تنظیم قرارداد و نحوه نوشتن متن قرارداد حرفه‌ای وینداد


تنظیم قرارداد و نحوه نوشتن متن قرارداد حرفه‌ای وینداد

غافل شدن از برخی نکات مهم ممکن است در چندین سال بعد وب سایت شما را با اصول نوشتن قرار داد طراحی سایت مشکل مواجه کند. قط کافیست که نکات بیان شده در این مقاله را قبل از عقد قرارداد طراحی سایت بدانید. یکی از نکات مهم در بخش‌های مهم در قرارداد طراحی سایت، تعهدات مجری پروژه است. در این بند لازم است که تمام تعهداتی که در قبال سایت دارید را ذکر کنید و تمام مسئولیت‌هایی که به عهده کارفرما هست را از خود سلب کنید. یکی از مشکلاتی که در قرارداد طراحی سایت مشاهده می‌شود و طرفین قرارداد خصوصاً مجری‌ها را به دردسرهای بزرگ می‌اندازد باز بودن زمان قرارداد است.

  • در این مقاله با مرور کلی Website RFP به مرحله بعدی می پردازیم یعنی بررسی یک درخواست توسط شرکت طراح، اعلام نظر و ارائه پروپزال و در نهایت مواردی که لازم است در قرارداد در نظر داشته باشید.
  • در قرارداد طراحی سایت و سئو باید تاریخ شروع و پایان قرارداد مشخص شود.
  • کلیه حقوق مادی، علمی و معنوی طرح متعلق به سفارش دهنده می باشد و مجری و همکاران پس از کسب اجازه از سفارش دهنده می توانند از نتایج مذکور استفاده نمایند.
  • مثلا شما برای یک ساختمان سه طبقه هیچگاه پنجاه متر گود برداری نمی کنید.

CMS مخفف عبارت Content Management System به معنای سامانه‌ی مدیریت محتوا است. یک تصویر پیش نمایش و یا مشابه در قرارداد مشاهده و آن را تایید کنید. 3-1-8 پیمانکار موظف به تأمین امنیت تارنما مطابق با استانداردهای موجود می باشد. 7-4 در پایان مرحله 3 کد نویسی طرح می بایست کامل شده باشد و دارای عملکرد صحیح باشد.

قرارداد آنلاین طراحی سایت

نکاتی که در ادامه ذکر شده‌اند به شما این امکان را می‌دهند که شرایط و ضوابط دلخواه و البته عادلانه را در قراردادهای مختلف وارد کنید. لازم به ذکر است که قرارداد صحیح قراردادی است که به کارفرما و اجراکننده به یک اندازه امتیاز بدهد. طبیعتا یکی از اهداف شما از داشتن وب سایت حضور صفحات برتر موتورهای جستجو می باشد. فرایند بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و یا همان سئو می بایست از همان زمان طراحی سایت در نظر گرفته شود و کلیه المان های اثرگذار روی سئو بررسی شود. مثلا سرعت بارگذاری وب سایت یکی از مهم ترین پارامترهایی است که در سئوی سایت بسیار مهم است. نوشتن کدهای مربوط به سرعت بارگذاری می بایست هنگام طراحی سایت صورت پذیرد.

1-2-8 پیمانکار حق دارد طرح تحویل داده شده را در محل مناسب به نحوی که به اصل طرح آسيب وارد نگردد امضاء نماید، مگر در صورتی که طرفین در این مورد به توافق برسند. قرارداد از تاریخ امضاء و تبادل آن توسط طرفین و پرداخت مبلغ پیش پرداخت، نافذ، معتبر و لازم الاجرا است. یکی از دردسرهای بزرگ طراحان سایت این است که با بروز هر اتفاق جدیدی در سایت، کارفرما سریعاً با مجری تماس می‌گیرد.

فرآیند بررسی و تأیید را در قرارداد سایت مشخص کنید

با اینکه اغلب فسخ قرارداد در پروژه ها اتفاق می‏افتد، اما باعث تعجب است که اغلب بندهایی برای این موضوع در قراردادهای طراحی و توسعه سایت وجود ندارد. در صورت وقوع هر یک از موارد فوق، شرکت باید مبلغی را که به شما بدهکار است، پرداخت کند. این کار فقط در صورتی انجام می‌شود که بندهایی برای فسخ قرارداد طراحی ‌سایت وجود داشته باشد. مشتری باید بابت ساعاتی که روی پروژه او صرف کرده اید، طبق توافق در قرارداد، مبلغی را به شما پرداخت کند.

موضوع قرارداد پیمانکاری ممکن است از ساخت وسیله‌ای ساده مانند یک میز تا ساخت یک آسمان خراش، حمل و نقل و یا طراحی اپلیکیشن موبایل و بهینه‌سازی یک سایت باشد. دانلود قرارداد پیمانکاری هم اکنون در بانک قرارداد‌های وینداد امکان‌پذیر است. قرارداد پیمانکاری، قراردادی است که به موجب آن کارفرما، انجام عملی با شرایط معین و در برابر وجه معین، در مدت مشخص را به شخص حقیقی یا حقوقی به نام پیمانکار (مقاطعه‌کار) واگذار می‌کند و به تنظیم رابطه میان کارفرما و پیمانکار می‌پردازد. امکان دانلود نمونه قرارداد مشارکت در ساخت در وینداد فراهم است تا شما قرارداد معتبر خود را بدست آورید. ممکن است کارفرما یا متخصص سئو بنا به دلایل مختلف از جمله راضی نبودن از روند پروژه، عدم تمایل به ادامه پروژه، عدم پرداخت به موقع و موارد دیگر تصمیم بگیرند که قرارداد را فسخ کنند. از این‌رو باید یک بند از قرارداد به این موضوع اختصاص داده شود تا در صورت فسخ قرارداد هر دو طرفین از عواقب این کار مطلع باشند.

در این بخش حتماً ذکر کنید «تمام مبلغ و زمان قرارداد صرفاً جهت انجام متن قرارداد است. درصورتی‌که کارفرما درخواست، یا درخواست‌هایی جدید داشته باشد در صورت تأیید مجری جهت انجام آن، زمان و هزینه لازم ابلاغ می‌گردد و بعد از پرداخت توسط کارفرما و بعد از اتمام تعهدات قرارداد جاری لازم الجراست». تاریخ پایان قرارداد تاریخی است که از آن به بعد مجری و کارفرما هیچ تعهدی نسبت به هم ندارند و لازم است که تا این تاریخ تمامی تعهدات طرفین (مثل تحویل پروژه و پرداخت هزینه) انجام شده باشد. جالب است بدانید، قرارداد طراحی سایت از جمله قرارداد‌های پیمانکاری محسوب می‌شود.

بهینه‌سازی سایت توسط متخصص سئو از جمله مواردی است که بعد از طراحی سایت باید به آن توجه شود. هم چنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌تواند به معرفی کسب و کارها و تجارت‌های مختلف کمک کند. البته برای داشتن یک صفحه فعال در اینستاگرام نیاز به یک ادمین حرفه‌ای خواهید داشت. شاید زمان آن رسیده که وب سایت خود را باز طراحی کنید یا امکانات جدیدی به آن اضافه کنید، یا شاید شما می خواهید قرارداد اولین وب سایت کسب و کار خود را با یک شرکت طراحی ببندید.