خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 24 آوریل 2023



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

به‌روزرس، بررسی‌های Google احتمالاً هر لحظه منتشر می‌شود (شاید تا زم، که این ایمیل را دریافت کنید)، اما آ، هفته گذشته بسیار داغ بود. گوگل از شما می خواهد که مشکلاتی را که با نام سایت در جستجو پیدا می کنید، ارسال کنید. Salesforce از آن بسیار ناراضی است. گوگل سه دسته از ،نده های وب خود را مستند کرده است. Google Bard اکنون می تواند کدنویسی کند. بینگ چت در پاسخ به سوالات خبری و ورزشی بهتر است. به زودی، Bing Chat در تجزیه و تحلیل و Bing Webmaster Tools گزارش می دهد. همچنین، من آ،ین وبلاگ را با Igal Stolpner در مورد سئوی بین المللی دارم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، Google Reviews دوباره داغ می‌شود
    به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 گوگل تقریباً دو هفته از انتشار آن می‌گذرد، و در حالی که به نظر می‌رسید این به‌روزرس، کند شروع شده است، در هفته گذشته شاهد حرکت و نوسان قابل توجهی بودیم. این آ، هفته نیز از این قاعده مستثنی نبود و ما شاهد حرکت بزرگی در این آ، هفته هستیم.
  • جستجوی گوگل از شما می‌خواهد که نام‌های نادرست سایت را گزارش کنید
    جان مو، از گوگل فرم جدیدی را ارسال کرد که از شما می‌خواهد بازخورد خود را درباره زم، که نام سایتی که گوگل در جستجو نشان می‌دهد، آن چیزی نیست که شما انتظار دارید، به گوگل ارسال کنید. فرم چند روز پیش ارسال شده است، بنابراین اگر هنوز هیچ مشکلی را که پیدا نکرده اید ارسال نکرده اید، اکنون آنها را ارسال کنید.
  • گوگل سه نوع ،نده وب خود را مستند می کند
    Google سند Google Verifying Googlebot و سایر ،نده‌های Google را به‌روزرس، کرده است تا بخش جدیدی را برای توصیف سه دسته یا نوع ،نده‌های آنها اضافه کند. آنها ،نده Googlebot، ،نده‌های مورد خاص و ،نده‌های فعال شده توسط کاربر را دارند.
  • مایکروسافت: بینگ چت برای نمایش داده های تجزیه و تحلیل ارجاع دهنده در هفته های آینده
    برای صاحبان سایت، تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان سخت است که بدانند چه میزان ترافیک و دید از چت بینگ دریافت می کنند. اما این ممکن است به زودی تغییر کند، زیرا Fabrice Canel از مایکروسافت گفت که آنها به زودی داده های ارجاع دهنده را ارسال می کنند و کلیک ها و نمایش ها را نشان می دهند.
  • چت بینگ در اخبار/ورزش و Google Bard Can Code، به‌علاوه به‌روزرس،‌های بیشتر هوش مصنوعی
    گوگل و بینگ به‌روزرس،‌های بیشتری را برای Google Bard و Bing Chat اعلام ،د. گوگل گفت بارد اکنون می تواند کدنویسی کند و در واقع می تواند. در همان زمان، بینگ چت چند به روز رس،، از جمله بهتر بودن در نمایش اطلاعات اخبار و ورزش، از جمله به روز رس، های دیگر را اعلام کرد.
  • Vlog #220: Igal Stolpner در مورد سئوی بین المللی با محتوای ترجمه شده با هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل رقابتی
    در بخش اول، ما در مورد اینکه ایگال استولپنر کیست، و در ،مت دوم به موضوع سئوی بین المللی می پردازیم. اکنون عمیق‌تر به این موضوع می‌پردازیم و محتوای ترجمه‌شده با هوش مصنوعی و Google Maps و نتایج محلی را بررسی می‌کنیم…

  • سبد تری، دوچرخه Google
    در اینجا ع،ی از دفتر گوگل دوبلین از یک گاری تری، دوچرخه در دفتر، در کنار تابلوی دوچرخه گوگل است. حدس می‌زنم اینجا جایی است که آنها نقشه‌های Google را برای دوچرخه‌سواری راهنمایی ،د؟ آیا این خیلی زیاد است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-04-24-2023-35275.html