خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 12 آوریل 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل اعلام کرد که به‌روزرس، الگوریتم جستجو را در جایی که احساس می‌کند همه چیز اشتباه کرده است، ارائه نکرده است. گوگل همچنین گزارش سالانه وب اسپم خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد SpamBrain کارهای بزرگی برای کاهش هر،مه جستجو انجام داده است. بینگ ممکن است از اطلاعات ثبت نام خصوصی w،is برای سئو استفاده کند. Google در حال گسترش کادر خلاصه تبلیغات شما در جستجوی وب است. برخی از SEO ها ادعا می کنند که API نمایه سازی Google برای چند روز کار می کند و سپس این کار را نمی کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی جستجو را در جایی که همه چیز را اشتباه گفته‌اند، انجام نداده است
    از جان مو، گوگل در مورد احساساتش در مورد به روز رس، هسته گسترده گوگل در ماه مارس 2023 پرسیده شد و اینکه آیا صادقانه نمی تواند بگوید که “به روز رس، SERP را کمی ،اب کرده است.” جان پاسخ داد و گفت: “من مشاهده کرده ام که به روز رس، رتبه بندی به صورت “اوه، همه چیز اشتباه است.” همیشه جایی برای بهبود وجود دارد، من فکر نمی کنم که تیم آن را به ،وان “نتایج جستجو به هم ریخته” می بیند.

  • SpamBrain Flexes در گزارش 2022 وب هر،مه گوگل
    هر سال گوگل گزارش اسپم وب خود را منتشر می کند که نشان می دهد شرکت جستجو در مبارزه با هر،مه های جستجو چقدر بهتر عمل کرده است. امسال تفاوتی با هم ندارد، اما در اینجا، گوگل نشان می دهد که SpamBrain چقدر در برداشتن گام های بزرگ در مبارزه با هر،مه های جستجو موفق بوده است.

  • Google Tests خلاصه آگهی Google شما را با ویرایش آگهی و اعمال توصیه‌ها گسترش داد
    چندین ماه پیش، گوگل قابلیتی را راه‌اندازی کرد تا به افرادی که وارد حساب Google Ads خود شده‌اند، بخشی را در جستجوی وب به نام «خلاصه آگهی شما در گوگل» نشان دهد. به نظر می رسد گوگل اکنون این بخش را گسترش می دهد تا به شما اجازه دهد برخی از تبلیغات را ویرایش کنید و برخی توصیه ها را اعمال کنید.

  • بینگ در ثبت دامنه خصوصی و سئو
    می‌د،م که گوگل می‌گوید استفاده از ثبت دامنه خصوصی برای اه، سئو یا رتبه‌بندی گوگل هیچ موافق یا مخالفی ندارد. اما فابریس کانل از مایکروسافت بینگ اشاره کرده است که ممکن است یک سیگنال رتبه بندی برای بینگ باشد.

  • سئوکار، که از Google Indexing API استفاده می کنند، صفحات ادعایی چند روز پس از ایند، شدن حذف شدند
    ما می د،م که Google Indexing API باید فقط برای پست های شغلی و محتوای پخش زنده استفاده شود. اگر از آن برای محتوای دیگر استفاده کنید، آن چیزی که شما می خواهید را انجام نمی دهد. به نظر می‌رسد یک رشته Black Hat World تأیید می‌کند که برای سایر انواع محتوا کار نمی‌کند.
  • کارخانه مانند Google G Signage
    در اینجا یک نشان لوگوی سوپر G با ظاهر جالب از گوگل سنگاپور است. لوگوی super G دارای برگ‌ها و سایر هنرهای رشد گیاهی است. مثل این است که لوگو به صورت ارگ،ک در حال رشد است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.


توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای عید فصح آفلاین هستم.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-04-12-2023-35218.html