خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 2 فوریه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

کنسول جستجوی گوگل گزارش‌های نمایه‌سازی ویدیو را به‌روزرس، کرد تا یک پوشش برداشت‌ها و فیلتر نقشه سایت را نشان دهد. مایکروسافت بینگ گفت که ،مت lastmod در فایل نقشه سایت یکی از مهمترین فیلدهایی است که می تو،د وارد کنید. گوگل در حال انجام یک ویژگی شبیه به ChatGPT است که به آن Apprentice Bard می گویند. ممکن است گوگل یک Googlebot قدیمی به نام GoogleProducer داشته باشد. من همچنین گزارش بزرگ وب مستر گوگل را برای فوریه ارسال کردم – حتماً آن را بررسی کنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گزارش نمایه‌سازی ویدیوی کنسول جستجوی Google نتایج برداشت‌ها و فیلترهای نقشه سایت
    Google گزارش نمایه سازی ویدیو را در کنسول جستجوی Google به روز کرده است تا داده های نمایش و راهی برای فیلتر ، گزارش بر اساس نقشه های سایت موجود شما اضافه کند.
  • Microsoft Bing: بر،ب lastmod در فایل نقشه سایت XML بسیار مهم است
    مایکروسافت بینگ یک پست وبلاگ جدید منتشر کرد که می گوید: “برای نقشه های XML، یکی از مهم ترین بر،ب هایی که می تو،د در نقشه سایت خود قرار دهید، بر،ب “lastmod” است.” و زم، که بینگ در حال بازسازی پشته برنامه‌ریزی ،یدن خود برای تکیه بیشتر بر این فیلد آ،ین مد است، حیاتی‌تر خواهد شد.
  • بارد شاگرد تست گوگل: پاسخ گوگل به ChatGPT OpenAI؟
    CNBC روز گذشته گزارش داد که گوگل در حال کار بر روی چت ربات هوش مصنوعی خود به نام Apprentice Bard است. طبق گزارش ها Apprentice Bard بر روی پشته مدل زبان AI LaMDA گوگل ساخته شده است و در حالی که گوگل با این عرضه محتاط تر است، گوگل در حال کار بر روی آزمایش یک ربات هوش مصنوعی در جستجو است.
  • گزارش فوریه 2023 گوگل وبمستر
    زمان گزارش وب مستر گوگل است، جایی که من مهمترین موضوعات مربوط به سئو و وب مستر گوگل را در ماه گذشته خلاصه می کنم. تکمیل عرضه طول، به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر ۲۰۲۲ و به‌روزرس، هر،مه پیوند توسط Google ممکن است بزرگترین خبر ماه گذشته باشد.
  • GoogleProducer: یک ،نده Googlebot از Google؟
    ممکن است گوگل با یک ،نده قدیمی، یک ربات گوگل قدیمی، به نام GoogleProducer، در حال ،یدن در وب باشد. این useragent در صفحه رسمی ،نده‌های Google فهرست نشده است، اما شاید هنوز آنقدر جدید باشد که فهرست نشده باشد؟

  • سیستم منوی داخلی Google تنظیمات برگزیده غذا را ردیابی می کند
    یکی از کارمندان گوگل اسکرین شات هایی از ،وجی سیستم منوی داخلی گوگل را به اشتراک گذاشت که در آن به او گفت که یک روز از خوردن سالاد پر، می کند و سپس باید مقداری سالاد برای تصحیح آن و روز بعد می خورد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-02-2023-34838.html