خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 11 مه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

من نظرات خود را در مورد تجربه جدید جستجوی Google Generative ارسال کردم و شاید ارزش خواندن داشته باشد. همچنین، گوگل اعلام کرد که به‌روزرس، سیستم محتوای مفید جدیدی را منتشر می‌کند که به «جواهرات پنهان» پاداش می‌دهد. گوگل این ویژگی جدید “Perspectives” را به کار می گیرد. گوگل یک بر،ب تصویر کاملاً جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی دارد. گوگل اکنون “درباره این تصویر” دارد که بسیار شبیه “درباره این نتیجه” است. گوگل گفت INP در مارس 2024 جایگزین FID برای Core Web Vitals خواهد شد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • سیستم محتوای مفید Google برای یافتن جواهرات پنهان در وبلاگ ها و انجمن ها در به روز رس، آینده
    گوگل همچنین از به‌روزرس، آینده سیستم محتوای مفید (به‌روزرس،) خبر داد که در «ماه‌های آینده» منتشر خواهد شد. این به‌روزرس، محتوایی را در مکان‌هایی پیدا می‌کند که به سختی یافت می‌شوند، مانند موضوعات تالار گفتمان، وبلاگ‌ها و مکان‌های دیگر برای نمایش «جواهرات پنهان» بیشتر در جستجوی Google.
  • تجربه مولد جستجوی Google – موتور جستجوی گوگل تمام هوش مصنوعی جدید
    گوگل یک پیش نمایش، یک آزمایش آزمایشگاهی، از موتور جستجوی کاملا جدید خود را اعلام کرد که آن را Google Search Generative Experience می نامد. اینجاست که گوگل هوش مصنوعی مولد را وارد رابط جستجو می کند و یک رابط جستجو را بیشتر برای مخاطبان جوان طراحی می کند.
  • چشم اندازهای جستجوی گوگل به زودی منتشر می شود
    همچنین در Google I/O، گوگل از راه اندازی «Perspectives» و فیلتر دیدگاه ها خبر داد. ما این را در اوایل هفته و تغییرات دیگر را در چند ماه گذشته مشاهده کردیم. اما اکنون رسماً در هفته‌های آینده به‌طور رسمی پخش می‌شود و با هدف ارائه تجربه‌ای برای جستجوگران جوان‌تر است.
  • خداحافظ FID، سلام INP – تعامل با رنگ بعدی به Google Core Web Vitals
    همانطور که انتظار می رفت، اگرچه خیلی بیشتر از آنچه فکر می کردیم طول کشید، اما گوگل اعلام کرد که معیار FID را با معیار INP برای Core Web Vitals خود جایگزین خواهد کرد. این تا مارس 2024 اتفاق نخواهد افتاد، اما اتفاق خواهد افتاد.
  • بر،ب تصویر جدید و متا داده های تولید شده توسط هوش مصنوعی گوگل مورد نیاز است
    گوگل همچنین اکنون از شما می خواهد که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را به ،وان هوش مصنوعی تولید شده با ویژگی متا داده ع، IPTC بر،ب بزنید. به این ترتیب گوگل می تواند تصاویر را به ،وان تولید شده توسط هوش مصنوعی در نتایج جستجوی تصویر بر،ب گذاری کند.
  • Google About This Image Snippet Feature
    گوگل ویژگی “درباره این تصویر” را در Google I/O راه اندازی کرده است، شبیه زم، که گوگل دو سال پیش “درباره این نتیجه” را راه اندازی کرد.
  • سنگ های پله گوگل
    در اینجا پله های ورود به گوگل آورده شده است. خب، اینها فقط پله هایی خارج از دفتر Google Kir،d در سیاتل هستند. ببینید من سعی کردم در آنجا چه کنم؟

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-11-2023-35372.html