خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 23 دسامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

گوگل در حال آزمایش یک رابط دسکتاپ با صفحه گسترده تر برای جستجو است. گوگل همچنین بر،ب های حمایت شده را روی دسکتاپ آزمایش می کند. گوگل در حال آزمایش یک ویژگی درباره چرخ فلک است. گوگل همچنین در حال آزمایش نمایش نمایه های ،ب و کار محلی در Google Discover است. گوگل گفت که سایت‌های جریمه شده برای هر،مه‌های هدایت‌شده نیازی به رد ، ندارند. من همچنین خلاصه ویدیوی هفتگی SEO خود را با خلاصه هفته ارسال کردم. در نهایت، برای همه تعطیلات بسیار شاد، آرام و شاد آرزو می کنم – از اینکه بخشی از این انجمن هستید سپاسگزاریم!

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار بازخو، ویدیویی Buzz: دیگر به‌روزرس،‌های اصلی Google در سال 2022 وجود ندارد، به‌روزرس، محتوای مفید طول،‌تر طول می‌کشد، تأثیر این به‌روزرس،‌ها و موارد دیگر
    گوگل به ما گفت که در سال 2022 نباید منتظر به روزرس، Core دیگری باشیم، بنابراین می تو،د در مورد آن راحت باشید. گوگل اعلام کرد که انتشار این به روز رس، محتوای مفید زمان بیشتری می برد…
  • تست جستجوی گوگل طراحی رابط کاربری جستجوی دسکتاپ جدید
    ما بسیاری از آزمایش‌های رابط کاربری Google را پوشش داده‌ایم، اما در اینجا نگاهی به رابط کاربری دسک‌تاپ جستجوی Google اصلاح‌شده شامل برخی از آزمایش‌هایی که قبلاً پوشش داده‌ایم، آورده شده است. تست های لینک های سایت جدید را می بینید، افراد جدید نیز تست می پرسند، چهار ردیف چرخ فلک توییتر، جستجوهای مرتبط در سه ردیف و موارد دیگر.
  • گوگل بر،ب حمایت شده را در تبلیغات جستجوی دسکتاپ آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش نمایش بر،ب تبلیغات جدید “اسپانسر” در نتایج جستجوی دسکتاپ است. گوگل دو ماه پیش بر،ب تبلیغات حمایت شده جدید را در جستجوی موبایل راه اندازی کرد و اخیراً آن را در Discover نیز آزمایش کرد و اکنون نیز در حال آزمایش آن در رابط دسکتاپ است.
  • تست های گوگل درباره چرخ فلک برای وب سایت ها
    گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جستجوی جدید است تا اطلاعات بیشتری در مورد یک وب سایت به شما بدهد. این یک چرخ فلک “درباره” است که اطلاعات بیشتری درباره یک سایت، از جمله اطلاعات خود سایت و سایت های شخص ثالث را نشان می دهد.

  • آزمایش Google نمایش نمایه های ،ب و کار محلی در Google Discover
    Google در حال آزمایش شامل فهرست‌های نمایه ،ب‌وکار محلی در Google Discover است. این بخش جدید به نام “در این مقاله ذکر شده است” وجود دارد که در آن Google می تواند لیست مشاغل محلی شرکت هایی را که در مقاله ذکر شده اند نشان دهد.

  • گوگل: لینک های هر،مه را نادیده بگیرید حتی زم، که یک سایت مجرمانه به شما هدایت می شود
    توصیه گوگل از زمان پنگوئن 4.0 این بود که شما نیازی به رد ، لینک ها ندارید زیرا لینک ها خنثی شده اند و در نهایت به شما کمک یا آسیب نرسانند. به طور خلاصه، گوگل آن لینک ها را نادیده می گیرد. جان مو، از گوگل گفت: این حتی برای زم، که شخصی سایتی را که به دلیل پیوندهای هر،مه به سایت شما جریمه شده است تغییر مسیر می دهد.

  • اتاق گوگل زنگ زده
    در اینجا ع،ی از یکی از اتاق های دفتر Google سنگاپور آمده است. این یک اتاق زنگ زده است، خوب، حداقل به نظر می رسد بسیار یکپارچهسازی با سیستمعامل و ، است و یک علامت وجود دارد که می گوید “آجیل زنگ زده” – بنابراین من فکر می کنم F است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-23-2022-34625.html