خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 14 جولای 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

آیا در آینده شاهد به روز رس، رتبه بندی جستجوی گوگل خواهیم بود؟ گوگل می گوید تغییر مسیرهای خود را در عرض یک هفته از آ،ین باری که تغییر دادید تغییر ندهید. بینگ در حال آزمایش جعبه نتایج سوالات است. گوگل در حال آزمایش آی، های «بیشتر شبیه به این» را بر روی نتایج تصاویر آزمایش می کند. گوگل در جستجو دارای ویژگی تمرین صحبت ، است. و من خلاصه ویدیو SEO را پست کردم، آن را بررسی کنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: نوسانات جستجوی Google، اشکال فهرست‌بندی اخبار Google، Bard، SGE، نام‌های سایت، پیوند، INP و موارد دیگر
    برای نسخه اصلی iTunes، اینجا را کلیک کنید. تعجب، تعجب، ما یک به روز رس، تایید نشده رتبه بندی جستجوی گوگل داشتیم. گوگل تایید کرد که برای هفته‌ها یک باگ فهرست‌بندی Google News دارد و در پایان این هفته آن را برطرف کرد.
  • آیا گوگل به‌روزرس، الگوریتم جستجوی آینده را تأیید می‌کند؟
    با وجود تمام این به‌روزرس،‌های تأیید نشده رتبه‌بندی جستجوی Google در چند ماه گذشته و نتایج Google فوق‌العاده فرار، همه ما می‌پرسیم که Google چه زم، به‌روزرس، بعدی جستجوی Google را تأیید می‌کند.
  • گوگل: تغییر مسیرهای خود را در یک هفته تغییر ندهید (اگر می تو،د از آن اجتناب کنید)
    جان مو، از گوگل به سوالی در Reddit در مورد چگونگی “لغو” تغییر مسیر دائمی 301 پاسخ داد. به طور خلاصه، جان گفت که شما فقط می تو،د تغییر مسیر را تغییر دهید، اما او توصیه نمی کند که تغییر مسیرها را فقط برای هدایت آنها به جای دیگری در کوتاه مدت تنظیم کنید.
  • جستجوی Google تمرین ویژگی صحبت ، برای کشورهای خاص
    به نظر می رسد جستجوی گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جدید است تا به جستجوگران کمک کند تا به زبان ،یسی (و شاید زبان های دیگر) صحبت کنند. به آن Practice Speaking گفته می شود و می تواند در برخی کشورها مانند هند فعال شود.

  • Google Images دکمه “See More Like This” را آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش یک نماد یا دکمه است که روی تصاویر در نتایج جستجوی تصویر قرار گرفته است تا “مشاهده موارد بیشتری از این قبیل” باشد. من شخصاً این را نمی بینم ، بنابراین باید یک آزمایش باشد.
  • جعبه نتیجه سوالات جدید بینگ را تست می کند
    مایکروسافت بینگ دارای این ویژگی است که در آن می‌تو،د «افراد نیز سؤال می‌کنند» را مانند نتایج زیر قطعه‌های نتایج جستجو ببینید، من مطمئن نیستم که مایکروسافت آنها را چه می‌نامد، اما آنها سؤالات و پاسخ‌های اضافی مربوط به سایت و پرس و جو را ارائه می‌دهند.

  • گوگل تایر
    این تایر Google است، حدس می‌زنم بخشی از برخی برنامه‌های ورزشی در مقر اصلی Google، GooglePlex، در Mountain View، کالیفرنیا باشد. من این را در اینستاگرام پیدا کردم، در زیر ویدیوی تعبیه شده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، بر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-07-14-2023-35707.html