بینش در مورد مشاوره سئو و راه اندازی شرکت شخصی: مصاحبه با کاسپار زومانسکی



بینش در مورد خدمات مشاوره سئو و راه اندازی شرکت شخصی: مصاحبه با کاسپار زومانسکی
آناستازیا سوتولا
داریا آهیوا

ویرایشگر وبلاگ در Serpstat

آژانس های بازاریابی و سئو نقشی در رشد ،ب و کار ایفا می کنند که به سختی می توان آن را دست بالا گرفت. ما از سهم آنها در توسعه صنعت قدرد، می کنیم و تصمیم گرفتیم با چهره های مهم در عرصه گفتگو کنیم.

با کاسپار سومانسکی، اولین مهمان بخش جدید ما آشنا شوید. آژانس او ​​به ،ب و کارهای بی شماری کمک کرده است تا از طریق استراتژی های نوآورانه و موثر به ارتفاعات جدید برسند.

در این مقاله، ما به سفر کاسپار به سمت موفقیت، چالش‌هایی که در این مسیر با آن‌ها مواجه شده و بینش‌های ارزشمندی که او باید به کارآفرینان و صاحبان آژانس‌هایی که به دنبال رشد ،ب‌وکار خود هستند ارائه دهد، می‌پردازیم. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه به دنبال ارتقای ،ب و کار خود به ارتفاعات جدید باشید، این مقاله برای هر ،ی که به دنبال دستیابی به موفقیت پایدار در دنیای رقابتی بازاریابی و تبلیغات است، ضروری است.

از گوگل تا مشاوره مستقل

چگونه به ایده SearchBrothers رسیدید؟

اواسط سال 2013 بود، زم، که فیلی ویز، مهندس سابق گوگل، و من در ساحل دوست داشتنی موگلسی در نزدیکی برلین نشستیم و درباره ایده ساختن برند خود بحث کردیم. در آن زمان، ما چندین سال در جستجوی گوگل با هم کار کرده بودیم. دورنمای تداوم و ساختن نام تجاری ما بر این اساس هیجان انگیز بود. تا پایان سال 2013، جستجو برادران به واقعیت تبدیل شد و ما خدمات مشاوره تخصصی سئو را به مشتریان ارائه کردیم. این آغاز یک ماجراجویی بزرگ بود که تا امروز ادامه دارد.

کاسپار زومانسکی

کاسپار شیمانسکی و فیلی ویزه

چه چیزی باعث شد که از کار داخلی به مشاوره روی بیاورید؟

دامنه کار من در جستجوی گوگل در درجه اول تحقیقاتی بود. در حالی که من این امتیاز را داشتم که در ارتباط با وب مستر پیشگام باشم، بیشتر اوقاتم مشغول شناسایی سیگنال های هر،مه وب بودم. زم، که تمرکز روی کمک به وب‌سایت‌های مشتری برای حفظ و افزایش دید جستجوی Google برای سؤالات مرتبط تغییر کرد، این تجربه بسیار ارزشمند بود.

شما به ،وان یک متخصص سئو تجربه زیادی دارید. در چه مقطعی احساس کردید که یک بنیانگذار هستید؟

پس از چندین سال کار در جستجوی گوگل، احساس کردم که از همکاران بسیار با استعدادم چیزهای زیادی یاد گرفته ام. در آن زمان می‌خواستم تجربه و دانش خود را آزمایش کنم و ،ب‌وکاری را از صفر بسازم. با فیلی، یک شریک تجاری پیدا کردم که از مجموعه مهارت های من تعریف کرد و با او ایده واقعی شد.

با خبرنامه جدید Growth Insights for Agencies برای باز ، رازهای موفقیت سئو آماده شوید!

اولین قدم را برای تقویت رشد آژانس خود با استراتژی های قدرتمند SEO بردارید. به جامعه ما متشکل از متخصصان آژانس سئو معتبر بپیوندید و به نکات ارزشمند، نمونه های واقعی و مراحل عملی دسترسی انحصاری داشته باشید.

الان بخون

ویژگی های کار با مشتریان

چگونه اولین مشتریان خود را پیدا کردید؟

به ،وان یک سخنگوی رسمی وب مستر Google EMEA، تعداد قابل توجهی از طرفداران صنعت را جمع کردم. همانطور که اطلاعیه خود را ارسال کردم، همچنین یک به روز رس، را با فالوورهایم به اشتراک گذاشتم و از آنها به خاطر فرصتی که برای همکاری با هم داشتند تشکر کردم و برای همه آرزوی موفقیت کردم. مدت کوتاهی پس از آن، من شروع به دریافت سوالاتی از اپراتورهای وب سایت در مورد خدمات مشاوره کردم. این یک شروع امیدوارکننده برای یک آژانس مشاوره SEO بود که به تازگی خدمات و تخصص خود را ارائه می دهد.

