به روز رسانی های اصلی، بررسی محصول، به روز رسانی محتوای مفید، به روز رسانی هرزنامه و موارد دیگر



امسال استرس‌های متفاوتی همراه با به‌روزرس،‌های الگوریتم گوگل، استرس‌های همه‌گیر کمتر، و استرس‌های مرتبط با رکود بیشتر بود. ما امسال ده به‌روزرس، الگوریتم تأیید شده Google داشتیم، همان تعداد به‌روزرس، الگوریتم تأیید شده که در سال 2021 داشتیم. امسال، یک سیستم رتبه‌بندی کاملاً جدید به نام به‌روزرس، محتوای مفید داشتیم و دو مورد از آنها را داشتیم.

همچنین مشابه سال گذشته، گوگل دو به‌روزرس، بزرگ الگوریتم را در پایان سال ارائه کرد.

گوگل خلاصه به روز رس، الگوریتم را تایید کرد

ما این ج، زم، را که تمام به‌روزرس،‌های الگوریتم جستجوی Google تأیید شده در سال 2022 را مستند می‌کند، جمع‌آوری کردیم، بنابراین می‌تو،د به‌روزرس،‌ها را در طول سال تجسم کنید. لطفا توجه داشته باشید، دو آپدیت آ، هنوز کامل نشده است، وقتی تمام شد، این داستان را به روز خواهم کرد.

به‌روزرس،‌های اصلی ماه می و سپتامبر گوگل به‌روزرس،‌های بزرگی بودند

به روز رس، اصلی می 2022. در 25 می 2022، گوگل اولین به روز رس، هسته ای را برای سال 2022 منتشر کرد، به روز رس، اصلی می 2022. انتشار آن به‌روزرس، 15 روز طول کشید و در 9 ژوئن 2022 به پایان رسید. این به‌روزرس، یک به‌روزرس، بزرگ بود و به سرعت برای بسیاری از پرسش‌هایی که ارائه‌دهندگان داده پیگیری می‌کنند، منتشر شد. ما شاهد برخی “،زش ها” بودیم، تغییراتی در نوسانات، پس از به روز رس، اولیه، بزرگترین ،زش ها حدود 5 ژوئن و این باید مجموعه نهایی نوساناتی باشد که از انتشار اولیه به‌روزرس، هسته گسترده مشاهده خواهید کرد.

به روز رس، اصلی سپتامبر 2022. در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲، گوگل دومین به‌روزرس، هسته‌ای را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرد، به‌روزرس، اصلی سپتامبر ۲۰۲۲. عرضه آن به‌روزرس، دو هفته کامل طول کشید و در 26 سپتامبر 2022 به پایان رسید. این به‌روزرس، سریع منتشر شد، اما تأثیرگذاری کمتری نسبت به به‌روزرس،‌های قبلی داشت. در حالی که مقداری نوسان رتبه وجود داشت، اتفاق نظر بر این بود که نسبت به به‌روزرس،‌های اصلی گوگل ضعیف‌تر است.

حداقل تا پایان سال انتظار هیچ به‌روزرس، هسته‌ای اضافی را نداریم.

دو به روز رس، محتوای مفید جدید گوگل رام به نظر می رسید

گوگل به‌روزرس، الگوریتم جدیدی را با نام به‌روزرس، محتوای مفید منتشر کرد که هدف آن کاهش محتوایی است که برای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است و برای کمک به افراد نوشته نشده است.

به روز رس، محتوای مفید آگوست 2022. در 25 آگوست 2022، گوگل به‌روزرس، محتوای مفید جدید را منتشر کرد. به‌روزرس، محتوای مفید، وب‌سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که محتوای نسبتاً رضایت‌بخش یا غیر مفیدی دارند، جایی که محتوا برای موتورهای جستجو نوشته شده است تا انسان. انتشار این به‌روزرس، 15 روز طول کشید و در 9 سپتامبر 2022 به پایان رسید. به روز رس، بزرگی بود که باعث تکان شدیدی نشد.

