خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 12 ژوئیه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

اگر گوگل به نام و سایت شما اطمینان نداشته باشد ممکن است نام سایت شما را نشان ندهد. گوگل 5 هفته است که Bard را به روز نکرده است. Google در حال آزمایش ویژگی اشتراک‌گذاری و ذخیره ، تند کشیدن برای تکه‌های نتایج جستجو است. بخش Google Explore اکنون دارای تبلیغات است. گوگل گفت اگر لینک نمی ،یدید، آن را رد نکنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • ممکن است گوگل نام سایت شما را به دلیل یک مشکل اطمینان نشان ندهد
    گوگل ویژگی نام سایت را اکتبر گذشته برای موبایل و مارس گذشته برای جستجوی دسکتاپ معرفی کرد. آیا می‌دانستید که گاهی اوقات اگر گوگل به نام سایت اعتماد کافی نداشته باشد، ممکن است نام سایت را در جستجو نشان ندهد؟
  • تبلیغات بخش کاوش در جستجوی گوگل
    بخش کاوش گوگل، که ما برای اولین بار یک سال پیش پیدا کردیم و اکنون برای همه فعال است، اکنون به نظر می رسد تبلیغات گوگل یا لیست های حمایت شده را نشان می دهد. قبلاً تبلیغاتی در بخش کاوش ندیده بودم، شاید آن را از دست داده بودم، اما اکنون برای برخی افراد نشان داده می شود.

  • Google Bard به مدت 5 هفته بدون به روز رس، می ماند
    گوگل به مدت پنج هفته است که آپدیت جدیدی برای Google Bard منتشر نکرده است. آ،ین به روز رس، منتشر شده در 7 ژوئن 2023 بود و از آن زمان تا کنون ،ت بوده است.

  • تست گوگل برای اشتراک‌گذاری و ذخیره نتایج جستجو، انگشت خود را بکشید
    گوگل در حال آزمایش یک ویژگی برای کشیدن انگشت روی یک قطعه نتیجه جستجوی خاص است تا بتو،د آن را ذخیره یا به اشتراک بگذارید. وقتی روی قطعه تند بکشید، دو نماد برای شما نمایش داده می‌شود، یکی برای ذخیره و دیگری برای اشتراک‌گذاری.
  • جان مو، گوگل: اگر لینک نمی ،یدید، انکار نکنید
    از جان مو،، یک م،ع جستجو در گوگل، پرسیده شد که چه زم، باید از رد ، پیوند نیز استفاده کنید. او در توییتر گفت: “در اصل — اگر لینک نمی ،یدید، انکار نکنید.”

  • سبد ،ید YouTube در دفتر Google
    آیا می دانستید که گوگل سبدهای ،ید با مارک یوتیوب خود را می سازد؟ اینم ع،ی که از یکی در اینستاگرام پیدا کردم. این از دفتر گوگل هنگ کنگ است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، بر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-07-12-2023-35695.html