جستجوی گوگل به دلیل مشکلات مداوم نتایج جستجو به زبان ترجیحی عذرخواهی می کند



مدادهای گوگل

رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، پیامی را در این مورد ارسال کرد توییتر و سایر شبکه های اجتماعی، عذرخواهی برای مشکلات و شکایات مداوم با گوگل که زبان ترجیحی را در نتایج جستجو نشان می دهد. گوگل گفت که به نظر می رسد این مشکل به دلیل پیکربندی صحیح سایت های موبایل و گسترده تر بودن نمایه سازی موبایل اول گوگل باشد.

گوگل گفت: “ما از نگر، ابراز شده توسط ،، که به دنبال نتایج به زبان ترجیحی هستند قدرد، می کنیم. این اولویتی است که باید حل کنیم. ما به بررسی راه حل ها ادامه خواهیم داد، اما همچنین به زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم که آنها به خوبی کار می کنند.” ما اخیراً هیچ تغییری در نحوه تعیین زبان نتایج برای نمایش توسط سیستم‌هایمان ایجاد نکرده‌ایم. با این حال، هنگامی که ما بیشتر در وب را بر اساس تلفن همراه می‌،یم، زم، که محتوای چندزبانه را به‌درستی فهرست‌بندی نمی‌کنیم و به درستی نشان نمی‌دهد که کدام نسخه را باید نمایش دهیم، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.» راهنمای ما درباره محتوای چند زبانه اینجاست. ما همچنین در حال بررسی بیشتر سیستم‌های خود هستیم تا مشکلات بالقوه یا بهبودهایی را که می‌تو،م انجام دهیم را درک کنیم. باز هم، ما از این نگر، قدرد، می کنیم. این یک اولویت برای ما است که به آن رسیدگی کنیم.”

گوگل همچنین این پیام را به زبان کاتالونیایی ارسال کرد زیرا بیشتر این شکایات در یک ماه گذشته از آنجا بوده است:

ما نگر، ،، از شما که به دنبال نتایج در یک زبان خاص هستید را درک می کنیم. این یکی از اولویت‌های ما است و ما همچنان به بررسی راه‌حل‌ها ادامه می‌دهیم، اگرچه زمان می‌برد تا اطمینان حاصل کنیم که آنها کاملاً کار می‌کنند. https://t.co/qzCYFXmfb3

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 25 ژانویه 2023

این موضوع چند ماه است که ادامه دارد، در اینجا چند توییت قدیمی است که دنی به آنها پاسخ داده است تا بتو،د خودتان را ببینید:

ما معمولاً به زبان مورد استفاده برای جستجو و در تنظیمات برمی گردیم، اما گاهی اوقات در شرایطی که دو زبان به طور گسترده صحبت می شود و درک می شود، اگر سیستم های ما اطلاعاتی را پیدا کنند که ممکن است مرتبط باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد. اما این را منتقل می کنیم تا ببینیم آیا پیشرفت هایی وجود دارد که می تو،م انجام دهیم.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 20 دسامبر 2022

عبارات جستجو: میراث فرهنگی Giravolt
(همه کلمات به زبان کاتال، هستند) pic.twitter.com/JfXHm9hUKd

— Josep M. Ganyet (@ganyet) 21 دسامبر 2022

اگر l’oreneta festival terra alta را جستجو کنید، می تو،د نمونه دیگری را مشاهده کنید. اولین نتیجه به زبان اسپ،ایی است و من هیچ مشکلی در وب سایت – که زبان پیش فرض آن کاتال، است – پیدا نکردم

– Cinta Màdico (@برای بازگشت) 21 دسامبر 2022

اخیراً دنی پاسخی به این موضوع منتشر کرده است:

همانطور که قبلاً گفته شد، ما همچنان به دنبال این هستیم که چگونه موارد را بهبود بخشیم، از جمله کمک به ناشران برای درک بیشتر در مورد استفاده از راهنمایی های ما در زمینه محتوای چند زبانه، که به ما در نمایش محتوا کمک می کند. https://t.co/UUfbrLQ3Ne

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 23 ژانویه 2023

مستندات ما در مورد hreflang صحبت می‌کند و ممکن است با مشکلاتی در رابطه با علامت‌گذاری صحیح محتوا مواجه شده باشیم. اما فراتر از آن، ما به بررسی مسائل مطرح شده ادامه می دهیم. ما این نگر، را قدردان و درک می کنیم و برای بهبود کار می کنیم.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 24 ژانویه 2023

باز هم، ما از نگر، در اینجا بسیار قدرد، می کنیم و به طور فعال در حال بررسی این گزارش ها هستیم. آنچه ذکر شد یکی از مسائلی است که فکر می کنیم دخیل است. ما در حال بررسی بیشتر هستیم ما قطعاً می خواهیم شرایط را بهبود ببخشیم.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 24 ژانویه 2023

به هر حال، گوگل در حال کار بر روی چیزی است، اما به نظر نمی رسد که این یک راه حل سریع باشد.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-issues-preferred-language-search-results-34801.html