خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 ژوئیه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

Google Ads Editor یک نسخه کوچک، نسخه 2.4.1 را منتشر کرد. مایکروسافت گفت که بینگ چت رایگان خواهد ماند. گوگل دستورالعمل های ساختار URL خود را با ذکر نویسه های پشتیب، شده به روز کرد. جستجوی گوگل دارای ویژگی مقایسه سیستم ها و پس انداز است. من چند هفته پیش AMP را از این سایت حذف کردم. در اینجا نحوه انجام آن است. من همچنین خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • مایکروسافت: بینگ رایگان خواهد ماند
    با اعلام مایکروسافت نسخه سازم، بینگ چت، برخی نگران هستند که نسخه رایگان ممکن است ناپدید شود. خوب، نمی شود. میخائیل پاراخین، مدیر عامل بینگ در مایکروسافت، در توییتر گفت: “البته بینگ رایگان خواهد ماند.”

  • Google Ads Editor نسخه 2.4.1 انتشار جزئی موجود است
    گوگل یک به روز رس، جزئی برای ویرایشگر تبلیغات گوگل منتشر کرده است. این نسخه 2.4.1 است و من دقیقاً مطمئن نیستم که چه به روز رس، هایی با این نسخه کوچک داریم.

  • Google دستورالعمل‌های ساختار URL را با کاراکترهای پشتیب، شده روشن می‌کند
    Google دستورالعمل‌های ساختار URL خود را به‌روزرس، کرده است تا مشخص کند جستجوی Google از چه نویسه‌هایی در URL‌ها پشتیب، می‌کند.
  • پس از حذف صفحات AMP Google در 3 هفته پیش چگونه پیش می رود
    در 28 ژوئن، سه هفته پیش، صفحات AMP را از این سایت حذف کردم. به طور کلی، من تغییرات کلی ترافیک را از تغییر ندیدم. من متوجه مشکلات این سایت در Google Discover، افزایش نرخ ،یدن، جهش خطاهای AMP و برخی تغییرات دیگر شدم.
  • جستجوی Google مقایسه سیستم ها و پس انداز از EnergyStar & Energy.gov
    جستجوی Google در حال آزمایش ویژگی جدید جستجوی چرخ فلک است که محصولات EnergyStar.gov و Energy.gov، وب‌سایت‌های ،تی، را روی محصولاتی نشان می‌دهد که می‌تو،د برای صرفه‌جویی با اعتبار مالیاتی ،ت ،یداری کنید.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی Google، اشکال نمایه‌سازی اخبار، محتوای هوش مصنوعی، اعتماد، جوایز، تجربه صفحه، پیوندها، گپ‌های مرتبط و بینگ
    برای نسخه اصلی iTunes، اینجا را کلیک کنید. هر هفته، نوسانات جستجوی گوگل داغ تر می شود، اما گوگل اعلام کرد که باید تابستان امسال یک به روز رس، تایید شده داشته باشیم. گوگل باگ نمایه سازی اخبار را اوا، جمعه گذشته برطرف کرد…

  • یوتیوب مکعب
    در اینجا تکه ای جالب از دفتر Google هنگ کنگ است. این نوعی مکعب شفاف YouTube است. من مطمئن نیستم که چه کاری انجام می دهد، ممکن است یکی از آن بلوک های بلندگو یا فقط یک پایه باشد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، بر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-07-21-2023-35750.html