خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 14 آوریل 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

زم، که من آفلاین بودم، گوگل به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 را منتشر کرد که فراتر از بررسی محصول است. گوگل همچنین اعلام کرده است که تصاویر کوچک ویدئویی را از برخی از قطعات نتایج جستجو حذف خواهد کرد. گوگل گفت که بیشتر لینک هایی که برای دستکاری جستجوی گوگل طراحی شده اند نادیده گرفته می شوند. برنامه اندروید گوگل در حال آزمایش دکمه های جستجوی اضافی است. تبلیغات گوگل برخی از تبلیغات نیتریت سدیم غلیظ را ممنوع کرد. Google Translate در حال آزمایش دکمه دوربین در جستجو است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، نظرات Google آوریل 2023 منتشر می‌شود، برای پوشش نظرات درباره محصولات، خدمات و چیزها گسترش می‌یابد
    پس از انتشار به‌روزرس، ماه مارس، Google اکنون به‌روزرس، نظرات آوریل 2023 را منتشر می‌کند. و شما آن را به درستی می خو،د. «محصول» اکنون حذف شده است که سیستم «بررسی‌های مربوط به محصولات، خدمات و چیزها» را پوشش می‌دهد.
  • وقتی ویدیو محتوای اصلی نباشد، گوگل ریز ع، ها را در نتایج جستجو حذف می کند
    گوگل اعلام کرد که وقتی آن ویدیو محتوای اصلی صفحه نباشد، تصویر کوچک ویدیو را از قطعه نتایج جستجو حذف خواهد کرد. گوگل گفت این تغییر بر معیارهای ظاهری گزارش شده برای ویدیوها در گزارش عملکرد در کنسول جستجوی گوگل تأثیر می گذارد.

  • گوگل: ا،ر لینک هایی که سئوکاران برای ،ب رتبه و دستکاری جستجو ایجاد می کنند نادیده گرفته می شوند
    جان مو، از گوگل گفت که وقتی صحبت از پیوندهایی می شود که سئو برای دستکاری رتبه بندی جستجو و ،ب موقعیت رتبه بندی در گوگل ایجاد می کند، این لینک ها بیشتر توسط جستجوی گوگل نادیده گرفته می شوند. این سخنی است که گوگل از زم، که پنگوئن 4.0 عرضه شد و همچنان به آن می گویند.
  • برنامه Google Android دکمه‌های جستجوی اضافی را آزمایش می‌کند
    گوگل در حال آزمایش نسخه ای از برنامه اندروید است که شامل دکمه های جستجوی اضافی است که بسیاری از آنها را اپلیکیشن iOS از سال گذشته در اختیار داشته است. این دکمه ها شامل حل تکالیف، شناسایی آهنگ، ،ید محصولات، ترجمه متن و موارد دیگر است.
  • Google Translate در جستجوی موبایل دوربین را اضافه می کند
    اگر در جستجوی تلفن همراه Google برخی جستجوهای مبتنی بر ترجمه انجام دهید، نه تنها یک نماد لوگوی Google را مشاهده خواهید کرد، بلکه گوگل در حال آزمایش نماد دوربین برای جستجو با دوربین نیز خواهید بود.

  • گوگل تبلیغات نیتریت سدیم غلیظ بیش از 10 درصد را ممنوع می کند
    گوگل اعلام کرد که از 23 می 2023، گوگل تبلیغاتی را که محصولاتی با غلظت بیش از 10 درصد نیتریت سدیم را به فروش می‌رسانند، غیرممکن و منع می‌کند. من مطمئن هستم که این ممکن است کمتر از 1٪ از شما را تحت تاثیر قرار دهد، اما من می‌خواستم از MidJourney بخواهم تصویری از نمک گوگل بسازد.
  • بازبینی ویدیوی Buzz News Search: به‌روزرس، Google Reviews، تأثیر جستجوی محلی Google Core Update، گزارش هر،مه وب، هوش مصنوعی مولد در جستجوی Google، به‌روزرس،‌های Bard و افزونه‌های چت Bing
    این هفته در جستجو، به‌روزرس، جدید بررسی‌های آوریل 2023 را پوشش دادیم که فراتر از بررسی‌های محصول است. همچنین تأثیر احتمالی به‌روزرس، هسته گسترده Google در مارس 2023 را بر جستجوی محلی پوشش دادیم. جان مو، از گوگل گفت که آنها …

  • پوستر موتور تصمیم گیری بینگ 2009 قدیمی
    مایکل شچتر، معاون رشد و توزیع مایکروسافت و بینگ، این ع، را در توییتر منتشر کرد. این یک پوستر قدیمی از روزهای اولیه بینگ است، زم، که آنها با این شعار رفتند،

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-04-14-2023-35227.html