خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 17 مه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

بینگ چت این هفته مجموعه ای از ویژگی های موبایل را عرضه کرد. ما یک بر،ب Microsoft S، Partner را در نتایج چت Bing مشاهده کردیم که بسیار جالب است. گوگل یک Googlebot جدید به نام Google-InspectionTool دارد. Google Search Console Insights اطلاعیه‌ای درباره Google Analytics 4 و داده‌هایی که نشان می‌دهد دارد. گوگل در حال آزمایش طرح های فاوی، دایره ای در جستجو است. گوگل در حال ارائه طرح جدیدی از تنظیمات جستجو است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • نمونه ای از بر،ب شریک شروع مایکروسافت در نتایج چت بینگ
    چند ماه پیش گزارش دادیم که مایکروسافت ممکن است درآمد خود را با ناشر، به اشتراک بگذارد که به او در ایجاد محتوا برای چت بینگ کمک می کنند. تحت برنامه Microsoft S، Partner بود. خوب، برای اولین بار، من یک بر،ب شریک Microsoft S، را در نتایج بینگ چت می بینم.
  • بینگ چت برخی از ویژگی هایی را که در اوایل این ماه اعلام کرده بود ارائه می کند
    در اوایل این ماه، یک رویداد مطبوعاتی “بزرگ” را که مایکروسافت برگزار کرد، پوشش دادم که برخی از ویژگی‌های جدید را اعلام کرد و لیست انتظار برای چت بینگ را حذف کرد. بعدازظهر دیروز، بینگ اعلام کرد که این ویژگی‌ها اکنون در دسترس هستند، برخی فعال هستند و برخی دیگر در عرض یک یا دو هفته فعال خواهند شد.
  • جستجوی گوگل طراحی فاوی، دایره ای را آزمایش می کند
    Google در حال آزمایش چرخش، کشیدن یک دایره در اطراف، فاوی، های نمایش داده شده در نتایج جستجوی تلفن همراه است. مطمئن نیستم که این را دوست داشته باشم اما هی، گوگل همیشه در حال آزمایش است.
  • طراحی جدید تنظیمات جستجوی گوگل
    از هفته گذشته، گوگل رابط طراحی تنظیمات جستجوی جدیدی را ارائه کرده است. بیشتر شبیه رابط طراحی متریال است، با حاشیه های گرد و سایه دار. این با ظاهر متنی ساده تر برای تنظیمات جستجو مقایسه می شود.

  • Googlebot جدید: Google-InspectionTool به عوامل کاربر ،نده اضافه شد
    گوگل یک عامل کاربری جدید به لیست ،نده های گوگل، Googlebots اضافه کرده است. این یکی Google-InspectionTool نام دارد و هم تحت ،وان کاربر Googlebot و هم تحت نام Google-InspectionTool قرار می گیرد.

  • اطلاعیه تغییر داده‌ها در کنسول جستجوی Google Insights برای Google Analytics 4
    Google Search Console Insights اعلامیه‌ای ارسال می‌کند که می‌گوید ممکن است با شروع انتقال Google Analytics 4 در 1 ژوئیه 2023، تغییرات داده‌ای در گزارش‌های آن ایجاد شود. در این اعلان آمده است: “از اول ژوئن 2023، ممکن است تغییراتی در داده‌ها مشاهده کنید. به این دلیل است که ما شروع به استفاده از داده های دارایی Google Analytics 4 شما خواهیم کرد.”

  • ریختن شامپاین روی پل اداری گوگل دوبلین
    من مطمئن نیستم که این چیست، اما واضح است که این کارمند Google در حال جشن گرفتن نوعی رویداد است، زیرا او در حال ریختن مقداری شامپاین روی پل دفتر گوگل دوبلین است. تبریک 🍾!

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-17-2023-35403.html