خداحافظی با Marieke • Yoast



با احساسات متفاوتی است که ما با Marieke van de Rakt که تصمیم گرفته است Yoast را ، کند، خداحافظی می کنیم. همه در Newfold Di،al و Yoast دلشان برای او تنگ خواهد شد و ما می خواهیم از او برای همه کارهای فوق العاده ای که در طول سال ها انجام داده است تشکر کنیم. او نقش مهمی در شکل دادن به چشم انداز، رشد و موفقیت شرکت ایفا کرده است.

اکنون، او برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای کمک به سازمان‌های دیگر، حمایت از تنوع و پایداری، و ادامه تغییر جهان به سوی بهتر دارد. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به چند مورد از کارهایی که او در زمان خود در اینجا به دست آورده است بیندازیم.

زندگی ماریکه در Yoast

همانطور که ممکن است بد،د، Marieke از ابتدا بخش اصلی Yoast بوده است. او در بسیاری از زمینه‌های مختلف شرکت و نقش‌های زیادی نقش داشته است که خلاصه ، آن بدون کنار گذاشتن چیزها دشوار است!

او آکادمی SEO Yoast را تأسیس کرد، از فرهنگ شرکتی مثبت و فراگیر دفاع کرد، تلاش‌های بازاریابی و برندسازی ما را هدایت کرد و شرکت را به ،وان مدیر عامل رهبری کرد. نمی‌تو،م از میزان تأثیر او بر شرکت و برند و تأثیر ماندگاری که همچنان خواهد داشت، دست کم بگیریم.

آکادمی Yoast SEO

در سال 2015، ماریکه چشم اندازی داشت که دیگران را از طریق دانش توانمند کند که منجر به تأسیس آکادمی SEO Yoast شد. منبع رایگان آموزش سئو در دسترس و قابل اعتماد. اکنون، صدها هزار نفر در سراسر جهان دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند، مهارت‌های SEO خود را بهبود بخشیده‌اند و در نتیجه مخاطبان خود را افزایش داده‌اند.

قهرمان ، فرهنگ مثبت شرکت

ماریکه همیشه احساس می کرد که برای کارمندان مهم است که از کار خود لذت ببرند، احساس قدرد، کنند و مشارکت م،اداری داشته باشند. ارزش‌های اصلی شرکت ما همچنان منع، کننده آن است، حتی با رشد و توسعه Yoast و تبدیل شدن به یک سازمان بزرگتر و پیچیده‌تر. او اغلب فردی بود که ما را به جلو می‌برد و در مورد فرهنگ ما به آینده فکر می‌کرد، و همیشه م،عی قوی برای فرهنگ شرکتی مثبت و فراگیر بوده است. او شکاف دستمزدهای ،تی را کاهش داد، تنوع ما را افزایش داد و از مردم ما دفاع کرد.

نام تجاری

Yoast یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندها در این صنعت است و تأثیر Marieke را می توان در اینجا نیز احساس کرد. او نقشی کلیدی در تعریف و دفاع از ظاهر و احساس، پیام‌رس،، ارتباطات و دیدگاه برند ما داشته است. اینکه کارکنان Yoast در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده، مورد احترام و تأثیرگذار هستند، سطحی از موقعیت است که او نقش بزرگی در ایجاد و حفظ آن ایفا کرده است.

زندگی به ،وان مدیر عامل

ماریکه به ،وان مدیر عامل، مسئول هدایت کلی استراتژیک، مدیریت روزانه و موفقیت عملیاتی شرکت بود. او با درک گسترده خود از بازار، روندهای صنعت، کاربران و جامعه، یواست را قادر ساخت تا در خط مقدم چشم انداز رقابتی SEO باقی بماند. ،ید موفقیت آمیز Yoast توسط Newfold Di،al در سال 2021 تحت نظارت او تکمیل شد.

ماریکه واقعاً در طول این سال‌ها کارهای زیادی برای Yoast انجام داده است، و من شما را تشویق می‌کنم به تاریخچه صفحه Yoast ما نگاهی بیندازید تا میزان کامل میراثی را که او از خود به جای گذاشته است، ببینید.

آینده برای ماریکه

اگر ماریکه را می شناسید، پس می د،د که او آرام نخواهد نشست! او پروژه های زیادی دارد که مشتاق است وقت بیشتری را روی آنها بگذارد. او در شرکت های منبع باز، پایدار و تحت رهبری ،ن سرمایه گذاری خواهد کرد امیلیا کپیتالو کمک به سازمان ها برای رسیدگی به عدم تعادل ،تی و نابرابری در محل کار با او پروژه توانمندسازی.

ما برای او در این تعهدات آرزوی موفقیت می کنیم و از حاشیه او را تشویق خواهیم کرد.

آینده Yoast

Yoast هنوز در یک موقعیت فوق العاده قوی است، با یک تیم رهبری قوی، محصول و نقشه راه. در حالی که ما از رفتن ماریکه ناراحت خواهیم شد، اما این بازتاب مثبتی بر ثبات شرکت و برند است که او می‌تواند این کار را با خیال راحت و با خوشحالی انجام دهد. ماریکه چند ماه گذشته را صرف کار با تیم های ما کرده است تا اطمینان حاصل شود که ،د و بینش او با موفقیت منتقل می شود. او میراث و مسئولیت های خود را به دستان توانا واگذار خواهد کرد.

ما همچنین از حمایت کامل سازمان مادر خود، Newfold Di،al برخورداریم، که به ما کمک می کند تا وارد فصل جدیدی در Yoast شویم.

چایا اوستربروک

من مدیر ارشد اجرایی Yoast هستم. در کارم، من وسواس زیادی به پشتیب، و تجربه مشتری عالی دارم. علاوه بر این، تنوع و فراگیری همیشه در قلب کاری است که انجام می دهم.

آواتار چایا اوستربروک


منبع: https://yoast.com/saying-goodbye-to-marieke/