چیزی است که این ابزارهای ردیابی در طول یک ماه گذشته نشان می دهند، به خصوص با نوسانات امروز:

سمروش:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPstat:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئو چتر

همچنین در میان جامعه سئو در هر دو گروه، گپ و گفتی افزایش یافته است WebmasterWorld و نظرات اینجا

امروز صبح ترافیک سنگین آیا ،ی امروز متوجه تغییراتی شده است.

داشتم GSC را بررسی می‌کردم و دیدم که عبارات ارجاع برتر من مدتی است که در لیست سقوط کرده‌اند. همه اصطلاحات مرتبط م،ایی که به حجم زیادی از ترافیک به سایت من اشاره می‌،د، در همان زمان در حدود 10 آوریل از ص،ه خارج شدند:

این کاهش 80 تا 90 درصد بوده و هرگز بهبود نیافته است. من هنوز در بین پنج دوره اول هستم، اما ترافیک از بین رفت. آیا در این زمان به روز رس، مهمی وجود داشت؟ من نمی دانم که آیا این فقط اثر از دست دادن چرخ فلک تصویر است؟

سایت‌های جه، من جایی هستند که انتظار می‌رفتم برای آ، هفته‌ای که به سطح 70% در سطح متوسط ​​پایین‌تر من می‌رود، در حالی که سایت عملکرد هتل ما در این ماه با 148% برای جولای بسیار جلوتر است.

ترافیک کلی گوگل ما نسبت به روزهای مشابه هفته گذشته اندکی افزایش یافته است، اما به ندرت.

من نوسانات زیادی را برای محبوب ترین صفحات فردی خود می بینم. یک صفحه ممکن است یک روز 30 یا 40 درصد افزایش یابد در حالی که صفحه دیگر به میزان مشابه کاهش یابد. این معمولی نیست

می بینم که به گذشته در این هفته نگاه می کنم که آنها سه به روز رس، آ، را لغو کرده اند. برگشتیم به یک ماه پیش SERPS دوباره MadeinChina، IndiaMart، Alibaba و Amazon را در تمام شکاف‌های صفحه اول نشان می‌دهد. PDFها نیز به شکوفایی کامل بازگشته اند.

یکشنبه تا کنون به نظر هنجار جدید من در 50٪ است، اما به خاطر داشته باشید که 50٪ 50٪ چیزی است که چند ماه پیش بود، بنابراین با “میانگین قدیمی” من در 25٪ هستم.

گلن گیب همچنین چند نمونه خاص را ارسال کرد:

و در اینجا چند نمونه دیگر وجود دارد (این بار با استفاده از Semrush در مقابل Sistrix). من این تغییرات را در میان ابزارها می بینم. نمی‌دانم آیا گوگل با نحوه تعامل HCU بعدی با به‌روزرس، بررسی‌ها مشکل دارد؟ ی،ی دوئل ال،ای یادگیری ماشین… چیز بزرگی در راه است… pic.twitter.com/O4us8XbrOu

– گلن گیب (@glenngabe) 16 جولای 2023

آ، هفته است، بنابراین پچ پچ معمولاً سبک تر است، اما مرد، این ابزارها در آتش هستند.

این آ، هفته چه چیزی می بینید؟

بحث انجمن در WebmasterWorld.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-update-volatility-35712.html