خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 26 دسامبر 2022



در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

این آ، هفته کریسمس برای نوسانات جستجوی گوگل، تعطیلات آرام تری بود. جان مو، گوگل برای 15 سال متوالی پشتیب، سئو را در کریسمس ارائه کرد. گوگل در مورد نقض امنیتی LastP، مشاوره سئو ارائه کرد. گوگل در حال رفع اشکال محتوای SXG در جستجوی گوگل است. آیا معروف بودن به شما کمک می کند تا از گوگل پشتیب، سئو را دریافت کنید؟ در نهایت، وبلاگ نهایی را با جسیکا بود ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • آ، هفته کریسمس آرام تر برای نتایج جستجوی گوگل
    آ، هفته گذشته، آ، هفته کریسمس، بسیار آرام تر از مدتی بود که در دنیای بی ثباتی جستجوی گوگل داشتیم. این چیز خوبی است زیرا ما واقعاً می خواهیم شاهد به روزرس، دو الگوریتم رتبه بندی گوگل قبل از پایان سال باشیم.

  • رفع اشکال Google با جستجو در حافظه پنهان و ارائه SXG (Signed Exchange)
    گوگل هفته گذشته تایید کرد که در حال کار بر روی اصلاح با SXG، صرافی‌های امضا شده و عدم کارکرد صحیح در جستجو است. به طور خاص، گوگل آنها را در جستجوی گوگل به ،وان صفحات HTML معمولی ارائه می دهد، نه به ،وان مبادلات امضا شده.

  • گوگل در مورد نقض امنیت LastP، مشاوره سئو ارائه می دهد
    همانطور که ممکن است برخی از شما بد،د، LastP، یک نقض امنیتی بسیار بزرگ داشت که بسیار نگران کننده است. اما خارج از مسائل مربوط به رمز عبور، سئوکاران باید در مورد این مشکل امنیتی چه چیزی را در نظر بگیرند؟ جان مو، از گوگل خاطرنشان کرد که نش،‌های اینترنتی وب‌سایت در نقض رمزگذاری نشده بودند و بنابراین می‌توانند توسط ربات‌ها منتشر و به آن دسترسی داشته باشند.

  • آیا معروف بودن در اینترنت به دریافت پشتیب، سئو از گوگل کمک می کند؟
    من این موضوع را در Mastodon دیدم که در آن جان مو، و دنی سالیوان از گوگل به تیم بری اسطوره اینترنت در مورد برخی از مشکلات سئو که در جستجوی گوگل داشت کمک می ،د. بله، او دو کارمند گوگل را دریافت کرد که به او کمک ،د، که نادر است، اما قبلاً اتفاق افتاده است.

  • جان مو، از Google در کریسمس دوباره پشتیب، وب‌مستر ارائه می‌کند (نسخه 2022)
    هر سال جان مو، از گوگل تلاش زیادی می کند تا به سوالات مربوط به سئو پاسخ دهد و فقط کریسمس را در شب کریسمس و روز کریسمس به افراد جامعه تبریک بگوید. او حداقل از سال 2017 این کار را انجام داده است، بنابراین پنج سال و با قدرت پیش می رود، و دوباره این کار را در کریسمس انجام داده است.
  • وبلاگ شماره 203: جسیکا بود در انتقال نقش خود به ،وان یک بازاریاب دیجیتال و مشتری
    در ،مت اول، ما در مورد تاریخچه حرفه ای جسیکا بود صحبت کردیم و در ،مت دوم، بیشتر در مورد اینکه چگونه او مجبور شد نقش و شغل خود را تغییر دهد، زیرا آژانسش از یک تیم کوچک به یک تیم متوسط ​​تبدیل شد…

  • Lizzi’s Crochet Googlebot & Crawley برجسته هستند
    قبلاً برخی از کارهای لیزی ساسمن از قلاب بافی گوگل را دیده بودیم. ما چند ربات گوگل و ،کبوت های قبلی، با نام مستعار کرولی را دیدیم. حالا او چند ع، جدید ساخت و ع، ها را برای دانلود در Unsplash قرار داد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-26-2022-34633.html