خرید و قیمت لغات از کتاب کنکور زبان کنکور مولتی ویتامین ترب | ketabko


خرید و قیمت لغات از کتاب کنکور زبان کنکور مولتی ویتامین ترب | ketabko

بهتر آن است که سعی نکنید هر جمله را به صورت کلمه به کلمه معنی کنید. برای بهتر شدن در روش پاسخ گویی به این بخش از کتاب ریدینگ خیلی سبز استفاده کنید. شما جهت شرکت در آزمون سراسری و گروه آزمایشی زبان های خارجی، برای مطالعه کتب دروس عمومی می بایست کتاب های درسی رشته های نظری را مدنظر داشته باشید. با سلام و درود، جهت شرکت در کنکور سراسری می بایست دروس تخصصی و دروس عمومی هر رشته را با توجه به ضرایب آن مطالعه نمایید.

  • برای بهتر شدن در روش پاسخ گویی به این بخش از کتاب ریدینگ خیلی سبز استفاده کنید.
  • ویژه ماه های پایانی منتهی به کنکور، متقاضیان شرکت در این آزمون را به بالاترین سطح آمادگی برساند.
  • از طرفی چون به روش تیک ایت tick eight لغات رو یاد میگیرید و تا 8 بار هر لغت رو مرور میکنید دیگه احتمال فراموشی لغات براتون خیلی پایین میاد.
  • برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی با ارسال رایگان به اقصی نقاط شهر تهران و سایر مراکز استان‌ها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی سفارش‌ها، فقط کافی ا‌ست خرید خود را در سایت ثبت کنید.
  • البته میتونید به صورت جدا جدا هم جلدی که میخواید تهیه کنید اما کتاب در کل دو جلدی هستش.

سایت فرآموز بر روی کتاب های کمک درسی خود تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی اعمال می کند و هدف آن ایجاد شرایطی مناسب برای تمامی دانش آموزان جهت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی از برترین ناشران کشور است. برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی با ارسال رایگان به اقصی نقاط شهر تهران و سایر مراکز استان‌ها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی سفارش‌ها، فقط کافی ا‌ست خرید خود را در سایت ثبت کنید. انتشارات قلم چی یکی از ناشران مطرح و با سابقه‌ی کشور در زمینه‌ی چاپ کتاب های کنکور محسوب می‌شود. از مجموعه کتاب های جامع کنکور زبان تخصصی انتشارات قلم‌چی می‌توان به کتاب آبی زبان انگلیسی تخصصی ویژه کنکور زبان و کتاب زرد ۴ کنکور رشته‌ی منحصراً زبان ویژه دوران جمع‌بندی قلم چی اشاره کرد.

کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان کنکور مهروماه چاپ 1400

انتشارات گاج را دانش آموزان همه مقاطع می‌شناسند و کسی نیست که از این کتاب‌های کامل و عالی استفاده نکرده باشد. کتاب های کمک درسی گاج دارای درسنامه، حل تمرینات کتاب درسی، ارائه تمرینات اضافه با راه حل تشریحی، تست‌های تالیفی و آزمون‌های پایان فصل هستند که می‌توانند نقش موثری در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشند. یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر خرید کتاب کمک درسی کنکور زبان و آسان‌تر کند.

هر کتابی که میخوای با تخفیف بخر

دروس عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی است و برای بخش تخصصی باید منابع اختصاصی زبان مورد نظر را مطالعه نمود. با سلام، کنکور سراسری گروه آزمایشی زبان، علاوه بر سوالات زبان تخصصی، شامل سوالات عمومی (زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی، زبان عربی و زبان انگلیسی عمومی) نیز می باشد. دیگر انتشارات مطرح در سطح کشور، انتشارات مهر و ماه است که در کنار قیمت مناسب دارای محصولات با کیفیتی است.

به همین دلیل برای بسیاری از کتاب‌ها توضیحات نوشته‌ایم تا با خواندن آن دید بهتری نسبت به کتاب پیدا کنید. اگر دنبال مطالب بیشتری (نقد و بررسی، خلاصه، مشاوره کنکور، … ) در مورد کتاب‌ها هستید به مجله کتابچی سر بزنید، مجله‌ی کتابچی و مطالبی که به صورت روزانه در آن منتشر می‌شود می‌تواند شما را در انتخاب کتاب بعدی‌تان یاری کند. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه وارد سبد خریدت بشی ، یه نگاهی به بخش لوازم التحریر ویستور بندازی و با تخفیف خرید کنی و همراه با همین سفارشت تحویل بگیری .