جف فرگوسن در مورد راه اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال خود



جف فرگوسن

در بخش اول، تاریخچه طول، جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در اینجا، در ،مت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم. جف توضیح داد که چگونه در این شرکت آربیتراژ کار می کرد، و آنها برای یک دهه سودآور نبودند، و سپس یک شبه، به آنها کمک کرد تا سودآور شوند و آنها پول زیادی به دست آوردند. اما آنها این کار را به درستی انجام ندادند و در نهایت ضربه بزرگی خوردند. بنابراین به او بسته ای برای ،وج پیشنهاد شد، اما در آن مدت مشاوره انجام داد. او قبل از ادغام با Amplitude Di،al به مدت ده سال آژانس خود را اداره کرد.

او عاشق زندگی نمایندگی و انجام کارهای خودش است. او در مرحله ای از زندگی است که انجام کار خودش و داشتن نمایندگی اش همان جایی است که می خواهد باشد. او مطالب زیادی می نویسد. او توصیه های زیادی را در توییتر و فیس بوک به اشتراک می گذارد.

می تو،د در مورد جف فرگوسن بیشتر بد،د دامنه دیجیتال و او را در توییتر دنبال کنید @CountXero.

شما می تو،د از طریق کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان این وبلاگ‌ها را بهتر کنم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-208-34758.html