خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 17 ژوئیه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

آ، هفته گذشته از نظر نوسانات نتایج جستجوی گوگل بیش از هر زمان دیگری داغ بود، بنابراین من یک داستان یکشنبه ویژه انجام دادم. باگ نمایه سازی Google News پس از سه هفته مشکلات بزرگ برطرف شد. جستجوی Google همچنان روی مسائل زبان ترجیحی در نتایج جستجو کار می کند. وقتی می بینید که رتبه دهندگان کیفیت گوگل به وب سایت شما می روند، جالب است. Google Merchant Center نحوه ایجاد ساختار با مشتریان خود را مستند کرده است. جستجوی Google در حال آزمایش «به‌روزرس،‌ها برای شما» است. و من یک وبلاگ ویژه با فابریس کانل مایکروسافت بینگ در مورد کیفیت نمایه سازی دارم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل و نوسانات این آ، هفته منفجر می شود
    من اغلب در مورد نوسانات رتبه بندی گوگل و به روز رس، های الگوریتم رتبه بندی جستجو پست می گذارم، اما به ندرت در آ، هفته درباره آنها پست می گذارم. اما من فقط باید امروز یکشنبه صبح. ابزارها به م،ای واقعی کلمه نوسانات عظیم و انفجاری این آ، هفته را گزارش می کنند و پچ پچ سئو نیز بسیار با،ت.
  • تایید شد: باگ نمایه سازی Google News پس از 3 هفته مشکل برطرف شد
    گوگل یک اشکال نمایه سازی با ناشران Google News را تایید کرد که حدود سه هفته ادامه داشت. از حدود 21 ژوئن شروع شد و در روز جمعه 14 جولای به طور رسمی ثابت شد.

  • ترافیک رتبه‌بندی کیفیت Google در Analytics از Raterhub.com
    آیا تا به حال مشاهده کرده اید که یک ارزیابی کننده کیفیت گوگل از وب سایت شما بازدید می کند؟ آنقدرها هم که فکر می کردید غیر معمول نیست. من حتی آن را در این وب سایت دیدم. می تو،د با جستجوی تجزیه و تحلیل خود از ترافیک ارجاع raterhub.com متوجه آن شوید.

  • Google Merchant Center: چگونه با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید
    Google سند جدیدی را در منطقه Google Merchant Center در مورد چگونگی ایجاد اعتماد با مشتریان خود پست کرده است. این سند از هویت ،ب و کار، شفافیت، شهرت آنلاین و طراحی حرفه ای شما می گذرد.

  • بخش “به روز رس، برای شما” جستجوی گوگل
    در اینجا یک درمان جستجوی Google است که به نظر قدیمی می‌رسد، اما من نمی‌توانم پوششی از این ویژگی در این سایت یا سایت‌های دیگر ببینم. یک بخش چرخ و فلک به نام “به روز رس، برای شما” وجود دارد که پست های جدیدتر وبلاگ را در مورد درخواست شما در لیست نتایج جستجو نشان می دهد.
  • گوگل همچنان روی بهبود مشکلات جستجوی زبان ترجیحی کار می کند
    در ژانویه، دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، گفت که جستجوی گوگل مشکلاتی در نشان دادن زبان ترجیحی جستجوگر در صفحه نتایج جستجو دارد. او گفت این اولویتی است که گوگل باید حل کند. جمعه گذشته، دنی سالیوان گفت: “ما هنوز به دنبال راه هایی برای بهبود بیشتر هستیم.”
  • وبلاگ شماره 232: فابریس کانل مایکروسافت بینگ در مورد کیفیت نمایه سازی
    فابریس کانل ،ی است که ا،ر شما که ویدیوهای من را تماشا می کنید، قبلاً می شناسید، او 26 سال در مایکروسافت بوده و اکنون مدیر برنامه اصلی بینگ است.

  • ،تون در کافه کرکلند گوگل نشسته است
    در اینجا فقط یک ع، از دفتر Google Kir،d، سیاتل از یک ،ت نشسته در منطقه کافه است. حدس می زنم این کارمند گوگل باید مدت زیادی منتظر می ماند تا ناهارش برسد…

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، بر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-07-17-2023-35720.html