خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 10 فوریه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

به نظر می‌رسد گوگل به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی تایید نشده دیگری را در هشتم و نهم و شاید دهم داشته است. ما تصاویری از نحوه ظاهر تبلیغات در رابط جستجوی جدید Bing AI chatGPT داریم. یک نظرسنجی نشان می دهد که 60٪ از جستجوگران نحوه عملکرد جستجوی Google در حال حاضر را در مقابل نحوه عملکرد Bing ChatGPT در آینده کامل می کنند. گوگل در حال آزمایش یک بر،ب پرطرفدار در جعبه سوال مردم است. من یک ع، و مقداری سابقه با ساتیا نادلا از سال 2008 دارم، زم، که او جستجوی زنده را اعلام کرد. به علاوه، من خلاصه ویدیویی هفتگی خود را دارم که تمام اخبار دیوانه وار این هفته را پوشش می دهد – شما می خواهید آن را بررسی کنید، فقط 15 دقیقه طول می کشد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در ۸/۹ فوریه (تأیید نشده)
    تنها چند روز پس از به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی Google در 4 فوریه، نشانه‌هایی از به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google دیگر را مشاهده می‌کنم – هر دو مورد توسط Google تأیید نشده‌اند. این به‌روزرس، ۸ و ۹ فوریه گوگل ممکن است حتی قوی‌تر از به‌روزرس، قبلی باشد.
  • تبلیغات در رابط چت جدید بینگ
    با تمام این صحبت‌ها در مورد اینکه چگونه جستجو با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در Bing مفیدتر و مفیدتر خواهد بود، تعداد بسیار کمی در مورد تبلیغات در آن رابط صحبت می‌کنند. نیکول فارلی در Search Engine Land تصویری از یک آگهی دارد که در رابط ChatGPT در نتایج جستجوی جدید بینگ مشاهده شده است.
  • 59 درصد از جستجوگران اهمیت هوش مصنوعی را در جستجو دریافت نمی کنند
    مارکز براونلی، یوتیوب‌بر مشهور و منتقد فناوری عالی، نظرسنجی را در توییتر برای 6 میلیون دنبال‌کننده‌اش پست کرد و از آن پرسید که آیا ترجیح می‌دهید از Google همانطور که اکنون وجود دارد استفاده کنید یا بینگ با ChatGPT اضافه شده است. این نظرسنجی بیش از 320000 ارسال داشت و حدود 59٪ گفتند که ترجیح می دهند اکنون از Google استفاده کنند.

  • Google People همچنین از بر،ب “Trending” می پرسند
    گوگل در حال آزمایش یک بر،ب “پرطرفدار” در کادر سوال افراد در نتایج جستجوی تلفن همراه است. من حدس می‌زنم که جستجوهای پرطرفدار را در دسته‌ای که افراد دیگر درباره آن جستار می‌پرسند نشان می‌دهد.

  • مایکروسافت بینگ لوگوی خود را در صفحه نتایج جستجو حذف می کند
    مایکروسافت بینگ اکنون پس از انجام جستجو با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، لوگوی خود را کنار می گذارد و آن را از جستجوگران پنهان می کند. Bing شما را به بالای کادر جستجو متصل می‌کند، نشان‌واره مایکروسافت بینگ را از دید خارج می‌کند و فقط روی صفحه نتایج جستجو تمرکز می‌کند.

  • ساتیا نادلا در سال 2008 Keynoting On Live Search (اکنون بینگ)
    بعد از دیدن مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، در حال معرفی بینگ جدید در روز سه شنبه، کمی نوستالژیک شدم. پس از اینکه به طور مبهم به یاد آوردم که او همان کار را انجام داده است، دوباره به سوابق خود بازرسی کردم
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: Google Bard، AI Powered Bing Search، Google On AI Content، دو به‌روزرس، الگوریتم Google و موارد دیگر
    چه هفته دیوانه‌واری بین اعلامیه‌های هوش مصنوعی، به‌روزرس،‌های الگوریتم، محتوا و بسیاری موارد دیگر. من شروع به صحبت در مورد اعلام Bard گوگل و کمی در مورد اعلام پاریس دو روز بعد می کنم. اما مایکروسافت بینگ نمایش را دزدید…

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-10-2023-34883.html