خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 20 فوریه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

مایکروسافت بینگ روز پنجشنبه یک بهبود عمده مرتبط و کیفیت را برای گپ جدید Bing AI راه اندازی خواهد کرد. ویژگی «قدرت نمایه» نمایه ،ب و کار Google فعال است و سئوکاران محلی راضی نیستند. گری ایلیس در مورد دستورالعمل های nofollow و noindex در صفحاتی که 301 و 302 تغییر مسیر داده اند صحبت کرد. مایکروسافت بینگ قیمت Bing Search API را افزایش داده است. Google Ads در حال آزمایش غیرفعال ، تنظیمات کمپین انصراف برای شبکه تبلیغات نمایشی است. من امروز یک وبلاگ با سام مایکلسون ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • مایکروسافت بهبود کیفیت عمده را برای چت هوش مصنوعی بینگ در روز پنجشنبه منتشر می کند
    میخائیل پاراخین، مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب در مایکروسافت، گفت: یک بهبود کیفیت عمده باید در ویژگی جدید چت هوش مصنوعی بینگ در روز پنجشنبه، 23 فوریه رخ دهد.

  • Google Ads آزمایش می‌کند و انصراف از شرکای جستجو و شبکه نمایش را غیرفعال می‌کند
    یک هفته پیش، تانوس برتس در لینکدین پست کرد، که من از طریق مایک رایان در توییتر دریافتم، گوگل ادز این قابلیت را در تنظیمات کمپین غیرفعال کرده است تا به راحتی از کمپین‌های شما انصراف داده شود و در شبکه شریک جستجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل نیز نمایش داده شود.
  • ویجت قدرت نمایه نمایه ،ب و کار Google در حال حاضر فعال است و بسیاری از SEO های محلی خوشحال نیستند
    در ژوئن گذشته، گوگل آزمایش یک ویجت یا نماد وضعیت «قدرت نمایه» را آغاز کرد که به شما نشان می‌دهد که آیا باید کارهای بیشتری را با نمایه ،ب‌وکار Google خود انجام دهید. خوب، این فقط در روز جمعه پخش شد و به نظر می رسید که به طور کامل منتشر شده است. اما بسیاری از سئوکاران محلی از آن راضی نیستند.

  • گری ایلیس گوگل در Noindex با تغییر مسیر
    چه اتفاقی می‌افتد که دستورالعمل‌های noindex، nofollow در هدر HTTP باشند و URL نیز به جایی هدایت شود، گوگل به این دستورالعمل احترام می‌گذارد یا نادیده می‌گیرد. گری ایلیز از گوگل اشاره کرد که گوگل احتمالاً این دستورالعمل را نادیده می گیرد تا ایمن باشد.
  • قیمت APIهای جستجوی Microsoft Bing 10 برابر افزایش می یابد
    این شرکت اعلام کرد که مایکروسافت قیمت استفاده از APIهای جستجوی بینگ را 10 برابر هزینه فعلی افزایش می دهد که از 1 می 2023 اعمال می شود. این شامل استفاده از API برای جستجوی تصویر Bing، جستجوی اخبار، جستجوی ویدئو، جستجوی بصری، جستجوی وب، جستجوی موجودیت و موارد دیگر است.
  • وبلاگ شماره 211: سام مایکلسون و توسعه تجارت مشتری
    سام مایکلسون در شهر بود، و او مدیرعامل Five Block، یک شرکت مدیریت شهرت دیجیتال مستقر در اورشلیم، اسرائیل است. ما در مورد نحوه شروع سام صحبت کردیم …

  • جان مو، با بیرون آمدن دود از سر
    ضرب المثلی در مورد دود خارج شدن از آن ها وجود دارد… خب این جان مو، از گوگل است که ع، خنده داری از خود در حالی که دود از پشت سرش بیرون می زند منتشر می کند.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-20-2023-34924.html