خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 مه 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

گوگل آ،ین و آ،ین دسته خود را برای جابجایی ایند، اول موبایل انجام داده است، بله، بیش از شش سال از آغاز این فرآیند توسط گوگل می گذرد. Google Search Console ممکن است در گزارش AMP باگ داشته باشد، خطاهای ،یدن را در همه سایت‌ها نشان می‌دهد. گوگل می گوید که داشتن تاریخ نادرست در آ،ین تاریخ اصلاح هدر HTTP به سئوی شما آسیب نمی رساند. گوگل در حال آزمایش تصاویر سه بعدی در جستجوی دسکتاپ است. بینگ چت محدودیت کاراکترهای چت را 2 برابر افزایش داد. و من امروز مصاحبه نهایی با گلن گیب را منتشر کردم، آن را ببینید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google Bulk Mobile-First Indexing Switch Switch Today – آ،ین دسته انجام شد
    گزارش‌هایی از سئوکاران می‌شنوم مبنی بر اینکه گوگل برای بسیاری از سایت‌ها تغییر دسته‌ای دیگر را از فهرست‌سازی اول دسکتاپ به فهرست‌بندی اول موبایل انجام داده است. همانطور که می‌د،د، گوگل بیش از شش سال پیش ایند،‌سازی تلفن همراه اول را آغاز کرد، اما اوایل این ماه به ما گفت که این فرآیند ممکن است در ماه‌های آینده انجام شود. جان مو، تأیید کرد که این در واقع آ،ین دسته بود.
  • مشکلات غیرمعمول Crawl AMP در کنسول جستجوی Google از 12 مه گزارش شده است
    اگر همچنان از AMP در سایت خود استفاده می کنید، به گزارش پیشرفت های AMP در کنسول جستجوی گوگل بروید و با «مشکلات ،یدن» فیلتر کنید. ممکن است از 12 مه شاهد افزایشی در تعداد مشکلات ،یدن باشید.
  • تصاویر سه بعدی / AR Google در رابط جستجوی دسکتاپ
    گوگل اکنون در حال آزمایش نمایش تصاویر محصول 3D/AR یا 360 بر روی دسکتاپ است. این برای مدتی برای جستجوی تلفن همراه زنده بود اما گوگل آن را روی رابط دسکتاپ آزمایش نمی‌کند.
  • گوگل: آ،ین تاریخ اصلاح نادرست در هدر HTTP به سئوی شما آسیب نمی رساند
    جان مو، از گوگل احساس کرد که باید یک PSA ارسال کند که در آن تاریخ نادرستی در آ،ین تاریخ تغییر در هدر HTTP شما تعیین شده باشد، به سئوی سایت شما آسیب نمی رساند. او در Mastodon گفت، تعیین تاریخ نادرست در آنجا “اگر اشتباه استفاده شود، تأثیر منفی بر سئوی کلی سایت شما نخواهد گذاشت.”
  • بینگ چت محدودیت چت کاراکتر را دو برابر می کند
    مایکروسافت محدودیت کاراکتر بینگ چت را از 2000 کاراکتر به 4000 کاراکتر دو برابر کرده است. این هنوز برای برخی از کاربران در حال اجراست، اما من شخصاً آن را در حالت خلاقانه و دقیق می بینم، نه در حالت متعادل استاندارد.
  • ولوگ شماره 224: گلن گیب در تعمیر سایت‌هایی که توسط گوگل به‌روزرس،‌های اصلی، پیوندها و انکار شده‌اند
    در ،مت اول با Glenn Gabe، ما در مورد چت بینگ و Google Bard و همچنین استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی صحبت می کنیم، در ،مت دوم بیشتر به EEAT می پردازیم و اینکه چگونه ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است جایگزین همه ما شوند.

  • کارت های مصاحبه میزبان مارک گوگل
    من صادقانه مطمئن نیستم که نام این کارت ها چیست، اما شما آنها را در تلویزیون و در برخی کنفرانس ها می بینید که مجریان یا مصاحبه کنندگان آنها را برگزار می کنند تا آنها یادداشت های خود را در مورد اینکه چه چیزی باید از طرف مقابل بپرسند، داشته باشند. خوب،

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-22-2023-35426.html