تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا-جان مولر


پس از این تصمیم گیری می کنید و در صورت رضایت به ثبت سفارش تولید محتوای سئو شده می پردازید. ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید. در مثال قبل عبارت “بالا بردن بازدید سایت” یا “جذب ترافیک واقعی” جزء عبارات مشابه افزایش بازدید سایت محسوب می شوند که باید در پاراگراف اول متن تان به کار ببرید. یکی از مهمترین فاکتورهای سئوی محتوا، وجود کلمه کلیدی در عنوان صفحه و تگ H1 است.

شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفته‌اید. برخی از درس‌های نوشتن محتوا که در طول سال‌ها آموخته‌اید و به سئو کمک کرده‌اند کدامند؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. به لحن محتوای خود خیلی توجه داشته باشید و از قبل در نظر بگیرید که با چه نوع مخاطبی طرف هستید. اما با همه این بررسی ها بدانید که نه باید خیلی خشک و رسمی باشید و نه خیلی راحت و خودمانی.

  • هدف ما از تولید محتوای سئو شده نوشتن محتواییست که مطابق با اصول سئو بوده و توسط موتورهای جستجو به خوبی درک می شود.
  • خدایی من تو یه دوره پولی تولید محتوا شرکت کرده بودم اما ارزشش کمتر از این مقاله رایگان بود.
  • وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند.

با اضافه کردن ویدیو ، فایل صوتی و یا تصویر مناسب باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج سرچ گوگل شوید. طراحی گرافیکی سایت یکی از خاص ترین نمونه خدماتی ست که تمامی صاحبان کسب و کار و فعالین در دنیای وب به آن احتیاج داند. بهره گیری از تجربیات یک تیم متخص در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشید برای تمامی افراد. طراحی گرافیکی سایت، خدمات گرافیک و طراحی، طراحی موشن گرافیک حرفه ای، خدمات گرافیکی، سفارش طراحی گرافیک، و …

همیشه به خوانایی مطلب محتوای متنی توجه زیادی کنید

در دنیای سئو هم تولیدکنندگان محتوا از راه‌های مختلفی برای جذب مخاطب موردشان استفاده می‌کنند. برخی دنباله ‌روی سئو کلاه سفید هستند و می‌خواهند از راه درست به هدفشان برسند و برخی دیگر می‌خواهند با استفاده از روش‌های دیگر، خیلی زودتر با اهدافشان ملاقات کنند. با اصطلاح Keyword Stuffing یا بمباران کلمات کلیدی آشنا خواهد شد و به سئوی سایت خود آسیب نمی‎رساند. قادر است یک هرم کلمات کلیدی و هرم استراتژی محتوای بی نقص ترسیم کند. نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند.

دوره آموزش تولید محتوا سئو شده

فرض می کنیم که شما قصد نوشتن محتوایی درباره موضوع سئو داخلی چیست دارید. اولین قدم جستجوی این عبارت در موتور جستجوی گوگل و مشاهده نتایج آن است. در این مقاله قصد داریم در مورد سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده صحبت کنیم. سئوی تکنیکال، مبحثی است که با سایر آنچه که در مورد آن صحبت کردیم متفاوت است.

از قبل مقرر كرده ايد كه حجم جستجوى نسبتاً خوبی هم دارد؛ اما ميخواهيد در كيفيت دادن به آن، بيشتر پيش برويد. کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود. با استفاده از ابزارهایGoogle Keyword Plannerو KWfinder می توانید به سادگی حجم جستجو را در بیاورید.

یکی از بخش های بسیار مهم در سئوی محتوا این است که محتوای خود را بعد از مدتی آپدیت کنید. گوگل به محتواهایی که به روز رسانی می شوند بسیار علاقه دارد. الگوریتم فرشنس گوگل دقیقا برای این آمده تا محتواهای تازه را بالاتر از بقیه در نتایج جست و جو نمایش دهد.

مرحله ۱: استراتژی محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

و هنگامی که رتبه بندی محتوای خود را به لطف کار سختی که انجام می‌دهید مشاهده ‌کنید، انگیزه بیشتری برای حفظ آن خواهید داشت. این ابزار ها در کمک به سئوسازی محتوا ابزارهای خیلی قدرتمندی هستند و قابلیت های زیادی برای شما ایجاد می­کنند. اما قطعاً در دید کلی تولید یک محتوا سئو­شده، استفاده از سرچ در گوگل بهترین و سریع ترین راه خواهد بود . کلمات کلیدی در واقع باید همان کلماتی باشد که کاربران هنگام جستجو از آنها استفاده می‌کنند. محتوای سئو شده شما زمانی می­تواند موفق باشد که نه صرفا برای مخاطب و نه صرفا برای گوگل طراحی شده باشد.

پس از انجام تحقیق کلمات کلیدی، لیستی از کلمات خواهید داشت که مخاطبان مورد نظر شما در حال جستجوی آن‌ها هستند و کسب رتبه در آن‌ها برای شما مهم است. به دست آوردن این لیست کلمات یک دید کلی از ساختار محتوایی سایت به شما خواهد داد. موتورهای جستجو به طور کلی در تجزیه و تحلیل و درک محتوای متنی صفحات وب خوب هستند، اما موتورهای جستجو با شکل‌های دیگر محتوا مانند عکس ها، ویدئو ها و کلیپ های صوتی با مشکل مواجه‌اند. یکی از راه‌های ساده، استفاده از متن برای توصیف المان غیر متنی در اطراف آن است. سئو مانند هر دانشی دیگری نیاز به تجربه، مطالعه و تمرین دارد.