خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 18 آوریل 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

جستجوی Google اکنون جزئیات بازگشت و ارسال را در قطعه‌ها نشان می‌دهد و گزارش‌های کنسول جستجوی جدیدی برای آن وجود دارد. گوگل یک اشکال جدید عدم تایید تبلیغات انبوه تبلیغات گوگل را بررسی و حل کرد. گوگل گفت اگر نمی‌تو،د نتایج جستجوی «هیچ نتیجه‌ای یافت نشد» را در سایت خود مسدود کنید، تمام نتایج جستجوی داخلی را مسدود کنید. بینگ چت به زودی قادر به پردازش اسناد در اندازه کتاب خواهد بود. Google Ads اکنون تبلیغات خودرو را در کانادا راه اندازی کرده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google جزئیات بازگشت / ارسال را در نتایج جستجو و گزارش کنسول جستجوی جدید گسترش می دهد
    گوگل اعلام کرد که اکنون می‌تواند اطلاعات ارسال و بازگشت گسترده‌ای را در قطعه‌های نتایج جستجوی Google نشان دهد. Google همچنین گزارش‌های کنسول جستجوی جدیدی را اضافه کرد تا به بازرگانان کمک کند تا این ،اصر حمل و نقل را اشکال‌زدایی کنند و ،اصر داده ساختاریافته را برگردانند.
  • گوگل در حال بررسی موج جدید تبلیغات گوگل در مورد مشکلات عدم تایید است
    موج دیگری از مخالفت با Google Ads در Google Ads و Merchant Center وجود داشته است. جینی ماروین، مدیر تبلیغات گوگل، گفت که تیم گوگل ادز از این موضوع آگاه است و در حال بررسی است.

  • بینگ چت برای اینکه بتواند اسناد اندازه کتاب را پردازش کند
    بینگ چت ممکن است به زودی بتواند اسنادی به اندازه کتاب را پردازش کند، نه فقط یک یا دو صفحه از یک پی دی اف وب سایت، بلکه یک کتاب کامل. میخائیل پاراخین، مدیر عامل بینگ، این را روز گذشته در توییتر گفت.
  • Google: اگر نمی‌تو،د نتایج جستجوی داخلی را مسدود کنید، نتیجه‌ای یافت نشد، سپس همه نتایج جستجو را مسدود کنید
    جان مو، گوگل در مورد این موضوع که صفحات نتایج جستجوی داخلی شما قابل ،یدن و نمایه سازی هستند، در Reddit کمی ناراضی بود. همانطور که می د،د، به طور کلی، گوگل نمی خواهد نتایج جستجو را ایند، کند، اما جان گفت، این به ویژه برای صفحات نتایج جستجو که هیچ نتیجه ای پیدا نشده است صادق است.

  • Google Vehicle Ads اکنون برای تبلیغ‌کنندگان کانادایی (و ایالات متحده) باز است
    تبلیغات خودروی Google که در ژانویه 2022 به صورت بتا راه اندازی شد و سپس در مارس 2022 در دسترس همه تبلیغ کنندگان آمریکایی قرار گرفت، اکنون در این ماه در دسترس تبلیغ کنندگان کانادایی است.


  • وسپا زرد در گوگل
    مطمئن نیستم که این وسپا است یا نه، اما برای من شبیه به آن است و بیرون از دفتر Google در دوبلین، ایرلند، زرد براق است. این ع، در اینستاگرام و نوعی ع، منتشر شده است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-04-18-2023-35246.html