خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 دسامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

فقط یک به روز رس، برای شما، نتایج جستجوی گوگل هنوز بسیار آشفته است، من نگاهی به چند هفته گذشته دارم. گوگل گفت تعداد کلمات در هر بخش به سادگی یک چیز نیست. گوگل می گوید اگر بخواهید می تو،د از یک فایل robots.txt برای همه سایت های بین المللی خود استفاده کنید. Bing sill به زودی به عامل کاربری جدید BingBot برای 100٪ از همه ،یدن ها تغییر می کند. و گوگل در مورد سازگاری بیشتر ماستودون برای موتورهای جستجو صحبت کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، محتوای مفید Google و به‌روزرس، هر،مه پیوندی همچنان باعث آشفتگی SERP می‌شود
    همانطور که می‌د،د، به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرس، هر،مه پیوند در حال حاضر در دسترس هستند. در واقع، به نظر می رسد که به روز رس، محتوای مفید به زمان بیشتری برای انجام کار خود نیاز دارد. با نگاهی به چند هفته گذشته، نتایج جستجوی گوگل، بسیار ناپایدار بوده است.
  • گوگل: الگوریتم جستجوی ما به کلمات در هر بخش نگاه نمی کند
    جان مو، از گوگل در Mastodon گفت که الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل به کلمات در هر بخش یا تعداد کلمات در بخش های مختلف صفحه شما نگاه نمی کند.

  • Google: می‌تو،د از Robots.txt برای همه سایت‌های بین‌المللی خود استفاده کنید
    گری ایلیز از گوگل در لینکدین گفت که اگر بخواهید می تو،د از یک فایل robots.txt برای تمام سایت های بین المللی خود استفاده کنید. او اضافه کرد که نمی‌گوید این ایده خوبی است، بلکه از نظر فنی، می‌تو،د robots.txt خود را از این طریق پیاده‌سازی کنید.

  • بینگ در اوایل ژانویه به طور کامل به عامل کاربری جدید BingBot تغییر خواهد کرد
    از ماه آوریل، بینگ به آرامی یک عامل کاربری جدید BingBot را آزمایش می کند و به آرامی آن را در درصدهای بیشتری از ،یدن در طول سال عرضه می کند. Fabrice Canel از مایکروسافت گفت در حالی که BingBot جدید هنوز فقط 50٪ از تمام ،یدن ها را انجام می دهد، در اوایل ژانویه به 100٪ از تمام ،یدن ها منتقل می شود.

  • نظرات گوگل در مورد ساخت Mastodon بیشتر برای موتورهای جستجو
    موضوع جالبی در Mastodon وجود دارد که در آن دنی سالیوان و جان مو، که هر دو در گوگل کار می‌کنند، در مورد سازگاری بیشتر ماستودون برای موتورهای جستجو صحبت می‌کنند. این موضوع توسط Gabe Rivera از Techmeme شروع شد، زم، که او راهی برای جستجوی Mastodon می‌خواست.

  • گروه‌های برنامه‌نویس Google Shades
    در اینجا جعبه ای از عینک آفتابی یا عینک تبلیغاتی ارزان قیمت با آرم GDG بر روی آنها است. این برای یک رویداد Google Developer Groups به نوعی است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-22-2022-34614.html