ثبت نام Google Marketing Live باز می شود



Google ثبت نام برای Google Marketing Live را آغاز کرده است – رویداد سالانه این شرکت برای نمایش جدیدترین قالب‌های تبلیغاتی، محصولات و به‌روزرس،‌های خود.

Google Marketing Live چه زم، است. سه‌شنبه، 23 می، از ساعت 9 صبح PT.

دستور کار تا کنون. این رویداد به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه راه‌حل‌های تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل می‌توانند مهارت‌های بازاریابی شما را تقویت کرده و نتایج تجاری چشمگیری را در چشم‌انداز اقتصادی در حال تحول ایجاد کنند.

پیش نمایش از ساعت 8:55 صبح به وقت محلی آغاز می شود و پس از آن سخنر، افتتاحیه در ساعت 9 صبح به وقت محلی برگزار می شود. لوری سگال، رو،مه‌نگار پخش فناوری و جیسون اسپرو، معاون گوگل، سپس جلسه‌ای عمیق را در مورد آ،ین رونمایی‌های محصولات گوگل، همراه با پرسش و پاسخی که تیم‌های سازنده آن‌ها را نشان می‌دهند، بحث می‌کنند.

Google Marketing Live 2022. در اینجا پیوندهایی به پوشش ما از Google Marketing Live 2022 وجود دارد:

واکنش در SMX Advanced. برای SMX Advanced 2023 برای یک میزگرد درباره GML 2023 به ما بپیوندید و واکنش‌ها و دیدگاه‌های خود را مستقیماً از کارشناسان Google Ad بشنوید. در اینجا پانل ما از SMX Advanced 2022 است: Google Marketing Live 2022: واکنش های کارشناسان.

چگونه ثبت نام. می تو،د برای Google Marketing Live 2023 ثبت نام کنید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. در دنیای پرشتاب دیجیتال مارکتینگ، به‌روز ماندن با جدیدترین ابزارها، فناوری‌ها و استراتژی‌ها برای حفظ مزیت رقابتی بسیار مهم است. Google Marketing Live 2023 یک رویداد رایگان است و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از رقبا جلوتر باشند و از روندها و تغییرات صنعت مطلع شوند.


منبع: https://searchengineland.com/registration-is-open-for-google-marketing-live-395602