اکنون چه چیزی به شما کمک می کند مشتری پیدا کنید؟

هم من و هم شریک تجاری من فیلی نویسندگان پرکار و سخنرانان مکرر کنفرانس هستیم. ما مرتباً در پلتفرم‌های شناخته شده و معتبر، مانند Search Engine Land منتشر می‌کنیم و فقط یکی را نام می‌بریم. به طور معمول ما موضوعاتی را پوشش می دهیم که هر دو بسیار مرتبط با سئو هستند، اما تاکنون کمی توسط صنعت پوشش داده شده است. در همان زمان، ما هر ساله چندین رویداد بین المللی صنعت پیشرو را انتخاب می کنیم و به ،وان سخنران مشارکت می کنیم. در گذشته، ما یک بار در کنفرانس‌های مختلف جستجو، تجارت الکترونیک، شرکت‌های وابسته، صنعت سفر و توسعه‌دهندگان در سراسر اروپا، آسیا و ایالات متحده ارائه کرده‌ایم. همه تلاش‌های فرادستی فوق کمک زیادی به تولید سرنخ می‌کنند.

در چه قالبی با مشتریان خود کار می کنید؟ فرآیند را شرح دهید.

به طور خلاصه، ما حجم مهمی از داده‌های مرتبط و تازه را جمع‌آوری می‌کنیم که متعاقباً تجزیه و تحلیل می‌شوند و برای ارائه توصیه‌های عملی خاص به مشتری و تیم‌هایشان استفاده می‌شوند. در کنار شناسایی پتانسیل‌های رشد استفاده نشده، ما بر روی حوزه‌هایی تمرکز می‌کنیم که در آن تیم مشتری به‌ویژه علاقه‌مند به ارائه خدمات قانع‌کننده و بازگشت سرمایه قابل‌توجه است.

چه نتایجی از همکاری خود انتظار دارید؟

این به تعدادی از ذینفعان بستگی دارد، از جمله تمایل مشتری برای ایجاد سریع تغییرات لازم در سیگنال های وب سایت. در حالی که هر وب سایت با رویکرد داده محور متفاوت است، آسمان حتی محدودیتی برای رشد نیست.

کاسپار زومانسکی

کاسپار شیمانسکی

مرتبط ترین KPI تا حد زیادی برای تعامل، خوشحالی مشتری است. اگر مشتری با خوشحالی از آنجا دور شود، با اطمینان کامل که بودجه افزایش یافته به خوبی تخصیص یافته است، کار به خوبی انجام شده است.

چه مشکلاتی را قبلاً برای رفع مشتریان خود کمک کرده اید؟

بی شمار! از نقض دستورالعمل‌های Google، تا مجازات‌های Google، نقص‌های فنی، کاستی‌های ساختاری، مشکلات کیفیت محتوا، تا تعهدات بک لینک. لیست واقعاً بی پایان است.

صنعت سئو را در آینده چگونه می بینید و چه روندهایی را می بینید؟

صنعت ما به سمت یک رویکرد علمی و مبتنی بر داده در حال تکامل است. دیدن این که در میان سایر موارد، تجزیه و تحلیل گزارش سرور در حال تبدیل شدن به یک ویژگی استاندارد هر ممیزی وب سایت من، است، عالی است.

تجزیه و تحلیل گزارش سرور، بینش بی‌نظیری در مورد اولویت‌بندی ،یدن ارائه می‌کند و به تیم‌های SEO اجازه می‌دهد تا بودجه ،یدن خود را برای رتبه‌بندی بهتر مدیریت کنند. من این ویژگی را واقعاً ارزشمند می دانم و نحوه استفاده از آن را به نفع شما به اشتراک گذاشته ام در مقاله.

امیدواریم این مصاحبه آموزنده بوده باشد! می تو،د کاسپار را دنبال کنید توییتر.

اگر شما یک داستان موفقیت در دنیای بازاریابی یا سئو دارید، ما دوست داریم در مورد آن بشنویم! با داریا در لینکدین تماس بگیرید تا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید فراموش نکنید که برای مصاحبه های الهام بخش بیشتر و نکات مفید در مورد بهبود استراتژی های بازاریابی و سئو خود در وبلاگ ما مش، شوید.

با Serpstat رشد بازاریابی جستجوی خود را سرعت بخشید!

فرصت های کلمات کلیدی و بک لینک، استراتژی آنلاین رقبا، رتبه بندی روزانه و مسائل مربوط به سئو.

مجموعه ای از ابزارها برای کاهش زمان شما در کارهای سئو.

آزمایشی 7 روزه رایگان دریافت کنید

نظر نویسندگان پست مهمان ممکن است با نظر کادر تحریریه و متخصصان Serpstat مطابقت نداشته باشد.

خطایی پیدا کردید؟ آن را انتخاب کنید و Ctrl + Enter را فشار دهید تا به ما بگویید

آیا وقت ندارید اخبار را دنبال کنید؟ جای نگر، نیست! ویراستار ما مقالاتی را انتخاب می کند که قطعا در کار شما به شما کمک می کند. به انجمن دنج ما بپیوندید 🙂

با کلیک بر روی دکمه، با سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید.




منبع: https://serpstat.com/blog/insights-on-seo-consulting