به روز رس، محتوای مفید دسامبر 2022. در ۶ دسامبر ۲۰۲۲، گوگل دومین به‌روزرس، محتوای مفید را منتشر کرد، به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر ۲۰۲۲. این به‌روزرس، هنوز منتشر نشده است، اما وقتی انجام شد، این داستان را به‌روزرس، خواهم کرد. (این به‌روزرس، X روز طول کشید تا در دسامبر 2022 به پایان برسد.) همچنین این به‌روزرس، در مقایسه با به‌روزرس،‌های اصلی یا به‌روزرس،‌های بررسی محصول، گسترده یا آنقدر تأثیرگذار نبود.

به‌روزرس،‌های بررسی محصولات مارس، ژوئیه و سپتامبر گوگل، قفسه‌ها را به هم ریخت

در حالی که گوگل در سال 2022 تنها دو به‌روزرس، اصلی داشت، در سال 2022 سه به‌روزرس، بررسی محصول را ارائه کرد. این یک به‌روزرس، بررسی محصول بیشتر از سال 2021 است.

به‌روزرس، بررسی‌های محصول مارس 2022. در 23 مارس 2022، گوگل اولین به‌روزرس، بررسی محصول را برای سال 2022 منتشر کرد، به‌روزرس، بررسی‌های محصول مارس 2022. انتشار این به‌روزرس، 19 روز طول کشید و در 11 آوریل 2022 به پایان رسید. از نظر فنی، این سومین به‌روزرس، بررسی محصول در تاریخ بود که اولین به‌روزرس، بررسی محصول در 8 آوریل 2021 و دومین به‌روزرس، در 1 دسامبر راه‌اندازی شد. 2021.

با انتشار سومین به‌روزرس، بررسی‌های محصول، گوگل گفت این به‌روزرس، بر اساس کار دو به‌روزرس، اول بررسی محصول است تا «توانایی Google برای شناسایی بررسی‌های محصول با کیفیت بالا» را افزایش دهد. آلن کنت از گوگل گفت: «این کار دریافت مشاوره ،ید صحیح در مقابل کاربران و پاداش دادن به سازندگ، که جدیت دارند کمک می‌کند.»

این به‌روزرس، بر اساس داده‌های ارائه‌دهندگان داده، به اندازه به‌روزرس، دسامبر 2021 نبود.

به‌روزرس، بررسی‌های محصول جولای 2022. در 27 جولای 2022، گوگل دومین به‌روزرس، بررسی محصول را برای سال 2022 منتشر کرد، به‌روزرس، بررسی‌های محصول جولای 2022. انتشار این به‌روزرس، تنها شش روز طول کشید و در 2 آگوست 2022 به پایان رسید. ما بسیار دیدیم تغییرات محدود از ابزارهای ردیابی و صادقانه بگویم، در حالی که به نظر می رسید برخی از سایت ها با این به روز رس، سخت شده اند، به نظر نمی رسد که در جامعه SEO در مورد تغییرات رتبه بندی به دلیل این به روز رس، صحبت های زیادی وجود داشته باشد. در واقع، در 3 آگوست شاهد افزایش شدیدی بودیم، اما پس از تکمیل این به‌روزرس، بود.

به‌روزرس، بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022. در 20 سپتامبر 2022، گوگل سومین به‌روزرس، بررسی محصول را برای سال 2022 منتشر کرد، به‌روزرس، بررسی‌های محصول در سپتامبر 2022. انتشار این به‌روزرس، تنها شش روز طول کشید و در 26 سپتامبر 2022 به پایان رسید.

به‌روزرس،‌های هر،مه و پیوندهای هر،مه گوگل باعث ترس شد

مانند هر به‌روزرس، هر،مه، سئوکاران و سازندگان محتوا از اینکه ممکن است سایت یا محتوای آنها ضربه بخورد، ترسیده و عصبی می‌شوند.

