تیم خود را برای یک سال پربار – سطح بعدی آماده کنید



چه سال جدید باشد، چه تیم جدید یا همان سال، همان تیم، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. هر تیمی در مورد بهره‌وری و استانداردسازی فرآیندها چالش‌های منحصر به فرد خود را دارد، اما قطعاً چند قدم وجود دارد که می‌تو،د آنها را کاهش دهید.

قبل از شروع پروژه جدید، سال جدید یا فرآیند جدید، مطمئن شوید که همه اعضای تیم شما به ابزار مورد نیاز خود دسترسی دارند و برای مق، با هر کاری که بر سر راهشان قرار می‌گیرد آماده هستند. برای این منظور، در اینجا هفت مرحله برای آماده ، تیم خود برای یک سال پربار با استفاده از مجموعه ابزارهای Moz آورده شده است!

تصویر صفحه نمایش تلفن همراه در روز سه شنبه 18 بهمن ساعت 11:11.  دو اعلان روی صفحه است، یکی برای خواندن آب و هوا

1. بررسی کنید چه ،ی حساب (و اشتراک شما) را مدیریت می کند

    وقتی ،ت به حصول اطمینان از اینکه همه چیز به آرامی پیش می‌رود، این است که بد،د چه ،ی حساب Moz شما را مدیریت یا مالک آن است. صاحبان حساب می توانند اشتراک ها را مدیریت کنند، کاربران نشسته را اضافه کنند، به فاکتورها دسترسی داشته باشند، روش های پرداخت را به روز کنند و موارد دیگر.

    پس چرا این مرحله یک در لیست ما قرار دارد؟ وقتی صحبت از موفقیت تیمی به میان می‌آید، ضروری است که بد،م در صورت بروز مشکل با چه ،ی تماس بگیریم. برای مثال، اگر باید سطح اشتراک خود را ارتقا دهید یا افزونه‌ها را ،یداری کنید، باید بد،د چه ،ی در تیم شما می‌تواند از این تغییرات مراقبت کند. یا اگر عضو تیم جدیدی دارید که باید با ابزار Moz همراه شود، مالک حساب باید او را به ،وان کاربر نشسته به حساب شما اضافه کند.

    پایگاه را با تیم خود لمس کنید و بررسی کنید که مالک چه ،ی به اشتراک Moz شما دسترسی دارد. اگر مطمئن نیستید که به مالک دسترسی دارید یا خیر، وارد حساب Moz خود شوید و به Account and Billing بروید. اگر مالک اشتراک هستید، اشتراک Moz Pro خود را به همراه قیمت و تاریخ تمدید در زیر مشاهده خواهید کرد. Moz Pro.

    اگر قیمت و تاریخ تمدید اشتراک را نمی بینید و می بینید از ،مت Account & Billing حساب خود اشتراک های مش، به ،وان یک گزینه مشاهده، این نشان می دهد که شما یک کاربر نشسته در حساب هستید و به مدیریت اشتراک یا مدیریت کاربر نشسته دسترسی ندارید.

    اسکرین شات از صفحه خلاصه اشتراک Moz.  جعبه های زرد رنگ در اطراف ظاهر می شوند

    2. به حساب خود صندلی اضافه کنید

      حصول اطمینان از دسترسی تیم شما به ابزارهای مورد نیاز در هنگام تنظیم آنها برای موفقیت ضروری است. افزودن کاربران نشسته به اشتراک خود به آنها این امکان را می‌دهد تا انواع ایمیل‌هایی را که دریافت می‌کنند، کمپین‌هایی که دنبال می‌کنند، در انجمن پرسش و پاسخ تعامل داشته باشند و در دوره‌های آکادمی Moz ثبت‌نام کنند. در همه جا، این یک ایده عالی برای هر شخصی است که لاگین و دسترسی ابزار خود را داشته باشد.

      هنگامی که می د،د چه ،ی اشتراک Moz Pro شما را مدیریت می کند، مطمئن شوید که هم تیمی های خود را به ،وان کاربران نشسته اضافه کنید. فقط مالک حساب می‌تواند کاربران نشسته را اضافه کند، بنابراین اگر شما مسئول اشتراک خود نیستید، حتماً با مالک تماس بگیرید تا آن هم تیمی‌ها را اضافه کنید. علاوه بر این، اگر قبلاً یکی را در محل خود ندارید، این زمان خوبی برای تعریف فرآیندی برای درخواست اضافه ، و حذف کاربران نشسته از حساب خود خواهد بود.

