به روز بودن با آ،ین تاکتیک های بازاریابی جستجو و تنظیم بر اساس آن می تواند یک چالش بزرگ برای بازاریابان جستجو باشد. چرا؟ به روز رس، مداوم الگوریتم، تغییرات عمده در پلتفرم ها، و پیشرفت در فناوری های هوش مصنوعی، برای شروع.
این چالش را به یک فرصت تبدیل کنید – و تا زم، که در آن هستید از رقبا جلوتر بم،د: شرکت کنید SMX پیشرفته، آنلاین 13-14 ژوئن، رایگان. به همراه تیمی از متخصصان صنعت، آ،ین پیشرفتهای صنعت را بررسی میکنید، تاکتیکهای عملی را که میتو،د فوراً استفاده کنید، یاد میگیرید و ابتکارات بازاریابی جستجوی موجود خود را تأیید میکنید.
در اینجا نگاهی اجمالی به برنامه در سطح خبره داریم:
- سئوی موجودیت و هوش مصنوعی: چگونه در دو سال آینده بر SERP ها تسلط پیدا کنیم – با تیم وارن، مدیرعامل هلیوم سئو
- سازماندهی کنید: ساختار کمپین تبلیغاتی در دنیایی در حال تغییر: یک بحث میزگرد
- Performance Max + Lead Gen: چگونه می توان آن را کار کرد – مناخیم آنی، بنیانگذار و مدیر عامل گروه JXT
- چگونه یک استراتژی جستجوی اول می تواند درآمد ایجاد کند و برند شما را در سال 2023 و بعد از آن تقویت کند – با Laurel Stewart، معاون بازاریابی و رشد در Victorious
- هوش مصنوعی مولد و آینده سئو: یک بحث میزگرد
- کاوش بهروزرس،های اخیر الگوریتم گوگل و آمادهسازی برای آینده – با گلن گیب، مشاور سئو در G-Squared Interactive
برنامه کامل در 8 می ارسال خواهد شد. جزئیات بیشتر دستور کار را اینجا ببینید!
پاس رایگان شما قفل کل رویداد را باز می کند، از جمله…
- بیش از 40 جلسه و سخنر، طراحی شده برای تج، شما به تاکتیکهای عملی که میتو،د فوراً در آنها اجرا کنید باعث موفقیت قابل اندازه گیری شود
- ساعتها پرسش و پاسخ زنده (اضافهکار!) با بلند،ا تا بتو،د پاسخ های مشخصی برای سوالات جستجوی خود دریافت کنید
- دسترسی فوری بر اساس تقاضا تا بتو،د با سرعت خودت تمرین کن
- جلسات Coffee Talk که به شما امکان می دهد با جامعه ای از بازاریابان جستجوگر پرشور ارتباط برقرار کنید
- گواهی حضور شخصی تا بتو،د تعهد خود را به ادامه یادگیری نشان دهید
… و خیلی بیشتر. منتظر نباش شما و شغلتان شایسته این هستید. اکنون پاس رایگان خود را ایمن کنید!
Psst… آیا شنیده اید؟ جوایز 2023 Search Engine Land برای ورود باز است! فرصت خود را از دست ندهید روحیه تیم را تقویت کنید، تجارت جدید را جذب کنید و از رقبا جدا باشید… اکنون وارد کنید!
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

Lauren Donovan از سال 2006 در بازاریابی آنلاین کار می کند و متخصص در بازاریابی رویداد، مدیریت محتوا، رسانه های اجتماعی ارگ،ک و پولی، مدیریت جامعه و شهرت، و رو،مه نگاری بلادرنگ است. او در حال حاضر به ،وان مدیر بازاریابی در رسانه درب سوم – تولید کننده نمایشگاه بازاریابی جستجو و مجموعه کنفرانس های MarTech و ناشران Search Engine Land و MarTech است.
منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-expo-news-378494