خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 16 دسامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی خود را به روز کرد و برای تجربه، یک E به EAT اضافه کرد. تبلیغات Google Discover بر،ب تبلیغات را با بر،ب حمایت شده جایگزین کرد. Google Ads دارای صفحات / گزارش های بینش جدیدی است. نمایه‌های ،ب‌وکار Google فهرست‌های خدمات را در رابط دسک‌تاپ نشان می‌دهد. اعلامیه‌های پردازش ع،‌های نمایه ،ب‌وکار Google اکنون فعال هستند. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم که در آن به تغییراتی که در این هفته داشتیم عمیق تر می پردازم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: Google دسامبر 2022 به‌روزرس، هر،مه پیوند، دستورالعمل‌های EEAT به‌روزرس، شده، ،اصر بصری، داشبورد وضعیت، ایده‌های محتوا و موارد دیگر
    این یک هفته شلوغ بود، و من صادقانه فکر می کردم که شروع به کند شدن خواهد کرد، اما اشتباه می کردم. من خیلی اشتباه میکنم گوگل به‌روزرس، الگوریتم دیگری را راه‌اندازی کرد، به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022، که آن را در SpamBrain تهیه کرد.
  • EEAT – “تجربه” به دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی اصلاح شده اضافه شد
    دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google با یک E جدید به EAT به‌روزرس، و به‌روزرس، شد. Google در حال اضافه ، تجربه بر تخصص، اعتبار و اعتماد است. گوگل گفت که اعتماد مهمترین ،صر از هر چهار ،صر در اینجا است.
  • آپلود ع، نمایه ،ب‌وکار Google در حال پردازش اعلان و بر،ب معلق روی ع،‌ها
    در چند ماه گذشته یا بیشتر، Google پس از آپلود ع،‌ها در نمایه ،ب‌وکار Google خود اطلاعیه‌ای اضافه کرد مبنی بر اینکه ع، در حال پردازش است. حتی ممکن است یک بر،ب در بالای ع، اضافه کند تا بگوید ع، در انتظار تایید است.”
  • تبلیغات Google Discover بر،ب «تبلیغ» را با بر،ب «اسپانسر» جایگزین کرد
    چند ماه پیش، گوگل بر،ب تبلیغات جستجو را از “تبلیغات” به “اسپانسر” تغییر داد. اکنون، گرگ فین متوجه شد که تبلیغات موجود در فید Google Discovery و بر،ب Google Discovery Ads نیز از «تبلیغات» به «اسپانسر» تغییر کرده است.

  • خدمات نمایه های ،ب و کار Google اکنون در رابط دسکتاپ نمایش داده می شود
    Google اکنون در حال آزمایش است که فهرست‌های خدمات، سرویس‌های مختلفی را که یک ،ب‌وکار ارائه می‌دهد، روی رابط محلی دسکتاپ و نقشه‌ها در نمایه ،ب‌وکار نشان می‌دهد. قبلاً این فقط در تلفن همراه نشان داده می شد، اما اکنون می تواند روی دسکتاپ نشان داده شود (من هنوز آن را نمی بینم اما برخی می بینند).
  • صفحه Google Ads Insights شرایط جستجو، دارایی، مخاطبان و اطلاعات تاریخچه تغییرات را اضافه می کند
    گوگل اعلام کرد که صفحه Insights در Google Ads چهار ویژگی جدید از جمله بینش عبارات جستجوی جدید، بینش دارایی، بینش مخاطبان و بینش تاریخچه تغییرات را به دست آورده است.

  • رویداد بازار کریسمس Google با The Blue Belles
    کریسمس در راه است و به نظر می رسد گوگل رویدادی پس از رویداد برای کریسمس و تعطیلات دارد. در اینجا دخترهای آبی هستند، حدس می‌زنم نوعی از اجراکنندگان، در دفتر گوگل دوبلین برای یک Google

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-15-2022-34589.html