به روز رس، هر،مه اکتبر 2022. اولین آپدیت اسپم سال در 19 اکتبر 2022 منتشر شد، آپدیت هر،مه اکتبر 2022. انتشار این به‌روزرس، تنها 48 ساعت طول کشید و در 21 اکتبر 2022 به پایان رسید. Google از SpamBrain، نوعی هوش مصنوعی، برای شناسایی بهتر هر،مه‌ها و عدم رتبه‌بندی آن در جستجوی Google استفاده کرد. این به‌روزرس، هر،مه به نظر بزرگ نبود، اما هر،مه را هدف قرار می‌داد نه محتوایی که توسط افراد عادی برای اه، عادی نوشته شده بود.

پیوند به روز رس، هر،مه در دسامبر 2022. سپس در 14 دسامبر 2022، گوگل به‌روزرس، هر،مه پیوندی را با نام آپدیت هر،مه پیوند دسامبر 2022 منتشر کرد. این به روز رس، هنوز انجام نشده است اما وقتی تمام شد، این داستان را به روز خواهم کرد. (این به‌روزرس، X روز طول کشید تا در دسامبر 2022 به پایان برسد.) این اولین باری است که Google از هوش مصنوعی SpamBrain برای شناسایی و خنثی ، هر،مه‌های لینک استفاده می‌کند. به نظر می رسد که تأثیری بر پیوندها و رتبه بندی داشته باشد.

به روز رس، تجربه صفحه گوگل برای دسکتاپ

ما امسال فقط به‌روزرس، تجربه یک صفحه‌ای داشتیم و این به‌روزرس، برای آوردن سیگنال‌های تجربه صفحه به دسکتاپ بود. این به‌روزرس، تجربه صفحه برای deskop در 22 فوریه 2022 راه‌اندازی شد و عرضه آن نه روز طول کشید و در 3 مارس 2022 تکمیل شد. این به‌روزرس، شامل همه سیگنال‌های فعلی نسخه تلفن همراه به‌روزرس، تجربه صفحه، خارج از صفحه باید سازگار با موبایل باشد. گوگل گفت که تمام فاکتورهای تجربه صفحه برای تلفن همراه شامل می شود، به استثنای ا،امات سازگاری با موبایل، که واضح است.

سایر تغییرات الگوریتم گوگل، به روز رس، ها، ترفندها یا موضوعات

یک سال پرمشغله دیگر برای تیم جستجوی گوگل، با بیش از 5500 تغییر تنها در سال 2021، و من گمان می کنم که این تعداد برای سال 2022 بیشتر باشد.

ما متوجه شدیم که آپدیت پاندا در نهایت به الگوریتم Coati تبدیل شد، اگرچه هر دو اکنون در الگوریتم اصلی ساخته شده‌اند. ما در واقع از صحبت با هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل در SMX، چیزهای زیادی یاد گرفتیم. Google همچنین شروع به استفاده از MUM در مناطق بیشتری کرد، مانند قطعه‌های برجسته و موارد دیگر. و گوگل همچنین الگوریتم ،وان خود را برای صفحات چند زبانه یا ترجمه شده به روز کرد.

گوگل برخی از سیستم‌های رتبه‌بندی قابل توجه‌تر را مستند کرد و با آن تأیید کرد که الگوریتم‌های سرعت صفحه 2010 و 2018 دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

Google دستورالعمل‌های وب‌مستر را با Google Search Essentials جایگزین کرد، دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت را با افزودن «Expertise»، یک E اضافی به EAT تغییر داد.

همچنین، ما بررسی عمیقی درباره نحوه استفاده گوگل از هوش مصنوعی در جستجو انجام دادیم.

آیا همه شما برای سال 2023 هیجان زده هستید، می دانم که هستم.


زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-algorithm-updates-2022-in-review-core-updates-،uct-reviews-helpful-content-updates-spam-updates-and-beyond-390573