      شما می تو،د کاربران نشسته را در هر زمان از طریق صندلی ها را مدیریت کنید بخش از حساب و صورتحساب

      اسکرین شات از حساب Moz صفحه مدیریت صندلی ها با کادرهای زرد رنگ در اطراف

      3. محدودیت های اشتراک خود را بررسی کنید

        این ایده خوبی است که عادت کنید به طور منظم محدودیت های اشتراک خود را بررسی کنید. آیا نزدیک به حدا،ر ، محدودیت کلمات کلیدی ردیابی شده خود هستید؟ آیا درخواست های Link Explorer بیشتری ایجاد می کنید؟ یا شاید شما در حال نزدیک شدن به پایان سقف کمپین خود هستید؟ با توجه به محدودیت های اشتراک خود و نحوه استفاده از آنها، می تو،د در طول سال از نیازهای تیم خود مطلع باشید. به این ترتیب، وقتی زمان ورود به یک مشتری جدید یا انجام تحقیقات رقابتی فرا می رسد، برای ایجاد تغییرات در اشتراک خود تلاش نمی کنید.

        یک یادآوری سریع در اینجا: فقط مالک حساب می‌تواند افزونه‌ها را برای اشتراک شما ارتقا دهد و/یا ،یداری کند. درست مانند اضافه ، صندلی‌ها، این زمان عالی برای تشریح رویه‌ای برای درخواست و اجرای تغییرات اشتراک است که زمان‌بندی‌های لازم تصویب بودجه را در نظر می‌گیرد.

        برای بررسی محدودیت‌های اشتراک خود برای کمپین‌های Moz Pro، به صفحه مدیریت کمپین‌های خود بروید. محدودیت های شما (همچنین به ،وان کمک هزینه ها شناخته می شود)، و میزان استفاده شما از هر کدام، در بالای صفحه ذکر خواهد شد.

        اسکرین شات از

        4. کمپین ها را دنبال کنید (یا لغو فالو کنید).

          اشتراک گذاری اشتراک با چندین عضو تیم ممکن است به م،ای داشتن چندین کمپین باشد. و کمپین ها ممکن است برای مشتریان، بازارها یا وظایف مختلف بر اساس مسئولیت ها و پروژه های تیم شما راه اندازی شوند. وقتی ،ت به کارآمد ماندن و ادامه کار می رسد، ممکن است تصمیم بگیرید که کدام کمپین ها را برای هر هفته ایمیل دریافت می کنید. پروژه فعلی شما ممکن است از شما نیاز نداشته باشد که با رتبه بندی مشتریان همکار خود هماهنگ باشید، یا ممکن است زم، که یک هم تیمی خارج از دفتر است، در ممیزی سایت یک مشتری با ارزش کمک کنید. صرف نظر از موقعیت، مطمئن شوید که شما و تیمتان از این امکان استفاده می‌کنید که کمپین‌هایی را که دنبال می‌کنید و در نتیجه ایمیل‌ها را برای آن‌ها دریافت کنید.

          در Moz Pro، دنبال ، یک کمپین به این م،ی است که به طور منظم ایمیل‌هایی را از این ابزار دریافت کرده و به‌روزرس، می‌کنید. می‌تو،د کمپین‌ها را از هر کدام دنبال کنید و آن‌ها را لغو کنید کمپین های خود را مدیریت کنید صفحه نمایش یا از شما تنظیمات کمپین. از کمپین های خود را مدیریت کنید صفحه، از چک با، در آ،ین ستون با ،وان استفاده کنید ذیل برای تغییر تنظیمات یا از درون تنظیمات کمپین، از چک با، زیر استفاده کنید عمومی > مب، سایت.

          اسکرین شات از

          شما می تو،د وضعیت دنبال ، خود را در هر زمان به روز کنید، که می تواند به انعطاف پذیری در مورد پروژه ها و مشتریان اجازه دهد. بعلاوه، وضعیت دنبال ، مختص ورود به سیستم است که به این م،ی است که هر کاربر نشسته می‌تواند بر اساس نیازهای خود کمپین‌هایی را که دنبال کند انتخاب و انتخاب کند.

          5. گزارش دهی خودکار

            چه مرتباً به‌روزرس،‌ها را برای مشتریان ارسال کنید، چه نیاز به اطلاع ذینفعان کلیدی داشته باشید، یا فقط می‌خواهید از ابتکارات مهم مطلع باشید، احتمالاً به‌طور منظم گزارش ارسال می‌کنید. به جای صرف زمان برای تولید دستی گزارش جدید هر هفته یا ماه، چرا این فرآیند را خودکار نکنید؟ استفاده از ویژگی گزارش‌های سفارشی Moz Pro می‌تواند به شما کمک کند تا گزارش‌های خود را ساده کنید و به‌روزرس،‌ها را برای هر ،ی که انتخاب می‌کنید به‌طور منظم ارسال کنید.

            اسکرین شات از

            بسته به نیازهای تیم و پروژه‌هایی که روی آن کار می‌کنید، می‌تو،د گزارش‌های اختصاصی تیم یا وظایف خاص را تنظیم کنید:

            • گزارش‌های اختصاصی تیم ممکن است شامل مروری بر جنبه‌های مختلف یک کمپین مانند نمای داشبورد، نمای کلی ،یدن سایت، و نمای کلی رتبه‌بندی باشد تا یک دید پرنده از سلامت کلی سایت مشتری ارائه دهد. سپس می‌تو،د این را طوری تنظیم کنید که مستقیماً برای مشتری، سایر اعضای تیم یا رئیستان ارسال شود تا آنها بتوانند به سرعت ادامه دهند.

