خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 19 مه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل اکنون از زبان های بیشتری برای نتایج جستجوی ترجمه شده پشتیب، می کند. جان مو، از گوگل گفت که قمار با میانبرهای سئو ،انه است. Google Business Profiles با ویرایش Google Posts دارای اشکال است. Bing Search دارای بر،ب‌های فروش خودروهایی برای “بدون تصادف” است. Google Business Profiles به شما امکان می‌دهد گزینه‌های کمک زبان خود را ویرایش کنید. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم. اوه، و آن به‌روزرس، تأیید نشده الگوریتم گوگل امروز کمی داغ‌تر شد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیویی: به‌روزرس، محتوای مفید Google، به‌روزرس، الگوریتم Google، نقل‌قول‌های Bard Gains، کاهش در بسته‌های محلی و موارد دیگر
    این هفته متوجه شدیم که به‌روزرس، محتوای مفید آینده Google به زودی محتوا را تبلیغ می‌کند، نه فقط محتوا را کاهش می‌دهد. گوگل همچنین یک به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجو را منتشر کرد، اما تأیید نشد. Google Bard اکنون نقل قول هایی مانند بینگ چت را نشان می دهد…
  • اشکال ویرایش پست‌های نمایه ،ب‌وکار Google
    در چند روز گذشته، هنگام تلاش برای ویرایش Google Posts یا به‌روزرس،‌های Google موجود، نمایه‌های ،ب‌وکار Google با اشکال مواجه شده است. من خودم هنگام نوشتن این داستان این موضوع را تأیید کردم و آن موقع هنوز هم مشکل بود.
  • جان مو، از گوگل در قمار با میانبرهای سئو
    در 20 سال گذشته، من خط سئو را دیده ام. خوب، این ترفند سئو که برخلاف دستورالعمل های گوگل است برای این وب سایت کار می کند، چرا من نباید آن را برای وب سایت خود انجام دهم؟ جان مو، از گوگل به یکی از ،، که در Mastodon پاسخ دادند، گفت که این فقط یک قمار است و نه یک استراتژی بلند مدت.
  • زبان های پشتیب، شده از اسناد Google برای نتایج جستجوی ترجمه شده
    گوگل زبان های خاصی را که ویژگی نتایج جستجوی ترجمه شده جستجوی گوگل برای آنها کار می کند به اسناد پشتیب، خود اضافه کرده است. به طور خاص، گوگل بخش «در دسترس بودن ویژگی» را اضافه کرد و برخی از محتواها را در صفحه جابجا کرد.
  • نمایه‌های ،ب‌وکار Google در حال گسترش انتخاب کمک زبان
    به نظر می‌رسد Google Business Profiles در حال گسترش است که ،ب‌وکارها می‌توانند زبان‌هایی را که ارائه می‌کنند اضافه و ویرایش کنند، از آن پشتیب، می‌کنند. این گزینه کمک زب، است که Google برای اولین بار در دسامبر 2021 در Google Business Profiler برای امکانات بهداشتی معرفی کرد.

  • اتومبیل های مایکروسافت بینگ برای فروش بر،ب “بدون تصادف” را اضافه می کند
    Microsoft Bing Search دارای ویژگی ماشین‌هایی برای فروش است که اتومبیل‌هایی را که آنها در سایت Microsoft Autos فهرست کرده‌اند نشان می‌دهد. اکنون، بینگ یک بر،ب سبز به نام “بدون تصادف” را برای خودروهایی نشان می دهد که می توانند تأیید کنند که هیچ تصادفی برای آن VIN گزارش نشده است.


  • علامت پارکینگ سگ گوگل (پارک).
    در دفتر جدید Google Pier 57، در اینجا تابلویی وجود دارد که نشان می دهد سگ های خود را کجا پارک می کنید. این منطقه پارکینگ سگ، خط کشیده پارس، منطقه است. من این را در اینستاگرام دیدم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-19-2023-35419.html