خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 20 دسامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

طراحی بسته محلی جدید Google ممکن است اکنون به طور کامل فعال شود. نظرات مثبت در Google ممکن است آنها را برای مدت طول، تری در فهرست های Google شما حفظ کند. گوگل استفاده از Web Light را برای افزایش سرعت صفحات برای اتصالات کند متوقف کرده است. گوگل در هند در حال آزمایش جستجو در ویدیوها است. گوگل گزارش محصولات برتر را به گزارش عملکرد نمایه ،ب و کار گوگل اضافه کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی گوگل در ویدیو
    گوگل دیروز در هند اعلام کرد که در حال آزمایش یک ویژگی جستجو هستند تا به شما امکان جستجوی متن در ویدیو را بدهد. این فاصله زیادی از لحظات کلیدی نیست، اما دیدن اینکه می‌تو،د کلمات گفته شده در یک ویدیو را جستجو کنید، بسیار خوب است.

  • طراحی کامل بسته محلی جدید Google اکنون زنده است؟
    چند ماه پیش، من گزارش دادم که گوگل یک طرح جدید را برای بسته محلی آزمایش می کند، که طراحی کامل تری است. خب، Shay Harel از RankRanger می‌گوید این طراحی جدید کاملاً زنده است.
  • محصولات برتر Google اضافه شده به گزارش های عملکرد نمایه های ،ب و کار
    به نظر می‌رسد گوگل گزارش جدیدی از «محصولات برتر» را برای گزارش‌های عملکرد در نمایه‌های تجاری Google ارائه می‌کند. همانطور که می د،د، ،ب و کارها می توانند محصولات را به روش های متعددی به فهرست محلی نمایه ،ب و کار Google خود اضافه کنند، و در اینجا گزارش جدیدی برای ردیابی عملکرد آن محصولات در جستجوی محلی ارائه شده است.

  • مطالعه: نظرات مثبت، نظرات را در Google Local طول،‌تر نگه می‌دارد
    در اینجا مطالعه دیگری از جوی هاوکینز و دوستانش وجود دارد. این مطالعه می‌گوید که بررسی‌های رأی مثبت معمولاً نظرات را در فهرست‌های محلی برای مدت زمان طول،‌تری حفظ می‌کنند.
  • گوگل استفاده از Web Light را برای ارائه نسخه سبکتر/سریعتر صفحات شما متوقف می کند
    از سال 2015، گوگل صفحات وب با وزن کمتر و در نتیجه بارگذاری سریع‌تر را از طریق Web Light به برخی از دستگاه‌هایی که سرعت یا قابلیت بارگیری نسخه سنگین‌تر صفحه را ندارند، ارائه می‌کند. خوب، اکنون انجام شده است. گوگل وب لایت را بازنشسته کرد.

  • Face Paint در دفتر گوگل دوبلین
    برخی از کارمندان گوگل در دفتر دوبلین برای یک مراسم هالووین در دفتر صورت خود را نقاشی ،د. قبلاً دیده‌ایم که کارمندان Google چهره‌سازی انجام می‌دهند، اما این چند سال پیش بود. این یکی رو من دیدم

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-20-2022-34604.html