            • گزارش‌های مربوط به کار، عمق بیشتری را در یک منطقه خاص از کمپین شما بررسی می‌کنند. به ،وان مثال، ممکن است بر روی بهبود قابلیت ،یدن مشتری یا بهبود رتبه بندی آنها برای زیرمجموعه ای از کلمات کلیدی متمرکز شده باشید و تصمیم بگیرید که گزارش هایی را برای آن مناطق تنظیم کنید.

            صرف نظر از نوع گزارشی که باید ارسال کنید، سازنده گزارش سفارشی در Moz Pro به شما می گوید که چگونه آن را تنظیم و برای تحویل منظم برنامه ریزی کنید، مستقیماً به صندوق ورودی افراد علاقه مند. می تو،د یک الگوی گزارش انتخاب کنید یا یک گزارش از ابتدا بسازید تا مطمئن شوید که گزارش شما شامل همه چیزهایی است که نیاز دارید. حتی می‌تو،د سری‌های رفع سئوی روزانه ما را برای ایده‌های بیشتر بررسی کنید، فقط در صورتی که به دنبال راهنمایی کمی هستید.

            6. اعضای تیم را در دوره های رایگان Moz Academy ثبت نام کنید

              آیا اعضای تیم جدیدی دارید که با ابزار Moz آشنایی ندارند؟ یا آیا به یادآوری در مورد معیارها و عملکرد ابزارها نیاز دارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. آکادمی Moz دو دوره رایگان ویژه ابزار را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا روی پای راست خود بنشینید (یا اگر فقط به یک تازه سازی سریع نیاز دارید، جای خود را دوباره به دست آورید).

              اولی این است نحوه استفاده از Moz Pro که یک نمای کلی از تمام ابزارهای اصلی موجود در اشتراک Moz Pro شما است. همه چیز را در مورد نحوه استفاده از ابزارهای Moz بیاموزید تا بتو،د به زمین بنشینید. این شامل اطلاعات دقیق در مورد هر جنبه از ابزار به همراه معیارهای گنجانده شده و درس هایی برای تمرین آنچه آموخته اید است.

              دوم این است راهنمای خودی برای Moz Pro: برنامه 4 هفته ای بازی SEO شما که ،یبی از ویدئوها، وظایف و منابع اضافی برای کمک به شما در اجرای استراتژی سئو با ابزار Moz Pro است.

              هر دوی این دوره‌ها کاملاً درخواستی، تحت هدایت مربی و خودگام هستند. می‌تو،د بارها و بارها به این درس‌ها رجوع کنید، در صورتی که «چگونه دوباره این کار را انجام دهم؟» دارید؟ لحظه ای، و هر دو منابع یادگیری اضافی را در سرتاسر ارائه می دهند.

              7. گواهینامه بگیرید!

              هیچ چیز نمی تواند به یک تیم کمک کند تا مولدتر و موفق تر از آن باشد که در مورد فرآیندها و مدیریت وظایف ی،ان باشد. و به‌روز بودن در بهترین شیوه‌ها، نکات و ترفندها، و کاربرد عملی جزء حیاتی آن است. این تقریباً مانند فهرست مطالب کتاب استراتژی است – همه شما را به مکان من،ی می‌رساند تا بتو،د به تجارت بپردازید!

              آکادمی Moz پنج گواهینامه مختلف ارائه می دهد که می تواند به تیم شما کمک کند تا با جنبه های مختلف استراتژی و پیاده سازی SEO آشنا شود. ما گواهینامه هایی را در زمینه SEO Essentials، SEO فنی، تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقابتی و SEO محلی ارائه می دهیم. اگر بودجه ای برای توسعه تیم دارید، این دوره ها می توانند به شما کمک کنند تا مطمئن شوید همه اعضای تیم شما برای مق، با هر کاری آماده هستند. پس از تکمیل گواهینامه، یک گواهی قابل دانلود و فرصتی برای اضافه ، یک نشان به نمایه لینکدین خود برای نشان دادن مهارت های تازه ،ب شده خود دریافت خواهید کرد.

              نتیجه

              حصول اطمینان از اینکه شما و تیمتان به دسترسی و دانشی که برای کارآمد بودن نیاز دارند دارید، به کاهش ،که در طول سال کمک می کند. با انجام این مراحل از قبل، می‌تو،د مشتریان خود را وارد کنید، تحقیق کنید و کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید. به هر حال، موفقیت زم، است که آمادگی با فرصت روبرو شود.

              و با آن، شما آماده هستید که با حساب Moz خود برای هر و همه پروژه های سئوی که در راه هستید، وارد زمین شوید. اگر به دنبال یادگیری بیشتر هستید، فراموش نکنید که برای پست‌های بعدی سطح بعدی و همچنین مجموعه‌های رفع سئو روزانه، مراقب دسته ابزارهای Moz در وبلاگ Moz باشید.


منبع: https://moz.com/blog/get-your-team-ready-for-،uctive-year