خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 مه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

به نظر می رسد گوگل بسته های محلی کمتری را در نتایج جستجوی وب نشان می دهد. من نوشتم که چرا فکر می کنم گوگل نمی تواند در کوتاه مدت ارسال ترافیک به ناشران را متوقف کند و این در مورد تبلیغات گوگل است. بینگ چت مقایسه‌های جستجوی بصری و کارت‌های دانش جدیدی را راه‌اندازی کرد و گفت حالت تاریک به زودی ارائه می‌شود. و گوگل موضوعات + اصلاحات نوار جستجو را در جستجوی دسکتاپ راه اندازی کرد. همچنین، ما یک اپیزود vlog دیگر با Glenn Gabe داریم، این یکی در به‌روزرس،‌های هسته گسترده Google.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل نتایج بسته های محلی را در جستجوی وب کاهش می دهد؟
    به نظر می‌رسد گوگل بسته‌های محلی کمتر و کمتری را برای پرسش‌های مختلف در رابط نتایج جستجوی Google نشان می‌دهد. در چند روز گذشته یا بیشتر، سئوکاران محلی متوجه این روند شده اند و مربوط به آنها و مشتریانشان است.
  • چرا Google باید کلیک‌ها را برای ناشران در تجربه‌های مولد جستجو تشویق کند – این درباره تبلیغات و درآمد است
    نگر،‌ها و نگر،‌های زیادی در مورد تجربه مولد جستجوی Google و اینکه چگونه می‌تواند بر ترافیک تولیدکنندگان محتوا، ناشران، صاحبان سایت و کل وب تأثیر بگذارد، وجود دارد. من متوجه می شوم که چیزهای جدید ترسناک هستند، اما فکر می کنم این نگر، ممکن است بیش از حد باشد.
  • Google +Topic Search Bar Refinements سرانجام روی دسکتاپ فعال می شود
    پس از آزمایش های بسیار و چندین ماه پس از پخش زنده در جستجوی تلفن همراه، گوگل اعلام کرد اصلاحات نوار جستجوی +موضوع اکنون به طور رسمی در نتایج جستجوی دسکتاپ فعال است.
  • بینگ اکنون با مقایسه‌های جستجوی بصری، کارت‌های دانش و موارد دیگر چت کنید
    بعدازظهر جمعه، مایکروسافت بینگ بهبودهای هفتگی بینگ چت خود را از جمله نتایج و طرح‌بندی‌های بصری بیشتر، تصاویر کارت دانش و ویژگی‌های بیشتر اعلام کرد.

  • مایکروسافت: حالت تاریک به چت بینگ می آید
    مایکروسافت در آینده حالت تاریک را به چت بینگ خواهد آورد. میخائیل پاراخین، مدیر عامل بینگ، در پاسخ به سوالی درباره حالت تاریک برای چت بینگ، در توییتر گفت: “مردم، می آیی.”
  • Vlog #223: Glenn Gabe در به‌روزرس،‌های هسته گسترده Google
    در ،مت اول با گلن گیب، در مورد چت بینگ و Google Bard و همچنین استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی صحبت می کنیم.

  • فروشگاه Google NYC گل های رایگان را برای راه اندازی Pixel 7a اهدا کرد
    دنی سالیوان، که در گوگل کار می‌کند و فکر می‌کنم زم، که گوگل I/O را در کالیفرنیا داشت، در دفتر نیویورک بود، ع،ی از فروشگاه گوگل در نیویورک به اشتراک گذاشت. آنها برای پرتاب گل رایگان می دادند

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-15-2023-35389.html