تست جدید پیوندهایی را به کلمات کلیدی اضافه می کند



یوتیوب در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که می تواند به برندها و سازندگان کمک کند تا با بینندگان ارتباط برقرار کنند و در عین حال حداقل اختلال ایجاد کند.

یوتیوب برای اولین بار لینک ، روی کلمات یا عبارات واحد را در بخش نظرات فعال می کند.

پیوندها بینندگان را به صفحه نتایج جستجوی یوتیوب هدایت می کند در حالی که همچنان ویدیویی را که در ابتدا تماشا می ،د پخش می کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر تجربه پخش جری، آنها قطع نشود، بینندگان احتمالاً پیوندی را دنبال می کنند. این بدان م،ی است که بازاریابان ممکن است شانس بیشتری برای دستیابی به افراد بیشتری داشته باشند و به طور مؤثرتری با مشتریان بالقوه تعامل داشته باشند.

ولی. در حالی که این می تواند خوب باشد، برخی از بازاریابان نگران هستند که دور ، افراد از ویدیوها بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشد. جستجو از طریق نظرات می تواند بینندگان را به صفحه نتایج جستجوی YouTube هدایت کند که سپس آنها را مستقیماً به برندهای رقیب و ویدیوهای رقیب می برد.

چگونه کار می کند. آزمایشی که طی چند هفته آینده راه اندازی می شود، به شرح زیر عمل خواهد کرد:

  • عبارات یا کلمات تکی در بخش نظرات که کاوش را تشویق می کنند، پیوند داده می شوند.
  • با کلیک بر روی یک پیوند، جستجوی جدید YouTube با آن عبارت آغاز می شود و کاربران به صفحه نتایج جستجو هدایت می شوند.
  • برای جلوگیری از وقفه، ویدیو همچنان در Miniplayer پخش می‌شود.
  • کلمات پیوند داده شده توسط YouTube بر اساس آنچه کاربران احتمالاً می خواهند بیشتر کاوش کنند تعیین می شود.
  • پیوندها نمی توانند توسط نظردهنده اضافه یا اصلاح شوند، اگرچه سازندگان می توانند در صورت تمایل پیوندهای نظرات ویدیوی خود را حذف کنند.
  • در صورتی که بینندگان ترجیح دهند نظراتشان به صورت هایپرپیوندی نباشد، می توانند از آزمایش انصراف دهند.

یوتیوب چه گفته است؟ یوتیوب یک ویدیو از طریق خود منتشر کرد Creator Insider کانال اعلام پایلوت:

  • ما در حال آزمایش روش جدیدی برای بررسی موضوعات و توصیه‌ها در نظرات هستیم.
  • در حال حاضر، اگر بینندگ، بخواهند در مورد موضوع یا محصولی که در نظر می‌یابند بیشتر بیاموزند، باید از ویدیویی که در حال تماشای آن هستند دور شوند تا بیشتر بیاموزند.
  • ما در حال آزمایش کلمات کلیدی جدید در نظرات هستیم تا اصطکاک بینندگ، را که به دنبال کشف محتوای جدید و مرتبط در پلتفرم هستند کاهش دهیم.
  • “ما در هفته های آینده این را آزمایش خواهیم کرد، اما از بازخورد شما در نظرات خوشحال می شویم که آیا در آزمایش هستید یا نه.”

اخبار دیگر. هایپرلینک در بخش نظرات تنها خبری نیست که YouTube در این هفته تایید کرده است. پلتفرم رسانه اجتماعی همچنین سه اطلاعیه دیگر را منتشر کرد:

  • قابلیت مشاهده در تبلت ها: اگرچه سازندگان قبلاً می‌توانستند در رایانه‌های لوحی پست ایجاد کنند، اما این پست‌ها در رایانه لوحی برای سازندگان و بینندگان آنها قابل مشاهده نبود. یوتیوب اذعان کرد که این یک درخواست ویژگی برتر برای بسیاری از سازندگان و بینندگان بوده است، بنابراین اکنون به همه کاربران تبلت‌های اندرویدی و iPads قابل مشاهده است. این بدان م،است که پست‌ها اکنون می‌توانند به بینندگ، دسترسی پیدا کنند که عمدتاً از YouTube در رایانه‌های لوحی استفاده می‌کنند.
  • یادآوری‌ها برای پخش‌های زنده و اولین نمایش‌ها: در حال حاضر، بینندگان در YouTube می‌توانند با کلیک بر روی دکمه «به من اطلاع بده» یادآوری‌هایی را برای پخش‌های زنده یا اولین نمایش‌های آتی تنظیم کنند تا ایمیل و اعلان‌های فشاری برای شروع آن پخش زنده یا اولین نمایش دریافت کنند. اکنون، معیار جدیدی در تجزیه و تحلیل YouTube اضافه می‌شود که به سازندگان نشان می‌دهد چه تعداد یادآور برای پخش مستقیم یا پخش زنده آینده تنظیم شده است. می‌تو،د معیار تنظیم یادآوری‌ها را در YouTube Analytics Deep Dive پیدا کنید.
  • مدیریت عضویت در کانال: سازندگان واجد شرایط اکنون می‌توانند عضویت‌های کانال و سایر پیشنهادات کمک مالی طرفداران را از طریق Studio Mobile راه‌اندازی و مدیریت کنند. قبلاً این فقط روی دسکتاپ موجود بود. علاوه بر این، ویدیوهای مختص اعضا در فیدهای اصلی اعضا، فیدهای اشتراک یا برگه‌های محتوای صفحه کانال ارائه نمی‌شوند. اکنون ویدیوهای مختص اعضا در خانه اعضا و فیدهای اشتراک و در صفحه کانال شما ظاهر می‌شوند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


یادآوری مهم. YouTube توصیه می کند اگر در حال حاضر در YPP هستید و قبلاً این کار را نکرده اید، شرایط جدید برنامه YPP را در Studio بپذیرید.

اگر شرایط تا 10 ژوئیه پذیرفته نشود، بازاریابان از برنامه شریک YouTube حذف خواهند شد و محتوای آنها دیگر واجد شرایط ،ب درآمد در این پلتفرم نخواهد بود. هر محتوایی که قبلاً درآمدزایی کرده بود، از 11 جولای شروع به ،ب درآمد نخواهد کرد و همه ویژگی‌های ،ب درآمد از جمله عضویت در کانال، SuperChat و ویژگی‌های مشابه، غیرفعال خواهند شد.

برای اینکه ببینید آیا قبلاً شرایط را پذیرفته‌اید یا هنوز باید اقدامی انجام دهید، لطفاً مراحل زیر را انجام دهید:

  • رفتن به استودیو > تنظیمات > قراردادها.
  • در اینجا، اگر برای شرایط پایه ای که قبلاً پذیرفته اید مشاهده موافقت نامه را مشاهده کردید، همه چیز آماده است.
  • اگر Review and Agree را مشاهده کردید، به این م،ی است که هنوز باید بپذیرید.

شیرجه عمیق: برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات در شرایط برنامه شریک YouTube، می‌تو،د YouTube را بخو،د اطلاعیه کامل در مرکز راهنمایی YouTube.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-hyperlinking-comments-429154