خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 19 ژوئیه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل گفت که الگوریتم های رتبه بندی گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به خوبی دریافت نمی کنند. بینگ چت اکنون جستجوی بصری انجام می دهد. Googler اپراتور جستجوی مرتبط را حذف کرد. گوگل گفت که تجربه خوب صفحه، سایر مشکلات سئوی شما را برطرف نمی کند. Noindex روشی است که ا،ر سئوکاران برای صفحات آرشیو دسته بندی یا بر،ب استفاده می کنند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: محتوای هوش مصنوعی توسط الگوریتم های آن به خوبی دریافت نمی شود
    دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، به ادعای Vox Media که محتوای هوش مصنوعی در حال حاضر “به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت می شود” پاسخ داد. سالیوان گفت: «هنوز درست نیست که محتوای هوش مصنوعی حداقل برای ما «به خوبی توسط موتورهای جستجو دریافت شود».
  • گوگل پشتیب، از اپراتور جستجوی مرتبط را قطع می کند
    گوگل اپراتور جستجوی مرتبط را از مستندات راهنمای “نمای کلی اپراتورهای جستجوی گوگل” حذف کرده است. اپراتور جستجوی مرتبط صفحاتی را به شما نشان می دهد که به یک URL خاص مرتبط هستند.

  • گوگل: یک تجربه خوب در صفحه سایر مشکلات سئو را برطرف نمی کند
    از جان مو، گوگل مجدداً در مورد سرعت صفحه و میزان اهمیت آن در رتبه بندی سوال شد. جان پاسخ داد و گفت سرعت صفحه یک اصطلاح مبهم است و گوگل به جای آن از معیارهای اصلی وب و معیارهای تجربه صفحه استفاده می کند. اما جان اضافه کرد که یک UX عالی دیگر مشکلات را برطرف نمی کند.
  • بینگ چت اکنون از جستجوی تصویری پشتیب، می کند
    یک ماه پیش شاهد آزمایش جستجوی بصری چت بینگ بودیم. خوب اکنون برای همه ،، که می خواهند ع، بگیرند یا تصویری را در بینگ چت آپلود کنند در دسترس است.

  • نظرسنجی می‌گوید که بیشتر سئوکارها صفحات آرشیو دسته‌بندی/تگ Noindex
    جو هال یک نظرسنجی در توییتر پست کرد و از سئوکاران پرسید که چگونه صفحات آرشیو دسته بندی و/یا بر،ب ها را برای سئو مدیریت می کنند. نتایج نشان می‌دهد که بیشتر آن صفحات را ایند، نمی‌کنند، بنابراین موتورهای جستجو، مانند گوگل، آنها را ایند، نمی‌کنند.

  • جستجوی Google Central Live Indonesia
    گوگل هفته گذشته یک رویداد زنده به نام Google Search Central Live در اندونزی داشت. آنها این ع، را از این مراسم در توییتر به اشتراک گذاشتند. گوگل میزبان این رویدادها در سراسر جهان است، رویداد بعدی در راه است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، بر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-07-19-2023-35735.html