خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 فوریه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

تحمل کنید – امروز اتفاقات زیادی می افتد. ما از Google خواستیم که یک به‌روزرس، جدید بررسی‌های محصول Google را تأیید کند، که احتمالاً شاهد آمدن آن بودیم – در زیر موارد زیادی در مورد آن موضوع وجود دارد. Google Ads در حال حاضر از تعلیق گسترده حساب خود رنج می برد. مایکروسافت بینگ توضیح داد که چگونه چت هوش مصنوعی بینگ از طریق فناوری که Pro،eus نامیده می شود، از جستجوی Bing و ChatGPT استفاده می کند. بینگ همچنین در حال آزمایش ابزار ایجاد تصویر در جستجوی بینگ است. یک مطالعه جدید رتبه‌بندی محلی حواس‌پرور نشان می‌دهد که خدمات در نمایه ،ب‌وکار Google شما به طور ناگه، تفاوت بزرگی برای رتبه‌بندی ایجاد می‌کند – چقدر وحشیانه! پس بله، روز دیوانه کننده ای از اخبار بود.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 را با پشتیب، زبان باز می‌کند
    گوگل، حدود ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی شب گذشته در 21 فوریه 2023، ششمین به‌روزرس، بررسی محصول را منتشر کرد. این به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 نام دارد و علاوه بر زبان ،یسی به چندین زبان دیگر نیز گسترش می‌یابد.
  • بسیاری از تبلیغ کنندگان از تعلیق حساب های تبلیغاتی گوگل شکایت می کنند
    هفته گذشته گزارش داده بودیم که کمپین‌های Google Ads با عدم تایید و تعلیق گسترده مواجه شده‌اند، اما اکنون گزارش‌های جدیدی از تعلیق حساب Google Ads در چندین عمودی مشاهده می‌کنم. من مطمئن نیستم که آیا این یک چیز جدید است یا فقط چیزی است که تبلیغ کنندگان Google Ads باید بیشتر با آن برخورد کنند، اما به نظر می رسد چیزی در این هفته آغاز شده است.

  • پرومتئوس: چرا چت هوش مصنوعی بینگ بسیار سریع و به روز است؟
    جوردی ریباس، معاون جستجو و هوش مصنوعی مایکروسافت در مایکروسافت، یک پست وبلاگ مفصلی را در مورد فناوری Pro،eus و نحوه استفاده بینگ از آن برای سریع و جاری ساختن چت هوش مصنوعی Bing توضیح داده است.

  • گزارش: خدمات نمایه‌های ،ب‌وکار Google اکنون بر رتبه‌بندی محلی تأثیر می‌گذارد
    جوی هاوکینز و دوستانش مطالعه‌ای را که سال‌ها پیش انجام دادند دوباره انجام دادند تا متوجه شوند که اکنون سرویس‌هایی که به نمایه‌های ،ب‌وکار Google خود اضافه می‌کنید، اکنون بر رتبه‌بندی محلی شما تأثیر گذاشته است – حداقل بسیار بیشتر از سال 2019.
  • مایکروسافت بینگ سازنده تصویر را در نتایج جستجو آزمایش می کند
    اکتبر گذشته، مایکروسافت ابزار Image Creator خود را معرفی کرد تا به شما در ایجاد تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی کمک کند. خوب، اکنون به نظر می رسد بینگ در حال آزمایش این موضوع در وب و نتایج جستجوی تصویر در برخی مناطق است.

  • Googler در حال رقص در دفتر دوبلین
    این یک ویدیوی قدیمی از رقص یک کارمند گوگل در دفتر گوگل دوبلین است. بخش خنده دار این است که به نظر می رسد هیچ ، دیگری در پس زمینه نمی رقصد. این باعث خنده من شد، پس امیدوارم شما را بخنداند.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-22-2023-34950.html